zwojek 23.02.2022 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 Podczas próby naprawy hałasujących profili od dachu podwieszanego zauważyłem, że na poddaszu tam, gdzie dach się łączy pod kątem są szczeliny (wybaczcie język, jakim opisuję, ale jestem laikiem). Za każdym razem, jak jest wiatr, słychać to na poddaszu, prawdopodobnie dostaje się on właśnie przez owe szczeliny.Powoduje to poruszanie się profili aluminiowych od sufitu podwieszanego i hałas. Jeden profil udało mi się usztywnić, tego drugiego niestety nie, nie mam jak dojść. Pomyślałem, że może wyeliminowanie przyczyny przeciągów pomoże.Poniżej zdjęciahttps://imgur.com/a/wC4UBfDhttps://imgur.com/a/KqYtm26 Czy mogę czymś uszczelnić tą szczelinę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 23.02.2022 15:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 Jest membrana i ktoś kto ją układał nie położył jej z zakładem albo jest ona przecięta i stąd ta szczelina.Możesz to zakleić od wewnątrz używając dobrej, mocnej taśmy dwustronnej i kawałka tej membrany, ale czy długo wytrzyma trudno powiedzieć.Jeżeli między tymi krokwiami jest taka szczelina to podejrzewam na sąsiednich krokwiach jest tak samo lub podobnie jeżeli jak wspomniałem wcześniej przy układaniu nie zastosowano odpowiedniego zakładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania