Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich

 

Poszukuję druku gwarancyjnego z firmy Creaton z 2014 roku. Może ktoś posiada takowy dokument, w którym są wyszczególnione warunki gwarancji na dachówkę, w moim przypadku to PREMION FINESE.

 

 

Będę wdzięczny za pomoc, gdyż wznawiam walkę z Creatonem.

 

Creatona osobiście nie polecam ze względu na podejście do klienta.

 

Reklamuję dachówki Creaton Premion Finese , które stają się z roku na rok coraz bardziej białe z powodu wewnętrznych mikropęknięć / wykwitów.

 

Dachówkę zakupiłem w 2009 roku.

W 2014 roku została wymieniona w całości z powodu: cyt. " uznajemy Państwa roszczenie dotyczące wystąpienia wizualnych wad w postaci białego nalotu na reklamowanej dachówce" - efektem uznania reklamacji było dostarczenie i kompleksowa wymiana dachówek na dachu.

 

Po 5 latach, dokładnie 22.11.2019 roku ponownie złożyłem reklamację, z dokładnie tego samego powodu.

Odpowiedź na reklamację dostałem dopiero 7 września 2020r., a zmiana warunków karty gwarancyjnej nastąpiła 1.07.2020r. PRZYPADEK?

W odpowiedzi możemy wyczytać, cytuję: "Nie możemy uznać, że zgłoszona przez Państwa wada dachówek, jest wadą podlegającą reklamacji w ramach gwarancji, gdyż ma ona charakter wyłącznie estetyczny."

Najciekawszym jest fakt, że na całej dokumentacji zarówno z 2014 jak i 2020 roku, podpisał ten sam P. Łukasz N.

 

Ciekawym jest również fakt, iż w 2020 roku w nowych warunkach gwarancyjnych jest dokładnie opisane wyłączenie z gwarancji cech estetycznych.

 

Zapraszam osoby z podobnymi doświadczeniami. Razem możemy więcej.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years później...
W dniu 23.09.2025 o 23:04, Ołów napisał:

Witam, też mam problem z odpryskami angoby w dachówce Ceraton. Producent po zgłoszeniu twierdzi że nowa dachówka z uszkodzoną powłoką jest dobra i nie podlega reklamacji. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165635
Udostępnij na innych stronach

Witam  moja historia z dachówka jest nastepujaca .W 2018 roku złożyliśmy reklamacje na dachówkę creaton premium ponieważ dachówka miała białe wykwity z pięknej czerni błyszczącej zrobiła się brzydka jakby zakurzona,wytarta.Reklamacja została odrzucona z wyjaśnieniem że to jest problem estetyczny i nie podlega reklamacji .Odwołałam się  ponieważ ja kupując dachówkę kierowałam się też jej wyglądem ,miała być pięknie czarna. W końcu dostaliśmy dachówki w takiej ilości jaką mieliśmy kupiona,  bez zwrotu kosztow na wymianę, ponieważ upłynęło więcej niż 5 lat od zakupu.Nie wymieniliśmy jej wtedy z powodów dużych kosztów a były inne priorytety na budowie. Dzisiaj po kolejnych 6 latach zauważyliśmy że to samo dzieje się na tej "nowej"dachowce,dzwoniac do przedstawicieli (a dodzwonić się to jest wyzwanie ,nikt nie odbiera, jak odbiera to odsyła do kogoś innego)ostatni przedstawiciel zapytał o kartę gwarancyjną bo tam jest zaznaczone że czynniki estetyczne nie podlegają gwarancji.Czytajac post od ciasteczka byłam zdziwiona że ktoś ma taką samą historię z tą firmą i jestem ciekawa jak to się skończyło bo parę lat minelo.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165640
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...