Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć.

Od 3 dni nie działa mi Vicare. Restartowałem wifi, routery, piec. Na piecu info, że sieć działa, ale nie ma połączenia z backend. Na apce info o konserwacji. I tak już 3 dzień. Czy komuś też przestała działać Apka?

 

P.S.

Swoją drogą dostrzegam totalny bezsens istnienia tej aplikacji. Jestem w domu i nie moge sobie lokalnie sprawdzić co się dzieje z piecem. Muszą dane powędrować do jakiegoś hostingu w świecie (chyba OVH) a następnie ja to odbiorę apka. Wyłączasz sobie piec przez neta (bo można), następuję awaria i już go nie włączysz.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/
Udostępnij na innych stronach

Trwa akcja serwisowa, od kilku dni jest jakaś awaria- bardzo dużo osób zgłasza brak działania apki i niemożność połączenia się z kotłem.

 

A co do samej apki to bieda straszna moim zdaniem, jeżeli chodzi o ilość funkcji jakie ma. Kolega ostatnio pokazywał apkę do kotła pelletowego pewnego polskiego producenta - ta nasza wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny. Nie popisali się, a jeszcze te ciągłe przerwy...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972649
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa kolego, podstawowych informacji często brakuje, duże różnice między wersjami iOS a android, błędy w tłumaczeniu … ale to wszystko nic przy tym ze aplikacja po prostu nie działa bo serwery leżą.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972661
Udostępnij na innych stronach

Czy Pan Konsultant jest w stanie to potwierdzić awarię? Szczerze mówiąc nigdy nie było tak długotrwaleś przerwy konserwacyjnej. Przynajmniej odkąd ten piec użytkuję.Apka cały czas twierdzi, że trwa przerwa techniczna, a na piecy sygnał spoko, sieć połączono, natomiast backend offline. Wygląda że coś w tej nieszczęsnej "chmurze" przestało działać.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972801
Udostępnij na innych stronach

Niestety mamy awarię, na tąchwilę nie jestem w stanie powiedziec jak dlugo potrwa. Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodnienia. Jednoczesnie chciałbym poinformować, że brak połączenia z siecia w żaden sposob nie zakłóca pracy urzadzeń grzewczych, zatem nikomu nie grozi chłod w mieszkaniu/domu.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7972995
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo

Awaria systemu została już usunieta.

Urzadzenia grzewcze laczące się z siecią za pomocą modułów Vitoconnect połączą się z serwerami automatycznie.

Urządzenia z wbudowanym modułem komunikacyjnym wymagają wyłączenia i ponownego włączenia zasilania

Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266215-viessmann-200-w-nie-dzia%C5%82a-vicare/#findComment-7973436
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...