lsspam 19.12.2021 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2021 Cześć. Od 3 dni nie działa mi Vicare. Restartowałem wifi, routery, piec. Na piecu info, że sieć działa, ale nie ma połączenia z backend. Na apce info o konserwacji. I tak już 3 dzień. Czy komuś też przestała działać Apka? P.S.Swoją drogą dostrzegam totalny bezsens istnienia tej aplikacji. Jestem w domu i nie moge sobie lokalnie sprawdzić co się dzieje z piecem. Muszą dane powędrować do jakiegoś hostingu w świecie (chyba OVH) a następnie ja to odbiorę apka. Wyłączasz sobie piec przez neta (bo można), następuję awaria i już go nie włączysz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Okopowy 19.12.2021 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2021 Trwa akcja serwisowa, od kilku dni jest jakaś awaria- bardzo dużo osób zgłasza brak działania apki i niemożność połączenia się z kotłem. A co do samej apki to bieda straszna moim zdaniem, jeżeli chodzi o ilość funkcji jakie ma. Kolega ostatnio pokazywał apkę do kotła pelletowego pewnego polskiego producenta - ta nasza wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny. Nie popisali się, a jeszcze te ciągłe przerwy... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tygrysio 19.12.2021 09:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2021 Święte słowa kolego, podstawowych informacji często brakuje, duże różnice między wersjami iOS a android, błędy w tłumaczeniu … ale to wszystko nic przy tym ze aplikacja po prostu nie działa bo serwery leżą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lsspam 19.12.2021 15:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2021 Czy Pan Konsultant jest w stanie to potwierdzić awarię? Szczerze mówiąc nigdy nie było tak długotrwaleś przerwy konserwacyjnej. Przynajmniej odkąd ten piec użytkuję.Apka cały czas twierdzi, że trwa przerwa techniczna, a na piecy sygnał spoko, sieć połączono, natomiast backend offline. Wygląda że coś w tej nieszczęsnej "chmurze" przestało działać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lsspam 20.12.2021 07:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2021 Na infolinii uzyskałem odpowiedź, że jest problem i pracują nad tym. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 20.12.2021 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2021 Niestety mamy awarię, na tąchwilę nie jestem w stanie powiedziec jak dlugo potrwa. Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodnienia. Jednoczesnie chciałbym poinformować, że brak połączenia z siecia w żaden sposob nie zakłóca pracy urzadzeń grzewczych, zatem nikomu nie grozi chłod w mieszkaniu/domu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Okopowy 20.12.2021 08:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2021 U mnie wczoraj wieczorem system wrócił. Spróbujcie zresetować kocioł lub aplikację - niektórym pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7973011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tygrysio 20.12.2021 17:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2021 Dopiero wyrejstrowanie i zarejestrowanie modułu komunikacji powtórnie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7973151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 21.12.2021 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 Szanowni PaństwoAwaria systemu została już usunieta.Urzadzenia grzewcze laczące się z siecią za pomocą modułów Vitoconnect połączą się z serwerami automatycznie. Urządzenia z wbudowanym modułem komunikacyjnym wymagają wyłączenia i ponownego włączenia zasilaniaNajmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7973436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.