PanJanuszek 26.01.2022 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Witam,Piszę już tutaj, ponieważ jestem lekko w desperacji.W lipcu 2021 zgłosiłem telefonicznie (pod ogólnokrajowym nr. 42 222 22 22) prośbę o zmianę taryfy z g11 na g12, od tamtej pory przypominałem się jeszcze klika razy, w tym mailowo na e-Bok... kazali czekać.Gdzieś od października stwierdziłem że może uda mi się załatwić to osobiście, jednak w grudniu 22, jak byłem ostatni raz, tak do tej pory nic... cisza....Ostatnio faktycznie Pani mi zmieniła umowę, bo wcześniej to miało być jako powiadomienie o zmianie taryfy.Czy ktoś coś może doradzić jak to ugryźć? ponad pół roku i co najmniej szczęść przypomnień? gdzie indziej to zgłosić... cokolwiek? Dodam że jestem prosumentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 26.01.2022 15:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Zmianę taryfy nie załatwia się przez telefon tylko poprzez e-Bok a najlepiej wysyłając wypełniony wniosek.Dostałeś jakąś odpowiedź? Być może Twoje zgłoszenie w ogóle nie dotarło, masz jakieś potwierdzenie że Twój wniosek wpłynął do ZE.Zmiana taryfy np u mnie w Enei była z miesiąca na miesiąc. Być może PGE ma jakieś inne swoje procedury ale to i tak jest jakieś niepoważne aby czekać ponad pół roku na zmianę taryfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące...Ostatnia wizyta była trochę inna ponieważ sama Pani z obsługi próbowała to rozwiązać telefonicznie, gdzieś dzwoniąc, zmieniła mi umowę, ale co z tego, mija kolejny miesiąc i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Uff aż poszedłem zobaczyć czy może mi faktycznie zmienili taryfę bez powiadomienia, ale nie ma liczniku jest bez zmian, z tego wiem mają go przeprogramować osobiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 26.01.2022 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Musisz albo poczekać na nową fakturę albo jeszcze raz zadzwonić do konsultanta i zapytać jaka masz obecnie taryfę.Przy zmianie taryfy licznika energii nie zmieniają. zmieniają tylko opłaty za zszyte kilowaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Musisz albo poczekać na nową fakturę albo jeszcze raz zadzwonić do konsultanta i zapytać jaka masz obecnie taryfę. Przy zmianie taryfy licznika energii nie zmieniają. zmieniają tylko opłaty za zszyte kilowaty. Mam nowy licznymi Norax 3 bodajże, i nie mam zmienionej taryfy, po przeklinaniu licznika wyskakuje stara taryfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 26.01.2022 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące... Jeżeli Twoje zgłoszenia są zarejestrowane i jak piszesz mają status "oczekujące" to ja bym zgłosił sprawę do Rzecznika Paw Konsumenta.za opieszałość ZE.i na narażanie na niepotrzebne koszty bo zapewne zmieniasz taryfę z tego powodu aby płacić mniejsze rachunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Adamel 02.02.2022 00:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 Zmiana taryfy tyle trwa to normalka. Po zmianie otrzymasz pismo do podpisania ze zmanioną taryfą. Osobiście podobnie czekałem. i tez zgłaszałem na infolinie jak i ty. Cierpliwości maja dużo pracy a mało personelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.