anekri 27.04.2004 11:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Myśl o mieszkaniu bez okna jest faktycznie zatrważająca , ale dlaczego nie interweniowałeś w firmie wcześniej Mogłeś chociażby ze względu na duże uchybienia, zrezygnować z umowy i żądać zwrotu wpłaty (przecież usługi nie wykonano) a zamówić usługę w innej firmie. W zimie ruch w branży okien jest mniejszy więc myślę, żę nie byłoby problemu. Z drugiej strony podejście tej pani jest co najmniej nie na miejscu i zaraz zrezygnowałabym z firmy tak traktującej klientów Zgadzam się z innymi- WSZYSTKO BEZWZGLĘDNIE NA PIŚMIE !!!! - wiem z własnego doświadczenia!! i koniecznie po uzyskaniu pisemnej odpowiedzi z firmy "URZĘDOWSKI" skieruj pismo do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW wraz z kopią wpłaty oraz twoich pism i odpowiedzi firmy. Życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
magdowka 27.04.2004 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Wlasnie zamowilam okna w Urzedowskim, az sie boje co bedzie dalej, mam nadzieje, ze mnie omina klopoty, a za Ciebie trzymam kciuki. Mam nadzieje, ze teraz w miare szybko rozwiazesz swoje problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aleksandryta 27.04.2004 12:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 magdowka z tym swoim duzym obrazkiem robisz duze zamieszanie w postach Wszystko sie poprzesuwalo. Zajrzyj do regulaminu forum, a najlepiej do swojego profilu. Tam jest napisane jak duzy moze byc obrazek. A swoja droga jest b. ladny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jeje 27.04.2004 13:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Jubba jest konsumentem (kupuje na własne potzreby nie w celach gospodarczych w uproszczeniu). Należy co najmniej napisać ostre pismo (Osteteczne wezwanie przedsądowe) powołujac się na odpowiednie przepisy b. szeroko chroniące konsumentów, takie jak np. Kodeks cywilny - art 385(1), 385(3) w szczególności pkt 12,13,14, 22! ustawa o ocronie konkurencji i konsumentów - art 8 ust 1 pkt 1 i7 i ust 3! i dalsze, ustawa z 27 lipca 2002 o szczególnychg warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego art. 2 ust 2 i w zasadzie wszystkie przepisy tej ustawy, ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (z marca 2002) wybrane przepisy w szczególności. Nalezy przeczytać te przepisy i wiedzieć jakie prawa przysługują. w zasadzie ta umowa jest nieważna a U. zobowiązany do zwrotu kasy wraz z osetkami i odszkodowaniem. Ja bym nie poprzestał na piśmie, nawet jezeliw końcu zamontowaliby mi to okno (już bym go nie chciał ale ja jestem prawnikiem ). Domagałbym się wysokiego odszkodowania - bardzo przydatne byłyby zaświadczenia lekarskie. Należy zwrócić się do rzecznika praw konsumentów (powinien być w każdym starostwie) Taki rzecznik ma bardzo szerokie uprawnienia i jest zobowiązany pomóc a nawet wystąpić na drogę sądową w imieniu konsumenta. Po odpowiednim piśmie umiejętnie pokazującym konsekwencje działania U., na miejscu U. zamontowałbym nie tylko to okno ale na koszt firmy wymieniłbym całą stolarkę. W St. Zjednoczonych byłoby już po nich ale i u nas, o ile ta historeia jest prawdziwa, rozsądny prawnik wysadziłby ich w powietrze. Konsument ewidentnie musi nie mieć racji żeby sądy nie trzymały jego strony i orzekają w razie watpliwości na korzyść kosumentów (a co dopiero w sytuacjach ewidentnych). W sprawach konsumenckich orzekaja dosyć sprawnie. Nie jestem specjalistą w sprawach konsumenckich ale głowa do góry, do boju, sprawa jest wygrana, pozdrawiam. (przepraszam za dość chaotyczną wypowiedź). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej - Chrząstawa 27.04.2004 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Tez jestem prawnikiem, ale jeszcze bardzej niż w dochodzenie prawem wierzę w potęgę internetu. Po takiej wiadomości jak ta Urzędowski jest dla mnie skończony, a jestem właśnie w przededniu kupowania drewnianych okien. Sądze ze dzieki opiniom takim jak ta, czyli rzetelne opisanie sprawy, podanie nazwy firmy, firma traci setki klientów. Tak się zaczyna upadek słabych firm - takie są prawa rynku konsumenta. A do rynku konsumenta powoli dochodzimy. Sam miałem sytuację z firmą turystyczną - opisałem wszystko w internecie na odpowiednim forum, i odzew był ogromny. Dzieki jednej mojej opinii froma pożegnała się z grubymi pieniędzmi. Internet jest najlepszym rzecznikiem praw obywatelskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szpulka 27.04.2004 13:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Niestety chyba nie do końca jeszcze tak jest. Wiele firm nic sobie z tego nie robi. Bezskutecznie opisywałam niedawno kłopoty mojego sąsiada z firmą Zbigmet. Ludzie szybko zapominają ale też jestem optymistką i wierzę, że to się zmieni i firmy będą się bały utraty dobrej opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 27.04.2004 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 W takich przypadkach to raczej my musimy reagować i po prostu nie kupować od takich chamów. Bo inaczej nie można ich nazwać. A poza tym to Szanowna Redakcja powinna w Muratorze nie tylko zamieszczać piękne posty z Forum ale również takie o niesolidnych firmach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
torian 27.04.2004 13:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 No wyglada to faktycznie nieciekawie ale dziwię się, że czekałeś aż trzy miesiące troche to podejrzliwe no ale............Ja osobiście kupiłem okna Urzędowskiego mahońiowe lazar mam je już 4 sezon i jestem bardzo zadowolony no ale nie miałem na szczęście takich przygód.pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ara 27.04.2004 14:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 URZĘDOWSKI, ładne kwiatki.... Kupiłam okna, teraz myślałam o parapetach z tej (firmy ?!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobo30 27.04.2004 17:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Sądzę,że należy szerokim łukiem omijać firmy, z którymi ktoś miał problemy, np. wiarygodny forumowicz. 90% klientów może być super zadowolona, ale co będzie jeśli akurat ty znajdziesz sie w grone nieszczęśliwych 10%? Lepiej poszukać kogoś bardziej wiarygodnego. Szkoda zdrowia i nerwów. Budowa i bez tego jest wystarczajaco stresująca. Dla mnie Urzędowski był skreślony od dawna. Słyszałam o nim na forum już złe opinie. Podobnie ze Zbigmet, Gerda, Dziadek, Nikom.Życzę pomyślnego załatwienia sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pete 27.04.2004 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2004 Proponuję przynajmniej wysłać link do tego tematu forum szanownej firmie .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anekri 28.04.2004 07:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2004 Niestety chyba nie do końca jeszcze tak jest. Wiele firm nic sobie z tego nie robi. Bezskutecznie opisywałam niedawno kłopoty mojego sąsiada z firmą Zbigmet. Ludzie szybko zapominają ale też jestem optymistką i wierzę, że to się zmieni i firmy będą się bały utraty dobrej opinii. Nieprawda Kiedyś czytałam twój wątek na ten temat i ... wszystko sobie zakodowałam -zwłaszcza nazwę firmy i przekazuje te informację dalej Zadowolony klient to najlepsza reklama i jeżeli sprzedawcy tego nie rozumieją to owszem mogą się utrzymać ale o pozycji lidera mogą zapomnieć. Wydajemy nasze ciężko zarobione pieniądze i mamy prawo żądać fachowej i miłej obsługi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
benita72 28.04.2004 12:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2004 Był też wątek o nierzetelnosci FERNO. Długi i przekonujący, moim zdaniem. Jednak zawsze znajdą sie głosy, a że to trzeba zrozumieć, że pewnie wina jednego człowieka, a prezes ładnie sie zachował... Większość myśli, że to tylko inni są tacy głupi i dają się naciągnąć, a nam to się nie zdarzy. Dzięki temu takie firmy jeszcze istnieją. Ja juz jestem wyczulona na wszelkie forumowe krytyki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 05.05.2004 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2004 Dziękuję za rady i słowa otuchy. Właśnie jestem po rozmowie z firmą Urżedowski i powiedziałem że zamierzam wystąpić o odszkodowanie na drodzę sądowej. Na to Urzędowski "dobrze niech pan sobie występuje, ale na razie ma pan do zapłaty tyle a tyle a to i tak poszliśmy panu na rękę że nie policzyliśmy 22% VATU" No to jestem szczęściarzem !!! Dla wyjaśnienia wątpiącym dlaczego tak długo czekałem z wymianą okna odpowiadam iż aby dostac odszkodowanie z polisy musiałem czekać na zamknięcie śledztwa, a one właśnie się zamknęło i dokładnie tydzień temu dostałem pieniądze za okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Leppiej 05.05.2004 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2004 Okna nie tylko dla bogaczy, hehehehe Niech żyje Stolbud Włoszczowa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JacekS 05.05.2004 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2004 Był też wątek o nierzetelnosci FERNO. Długi i przekonujący, moim zdaniem. Jednak zawsze znajdą sie głosy, a że to trzeba zrozumieć, że pewnie wina jednego człowieka, a prezes ładnie sie zachował... Większość myśli, że to tylko inni są tacy głupi i dają się naciągnąć, a nam to się nie zdarzy. Dzięki temu takie firmy jeszcze istnieją. Ja juz jestem wyczulona na wszelkie forumowe krytyki.. Mysle ,że masz na myśli Pana Andrzeja ,niestety ten facet nie jest prezesem tytlko dyr. d/s handlowych jakby był prezesem to podejrzewam ze nie bylo by takich kłopotów w Ferno ciekawe jak teraz jest u nich czy cos sie zmieniło? Może pochwalą sie obecnie zakupujący klienci w tej firmie na przełomie maja co i jak jestem bardzo ciekawy za informacje będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jasieks 21.05.2004 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2004 Na bazie własnych doświadczeń podzielam smutne opnie na temat podejścia do klienta przez niektóre firmy. Ja miałem przypadek podobny i podczas rozmowy z Prezesem usłyszałem, że mają dużo klientów( czyli na jednym im nie zależy). To było 2 lata temu i przez ten czas osobiście zniechęciłem do nich klientów, a suma pieniędzy jaka nie wpłynęła do firmy to około 100 000 PLN. Dzisiaj są w stanie upadłosci, a to oznacza że niezadowolnych było więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WIST 21.05.2004 18:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2004 A ja właśnie stoje przed wyborem: Kowalscy czy Urzędowski- wasze wypowiedzi chyba przesądzają sprawę na rzecz tych pierwszych. Dodatkowy argument- kto wie czy nie najistotniejszy, to opinia mojej Żony- wg niej tylko Kowalscy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maruchajerzy 22.05.2004 01:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2004 Odradzam wszystkim ta firme mam same problemy z ich stolarka.Okna mam na gwarancji z marandii na dwadziescia jeden okien tylko siedem jest OK.Nic sobie nie robia nawet ze straszeniem sadem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
morawa 23.05.2004 05:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2004 Mam takie same klopoty z urzedowskim.Zeszli na psy,ostrzegam przed ich oknami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.