Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam takie same klopoty z urzedowskim.Zeszli na psy,ostrzegam przed ich oknami!

 

To chyba jednak nie jest w porządku.. Na 200 000 okien sprzedanych w ub. roku przez firmę Urzędowski, zdarzyły się, jak widać na tym forum 3-4 "wpadki". Usterka przydarzyła się także w moim Mercedesie, a jednak nie przestrzegam innych użytkowników przed kupowaniem tej marki... Brak reakcji na zgłaszaną reklamację (uzasadnioną!) jest oczywiście naganny, ale wystarczy to zgłosić do Związku POLSKIE OKNA I DRZWI, którego firma Urzędowski jest członkiem - tel. 022- 423 92 27, e-mail: [email protected] . Zapraszam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Mam takie same klopoty z urzedowskim.Zeszli na psy,ostrzegam przed ich oknami!

 

To chyba jednak nie jest w porządku.. Na 200 000 okien sprzedanych w ub. roku przez firmę Urzędowski, zdarzyły się, jak widać na tym forum 3-4 "wpadki". Usterka przydarzyła się także w moim Mercedesie, a jednak nie przestrzegam innych użytkowników przed kupowaniem tej marki... Brak reakcji na zgłaszaną reklamację (uzasadnioną!) jest oczywiście naganny, ale wystarczy to zgłosić do Związku POLSKIE OKNA I DRZWI, którego firma Urzędowski jest członkiem - tel. 022- 423 92 27, e-mail: [email protected] . Zapraszam...

 

Moje grozby sadem i powyzszym zwiazkiem okien i drzwi nic nie daly.Producent powiedzial mi ze i tak nic nie moge im zrobic bo maja setki klijentow,wiec niech prubuje w sadzie a to potrwa kilka lat :o ,a oni sie okien w tym czasie nie dotchna.Usterki w oknach zglosilam dwa dni po instalacji okien.Zima w trzech pokojach nie mozna bylo wysiedziec zas producent nic nie zrobil przez 5 miesiecy.Obecnie nawet nie chca sie skontaktowac ze mna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze na 200 000 okien sa tylko cztery skargi ty uwazasz za nic ja mysle ze duzo jest tych osob co maja z nimi problemy tylko o nich nie pisza na forum bo albo nie maja internetu lub poprostu wola tym sie nie afiszowac na cala Polske i zalatwiaja to poprzez adwokatow badz innych temu podobnych.A swoja droga jak bym wywalil 20-30 kawalkow albo i wiecej za okna a kolesie by minie olali to bym dodal jeszcze troche a faceci obcojezyczni zrobili by im pieknego grila z ich pieknych magazynow.I ide o zaklad ze facet nie jest ubezpieczony na 100% wartosci materialu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancyjna wymiana szyby trwala 154 dni.Urzedowski wykonczyl nas nerwowo,prosze uwazac na nich.W mojej okolicy znam kilku ludzi ktorzy maja takie same problemy(nieszczelne okna,wypaczone drzwi balkonowe).Gdybym miala wybrac ponownie to urzedowski pierwszy by odpadl z powodu zlego serwisu i slabej jakosci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jednak nie jest w porządku.. Na 200 000 okien sprzedanych w ub. roku przez firmę Urzędowski, zdarzyły się, jak widać na tym forum 3-4 "wpadki". Usterka przydarzyła się także w moim Mercedesie, a jednak nie przestrzegam innych użytkowników przed kupowaniem tej marki... Brak reakcji na zgłaszaną reklamację (uzasadnioną!) jest oczywiście naganny, ale wystarczy to zgłosić do Związku POLSKIE OKNA I DRZWI, którego firma Urzędowski jest członkiem - tel. 022- 423 92 27, e-mail: [email protected] . Zapraszam...

 

Nikt nie zagłębia się tu w tzw. wpadki bo te zdarzają się każdemu tylko na ignorancję i olewatorstwo. Jeśli kupuję i dostaję bubel, ale zostaje on szybko i bezproblemowo wymieniony/naprawiony - to i tak jestem zadowolony (no może w mniejszym stopniu) ale firma pozostaje dla mnie wiarygodna i wiem, że dba o klienta. Tu widać, że nie dość że robią buble to jeszcze NAS czyli tych z których żyją mają w d...ie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancyjna wymiana szyby trwala 154 dni.Urzedowski wykonczyl nas nerwowo,prosze uwazac na nich.W mojej okolicy znam kilku ludzi ktorzy maja takie same problemy(nieszczelne okna,wypaczone drzwi balkonowe).Gdybym miala wybrac ponownie to urzedowski pierwszy by odpadl z powodu zlego serwisu i slabej jakosci.

 

Może po prostu jakiegoś zdolnego informatyka poprosić, żeby skonfigurował pocztę tak, żeby reklamacja słała się na ich skrzynke co 15 minut aż do usunięcia reklamacji ;) :lol: i to najlepiej jakiś ogromny skan jpg albo coś takiego :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem kilka słów nie o firmie Urzędowski (uff, dobrze że poczytałem ten wątek, bo właśnie myślę nad zakupem okien ...) ale o proporcji 200 000 wyprodukowanych i 3 - 4 wadliwe. Otóż pracuję w niezbyt wielkiej firmie produkującej części do samochodów marek takich jak Opel, VW, Skoda, Mercedes, Suzuki itp. Jakość produkcji mierzy się u nas (zgodnie z normami w przemyśle motoryzacyjnym ) współczynnikiem PPM czyli Parts Per Million - części na milion, i jeśli ilość części wadliwych przekracza 2 - 3 PPM, to jest wielka afera i odbiorca straszy nas zabraniem produkcji z firmy. Każda wadliwa część przekłada się na odczuwalne zmniejszenie premii za dany miesiąc dla całej załogi. Ech, gdyby te standardy przenieść do budownictwa ... Tylko z czego byśmy wtedy budowali, bo chyba mało kto zostałby na rynku.

Pozdrowienia dla Forumowiczów

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mysle, ze czas by wprowadzic pewne rozwiazanie.

Jesli sprawa dotyczy duzej kwoty i kazda strona czegos sie obawia

Dostawca: braku pieniedzy odbiorcy a ten drugi niskiej jakosci

To prosze bardzo depozyt u notariusza: do odbioru po pelnej realizacji

zamowienia. Mysle, ze czas realizacji kazdego zamowienia stalby sie krytycznym czynnikiem w dzialalnosci firm.

 

Co do formy tego watku to na przyszlosc sensowne by bylo by informacja o nim docierala do drugiej strony. Po stylu odpowiedzi mozna sie latwo zorientowac kto jest kim. W koncu Urzedowski ma adres email.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za rady i słowa otuchy. Właśnie jestem po rozmowie z firmą Urżedowski i powiedziałem że zamierzam wystąpić o odszkodowanie na drodzę sądowej. Na to Urzędowski "dobrze niech pan sobie występuje, ale na razie ma pan do zapłaty tyle a tyle a to i tak poszliśmy panu na rękę że nie policzyliśmy 22% VATU" No to jestem szczęściarzem !!!

 

W przypadku zapłacenia powyżej 50% wartości zamówienia/usługi dostawca ma OBOWIĄZEK wystawienia faktury na zapłaconą kwotę w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od daty dokonania płatności. Żadne tam gadki że faktura po wykonaniu zamówienia, dostawie. Więc niech się zastanowią kto tu jest szczęściarzem i kto tu komu idzie na rękę. A jeśli nie wystawili Ci faktury a Ty wpłaciłeś powyżej 50% - spokojnie możesz złożyć na nich doniesienie do Urzędu Skarbowego. Prawdopodobnie US z radością zrobi im kontrolę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...

ja także mam w swoim domu okna firmy Urzędowski i w żadnym przypadku nie moge powiedzieć o nich złego słowa.

Obsługa zarówno przy zamówieniu jak i po dostawie była na wysokim poziomie.

Więc ja osobiście jestem zadowolony z tej firmy.

Podejrzewam, że przypadek o którym tutaj mowa może zdażyć się każdej firmie. Zawsze są jacyś zadowoleni klienci jak również niezadowoleni.

Nieraz przecież trudno jest każdemu dogodzić.

Norman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja także mam w swoim domu okna firmy Urzędowski i w żadnym przypadku nie moge powiedzieć o nich złego słowa.

Obsługa zarówno przy zamówieniu jak i po dostawie była na wysokim poziomie.

Więc ja osobiście jestem zadowolony z tej firmy.

Podejrzewam, że przypadek o którym tutaj mowa może zdażyć się każdej firmie. Zawsze są jacyś zadowoleni klienci jak również niezadowoleni.

Nieraz przecież trudno jest każdemu dogodzić.

Norman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze nie zamontowane. Mam nadzieje ze nic nie bedzie sie z nimi dzialo. A co do miejsca gdzie je kupowalem to na dobra sprawe moglbym zalozyc watek o takiej samej nazwie. Pracownik firmy, bo szefa nigdy nie widzialem jest tak nieslowny i taka m...a klamliwa ze az czlowieka cholera bierze. Okna otrzymalem 3 m-ce po terminie 1 m-c fabryka - sami to przyznali i 2 m-c sprzedawca nawalil. Przy kazdej wizycie i na kazdy telefon gosc odpowiadal ze okienka przyjada za tydzien i tak 2 m-ce, pozniej bylo kilka telefonow do producenta i okna musialy przyjechac i przyjechaly do magazynu sprzedawcy. Nastepny m-c to kilkukrotne umawianie na dostawe wieczorem tego samego dnia, oczywiscie nic nie przyjezdzalo. Jak mi sie cierpliwosc skonczyla wtedy po mojej "stanowczej interwencji" okienka przyjechaly z ta róznica ze dowóz umówilem z pracownikiem firmy swiadczacej uslugi montazowe dla tej firmy juz be udzialu sprzedawcy. Jak bym wiedziaB ile to mnie bedzie kosztowalo zachodu to bym wybral napewno inn oferte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zamierzajac brac udzialu w dyskusji i tlumaczac innych na jedno tylko chcialbym szanownym Forumowiczom zwrocic uwage

w 99% macie doczynienia nie z firma tylko z dealerem lub wogole z kims nie powiazanym z producentem a tylko jego wyrobami handlujacym

Tu najczesciej dochodzi do nieporozumien i przeklaman

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jareko

1. przecierz pisze o sprzedawcy (dodam autoryzowanym salonie)

2. skoro tak dziala detal w ternie danym wyrobem to napewno nie bez

szkody dla Marki. Chyba tak duzy i markowy producent moze bardziej wplywac na parterów poslugujacym sie jego znakiem handowym

Masz racje

Nie zamierzam ich bronic

naprawde - sa ludzie i ludziska ;)

mam wiele przemyslen co moze byc tego powodem ale nie maja one znaczenia - Ciebie jako klienta interesuje tylko fachowa i rzetelna oraz uczciwa obsluga - a tu naciales sie - przykro mi ze tak trafiles

Zawsze cenilem te firme za jedno - za wyrob finalny i majac czasem z nim doczynienia wciaz chwale go za to co robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzylem na umowe Urzedowskiego i oprocz obowiazku placenia przez Zamawiajacego nie ma nic o obowiazkach Wykonawcy. Tzn. Wykonawca ma oczywiscie wstawic okna, ale nie ma nic o tym , ze Wykonawca ponosi jakakolwiek kare za nieterminowe wykonanie umowy! A np. u Pinusa jest mowa o tym:

 

9.1. Za zwloke w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zaplaci Zamawiajacemu kare umowna w wysokosci 0.1% ceny za kazdy dzien zwloki.

9.2. Za zwloke w odbiorze pryedmiotu umowy Zamawiajacy zaplaci Wykonawcy kare umowna w wysokosci 0.1% ceny za kazdy dzien zwloki.

 

Czyli Urzedowski moze instalowac okna kiedy chce? Powiedziec, ze zrobi w tydzien i przyjsc za 3 miesiace? Moze ktos zna jakis paragraf o ochronie konsumentow?!

 

Pieczara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego jak można kupować wierząc tylko reklamie i niskiej cyfrze - to jest kupe forsy wyrzucone w błoto !!!

 

aaaaa zapomniałem - cyfra, cyfra niska biła !!!

 

TANIO KUPUJESZ 2 X REMONTUJESZ :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Czlowieku gdzie to wyczytales ze kupilem pod wplywem reklamy i dla tego ze tanio jakies glosy slyszysz czy co?

 

Kupilem dla tego ze

maja ladny "profil" (drewniany oczywiscie)

wygladaja na solidne

i kolor mi popasowal

 

jareko tez potwierdza dobra ich jakosc w wypowiedzi powyzej

 

staraj sie zrozumiec co jest napisane w watku a pózniej cos pisz bo takie wypowiedzi to zwykle krecenie licznika postów i niepotrzebne zasmiecanie forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...