tha 04.02.2022 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2022 Dzień dobry, chciałbym poprosić Państwa o opinię, czy wykonanie przejścia przez firmę jest zgodne ze sztuką i nie przysporzy problemów w przyszłości. Zdjęcie tutaj Peszel wchodzi tu pod dachówkę, która w tym miejscu jest po prostu odchylona. Nie widać tego na zdjęciu, ale spad dachu jest duży. Przeczuwając, że musi być lepszy sposób realizacji, wygooglowałem że istnieją specjalne dachówki-przejścia, które można było w tym celu zastosować. Nie chcę się na siłę czepiać, tym bardziej że jestem tu laikiem, ale wykonanie budzi moje wątpliwości. Czy takie wykonanie jest w porządku i można je odebrać? Będę wdzięczny za wszelkie opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam,Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 05.02.2022 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2022 Dzień dobry, chciałbym poprosić Państwa o opinię, czy wykonanie przejścia przez firmę jest zgodne ze sztuką i nie przysporzy problemów w przyszłości. Zdjęcie tutaj Peszel wchodzi tu pod dachówkę, która w tym miejscu jest po prostu odchylona. Nie widać tego na zdjęciu, ale spad dachu jest duży. Przeczuwając, że musi być lepszy sposób realizacji, wygooglowałem że istnieją specjalne dachówki-przejścia, które można było w tym celu zastosować. Nie chcę się na siłę czepiać, tym bardziej że jestem tu laikiem, ale wykonanie budzi moje wątpliwości. Czy takie wykonanie jest w porządku i można je odebrać? Będę wdzięczny za wszelkie opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam, Tomek ja bym czegoś takiego nie odebrał. U siebie dokupiłem dachówkę wentylacyjną (dedykowana do danego rodzaju/modelu dachówki) przez którą wchodzi peszel, do tego dekarz dorobił daszek z blachy nierdzewnej nad otwór w poszyciu i to wszystko zostało doszczelnione . Mam pełne deskowanie, papę i na to dachówkę ceramiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania