PanJanuszek 26.01.2022 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Witam,Piszę już tutaj, ponieważ jestem lekko w desperacji.W lipcu 2021 zgłosiłem telefonicznie (pod ogólnokrajowym nr. 42 222 22 22) prośbę o zmianę taryfy z g11 na g12, od tamtej pory przypominałem się jeszcze klika razy, w tym mailowo na e-Bok... kazali czekać.Gdzieś od października stwierdziłem że może uda mi się załatwić to osobiście, jednak w grudniu 22, jak byłem ostatni raz, tak do tej pory nic... cisza....Ostatnio faktycznie Pani mi zmieniła umowę, bo wcześniej to miało być jako powiadomienie o zmianie taryfy.Czy ktoś coś może doradzić jak to ugryźć? ponad pół roku i co najmniej szczęść przypomnień? gdzie indziej to zgłosić... cokolwiek? Dodam że jestem prosumentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące...Ostatnia wizyta była trochę inna ponieważ sama Pani z obsługi próbowała to rozwiązać telefonicznie, gdzieś dzwoniąc, zmieniła mi umowę, ale co z tego, mija kolejny miesiąc i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Uff aż poszedłem zobaczyć czy może mi faktycznie zmienili taryfę bez powiadomienia, ale nie ma liczniku jest bez zmian, z tego wiem mają go przeprogramować osobiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PanJanuszek 26.01.2022 15:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2022 Musisz albo poczekać na nową fakturę albo jeszcze raz zadzwonić do konsultanta i zapytać jaka masz obecnie taryfę. Przy zmianie taryfy licznika energii nie zmieniają. zmieniają tylko opłaty za zszyte kilowaty. Mam nowy licznymi Norax 3 bodajże, i nie mam zmienionej taryfy, po przeklinaniu licznika wyskakuje stara taryfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Adamel 02.02.2022 00:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 Zmiana taryfy tyle trwa to normalka. Po zmianie otrzymasz pismo do podpisania ze zmanioną taryfą. Osobiście podobnie czekałem. i tez zgłaszałem na infolinie jak i ty. Cierpliwości maja dużo pracy a mało personelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.