i20918 28.03.2022 07:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2022 Witam, Ogrodzenie ma kilka miesięcy i wygląda tak: Rdza pokrywa większość słupków i wykonawca zobowiązał się do naprawy i tutaj moje pytanie: W jaki sposób wykonawca powinien mi to naprawić? Nie znam się, a chcę dopilnować żeby zrobił to dobrze. Czy możecie coś poradzić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 28.03.2022 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2022 Witam, Ogrodzenie ma kilka miesięcy i wygląda tak: [ATTACH=CONFIG]458891[/ATTACH] Rdza pokrywa większość słupków i wykonawca zobowiązał się do naprawy i tutaj moje pytanie: W jaki sposób wykonawca powinien mi to naprawić? Nie znam się, a chcę dopilnować żeby zrobił to dobrze. Czy możecie coś poradzić. zależy za co zapłaciłeś... jeżeli miał to być ocynk i farba proszkowa to tu nie ma co naprawiać, do wymiany. Jeżeli miało być tanio to pomalować ale to pudrowanie trupa, za chwilę i tak rdza wyjdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 28.03.2022 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2022 Słupki powinny być oczyszczenie do gołego metalu, pomalowane farbą antykorozyjną podkładowa a następnie farba docelową..Malowanie farbą która wg producenta jest bezpośrednio na rdzę jest nieporozumieniem. I co 2 lata powtórka. Słupki powinny być ocynkowane. Najlepiej ogniowo. I potem nie powinno się z nimi nic dziać co powłokę ocynku może naruszyć(na przykład cięcie szlikierką). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
i20918 28.03.2022 14:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2022 W dokumentacji mam informację że ogrodzenie wykonane jest z paneli ocynkowanych. Więc rozumiem że to się nadaje tylko do wymiany? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania