Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jesteś u rodziny na święta? Mając nowoczesny system ogrzewania oraz aplikację ViCare Viessmann, będąc nawet tysiące kilometrów od domu sprawdzisz działanie ogrzewania, ustawisz pożądaną temperaturę pomieszczeń, a w razie awarii szybko zorganizujesz pomoc serwisową.

 

Oszczędność

Bezobsługowe urządzenia grzewcze, takie jak kotły kondensacyjne czy pompy ciepła, mają jedną bardzo ważną zaletę odróżniającą je od innych sposobów ogrzewania domu – możesz samodzielnie sterować ich pracą. Temperatura w domu będzie taka, jaka w danym momencie Ci odpowiada, a woda podgrzana wtedy, kiedy jej potrzebujesz. Wystarczy, że określisz swoje preferencje by instalacja grzewcza je zapamiętała i zastosowała.

 

Kolejną korzyścią z używania bezobsługowych urządzeń grzewczych są oszczędności związane z energią cieplną. Urządzenia pracują tylko wtedy, gdy jest to niezbędne, a w związku z tym zmniejszają rachunki. Odpowiednio ustawiony system dopasuje temperaturę pomieszczeń do faktycznych potrzeb – wyłączy ogrzewanie pod nieobecność domowników lub przejdzie na ogrzewanie w trybie ekonomicznym.

 

Zdalne sterowanie – aplikacja ViCare

System zintegrowany jest z aplikacją mobilną ViCare, więc do sterowania ogrzewaniem wystarczy smartfon połączony z Internetem. Dzięki temu możesz z dowolnego miejsca na świecie zmienić ustawienia instalacji, a nawet kontrolować, czy podczas twojej nieobecności nie nastąpiła awaria. System ogrzewania połączony z aplikacją ViCare to rozwiązanie idealne nie tylko do domów jednorodzinnych, ale również do domków letniskowych i pensjonatów. Wyobraź sobie taki scenariusz: jeszcze w drodze pożądaną temperaturę domku i podgrzewasz wodę dla całej rodziny, a gdy dojeżdżacie w środku jest już miło i ciepło. Piękne, prawda?

 

W jaki sposób aplikacja pozwala dbać o bezpieczeństwo? Cały artykuł czytaj tutaj

 

PS W miniony weekend mogły występować u Państwa utrudnienia w korzystaniu z aplikacji ViCare. Obecnie została już przywrócona pełna funkcjonalność systemów. Jeżeli jednak aplikacja nadal nie działa prawidłowo, prosimy o zresetowanie systemu grzewczego. Poniżej znajdą Państwo instrukcję.

https://www.viessmann.pl/pl/aplikacje-mobilne/dostepnosc-aplikacji-viacre-vitoguide.html

Za wszystkie niedogodności najmocniej przepraszamy.

Edytowane przez Konsultant Viessmann
  • 8 months później...
Pod warunkiem, że chmura viessmanna działa. Niestety możesz sobie wyłączyć ogrzewanie/zmniejszyć temp, po czym nie będziesz mógł tego przywrócić bo akurat "serwery" viessmanna mają "przerwę"/awarię. Generalnie notorycznie się to dzieję. Np teraz. Dlatego zalogowałem się na forum poszukać informacji czy coś się dzieje. Oficjalna infolinia Viessmanna o niczym nie wie. Generalnie odradzam każdemu piece Viessmann mimo tego, że sam posiadam dwuletniego Vitodensa 200-W. Rozumiem chumura, ale jak jestem w tej samej sieci lokalnej to mógłbym mieć kontakt z piecem non stop. Polecam piece innych producentów, którzy taką funkcjonalność w 21 wieku oferują.
przykro nam że masz takie doświadczenia, polecalbym jednak sprawdzić łącze internetowe gdyż od bardzo dawna nie mielismy żandych problemów technicznych
  • 4 weeks później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...