Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Piszę już tutaj, ponieważ jestem lekko w desperacji.

W lipcu 2021 zgłosiłem telefonicznie (pod ogólnokrajowym nr. 42 222 22 22) prośbę o zmianę taryfy z g11 na g12, od tamtej pory przypominałem się jeszcze klika razy, w tym mailowo na e-Bok... kazali czekać.

Gdzieś od października stwierdziłem że może uda mi się załatwić to osobiście, jednak w grudniu 22, jak byłem ostatni raz, tak do tej pory nic... cisza....

Ostatnio faktycznie Pani mi zmieniła umowę, bo wcześniej to miało być jako powiadomienie o zmianie taryfy.

Czy ktoś coś może doradzić jak to ugryźć? ponad pół roku i co najmniej szczęść przypomnień? gdzie indziej to zgłosić... cokolwiek?

Dodam że jestem prosumentem.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266905-p%C3%B3%C5%82-roku-czekania-na-zmian%C4%99-taryfy/
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym zgłoszeniu telefonicznym Pani poinformowała mnie że jak najbardziej mogę taka dyspozycję złożyć telefonicznie i do półtora miesiąca miało przyjść powiadomienie o konkretnym terminie zmiany taryfy, ale pomimo ponownych telefonów i osobistych wizyt w biurze obsługi, nic takiego nie ma miejsca, na ich panelu widziałem wszystkiego swoje zgłoszenie w systemie i wszystkie mają status oczekujące...

Ostatnia wizyta była trochę inna ponieważ sama Pani z obsługi próbowała to rozwiązać telefonicznie, gdzieś dzwoniąc, zmieniła mi umowę, ale co z tego, mija kolejny miesiąc i nic

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266905-p%C3%B3%C5%82-roku-czekania-na-zmian%C4%99-taryfy/#findComment-7984684
Udostępnij na innych stronach

Musisz albo poczekać na nową fakturę albo jeszcze raz zadzwonić do konsultanta i zapytać jaka masz obecnie taryfę.

Przy zmianie taryfy licznika energii nie zmieniają. zmieniają tylko opłaty za zszyte kilowaty.

 

Mam nowy licznymi Norax 3 bodajże, i nie mam zmienionej taryfy, po przeklinaniu licznika wyskakuje stara taryfa

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266905-p%C3%B3%C5%82-roku-czekania-na-zmian%C4%99-taryfy/#findComment-7984691
Udostępnij na innych stronach

Zmiana taryfy tyle trwa to normalka. Po zmianie otrzymasz pismo do podpisania ze zmanioną taryfą. Osobiście podobnie czekałem. i tez zgłaszałem na infolinie jak i ty. Cierpliwości maja dużo pracy a mało personelu
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/266905-p%C3%B3%C5%82-roku-czekania-na-zmian%C4%99-taryfy/#findComment-7986929
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...