Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pół roku czekania na zmianę taryfy


PanJanuszek

Recommended Posts

Witam,

Piszę już tutaj, ponieważ jestem lekko w desperacji.

W lipcu 2021 zgłosiłem telefonicznie (pod ogólnokrajowym nr. 42 222 22 22) prośbę o zmianę taryfy z g11 na g12, od tamtej pory przypominałem się jeszcze klika razy, w tym mailowo na e-Bok... kazali czekać.

Gdzieś od października stwierdziłem że może uda mi się załatwić to osobiście, jednak w grudniu 22, jak byłem ostatni raz, tak do tej pory nic... cisza....

Ostatnio faktycznie Pani mi zmieniła umowę, bo wcześniej to miało być jako powiadomienie o zmianie taryfy.

Czy ktoś coś może doradzić jak to ugryźć? ponad pół roku i co najmniej szczęść przypomnień? gdzie indziej to zgłosić... cokolwiek?

Dodam że jestem prosumentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmianę taryfy nie załatwia się przez telefon tylko poprzez e-Bok a najlepiej wysyłając wypełniony wniosek.

Dostałeś jakąś odpowiedź? Być może Twoje zgłoszenie w ogóle nie dotarło, masz jakieś potwierdzenie że Twój wniosek wpłynął do ZE.

Zmiana taryfy np u mnie w Enei była z miesiąca na miesiąc. Być może PGE ma jakieś inne swoje procedury ale to i tak jest jakieś niepoważne aby czekać ponad pół roku na zmianę taryfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące...

Ostatnia wizyta była trochę inna ponieważ sama Pani z obsługi próbowała to rozwiązać telefonicznie, gdzieś dzwoniąc, zmieniła mi umowę, ale co z tego, mija kolejny miesiąc i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz albo poczekać na nową fakturę albo jeszcze raz zadzwonić do konsultanta i zapytać jaka masz obecnie taryfę.

Przy zmianie taryfy licznika energii nie zmieniają. zmieniają tylko opłaty za zszyte kilowaty.

 

Mam nowy licznymi Norax 3 bodajże, i nie mam zmienionej taryfy, po przeklinaniu licznika wyskakuje stara taryfa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące...

 

Jeżeli Twoje zgłoszenia są zarejestrowane i jak piszesz mają status "oczekujące" to ja bym zgłosił sprawę do Rzecznika Paw Konsumenta.za opieszałość ZE.i na narażanie na niepotrzebne koszty bo zapewne zmieniasz taryfę z tego powodu aby płacić mniejsze rachunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...