ciasteczka 26.07.2022 11:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2022 Witam wszystkich Poszukuję druku gwarancyjnego z firmy Creaton z 2014 roku. Może ktoś posiada takowy dokument, w którym są wyszczególnione warunki gwarancji na dachówkę, w moim przypadku to PREMION FINESE. Będę wdzięczny za pomoc, gdyż wznawiam walkę z Creatonem. Creatona osobiście nie polecam ze względu na podejście do klienta. Reklamuję dachówki Creaton Premion Finese , które stają się z roku na rok coraz bardziej białe z powodu wewnętrznych mikropęknięć / wykwitów. Dachówkę zakupiłem w 2009 roku. W 2014 roku została wymieniona w całości z powodu: cyt. " uznajemy Państwa roszczenie dotyczące wystąpienia wizualnych wad w postaci białego nalotu na reklamowanej dachówce" - efektem uznania reklamacji było dostarczenie i kompleksowa wymiana dachówek na dachu. Po 5 latach, dokładnie 22.11.2019 roku ponownie złożyłem reklamację, z dokładnie tego samego powodu.Odpowiedź na reklamację dostałem dopiero 7 września 2020r., a zmiana warunków karty gwarancyjnej nastąpiła 1.07.2020r. PRZYPADEK?W odpowiedzi możemy wyczytać, cytuję: "Nie możemy uznać, że zgłoszona przez Państwa wada dachówek, jest wadą podlegającą reklamacji w ramach gwarancji, gdyż ma ona charakter wyłącznie estetyczny." Najciekawszym jest fakt, że na całej dokumentacji zarówno z 2014 jak i 2020 roku, podpisał ten sam P. Łukasz N. Ciekawym jest również fakt, iż w 2020 roku w nowych warunkach gwarancyjnych jest dokładnie opisane wyłączenie z gwarancji cech estetycznych. Zapraszam osoby z podobnymi doświadczeniami. Razem możemy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magudka 17.09.2025 09:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września Witam ,trafiłam na ten post po paru latach od jego publikacji czy jest możliwość kontaktu w tej sprawie która tu jest opisana ,ponieważ mam taką samą sytuacje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ołów 23.09.2025 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 21:04 Witam, też mam problem z odpryskami angoby w dachówce Ceraton. Producent po zgłoszeniu twierdzi że nowa dachówka z uszkodzoną powłoką jest dobra i nie podlega reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ołów 23.09.2025 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano Wtorek o 21:07 Witam. Też mam problem z odpryskami angoby w dachówce Ceraton. Producent twierdzi że nowa dachówka z uszkodzoną powłoką jest dobra i nie podlega reklamacji. Razem możemy więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magudka 25.09.2025 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano wczoraj o 09:51 W dniu 23.09.2025 o 23:04, Ołów napisał: Witam, też mam problem z odpryskami angoby w dachówce Ceraton. Producent po zgłoszeniu twierdzi że nowa dachówka z uszkodzoną powłoką jest dobra i nie podlega reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magudka 25.09.2025 10:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano wczoraj o 10:25 Witam moja historia z dachówka jest nastepujaca .W 2018 roku złożyliśmy reklamacje na dachówkę creaton premium ponieważ dachówka miała białe wykwity z pięknej czerni błyszczącej zrobiła się brzydka jakby zakurzona,wytarta.Reklamacja została odrzucona z wyjaśnieniem że to jest problem estetyczny i nie podlega reklamacji .Odwołałam się ponieważ ja kupując dachówkę kierowałam się też jej wyglądem ,miała być pięknie czarna. W końcu dostaliśmy dachówki w takiej ilości jaką mieliśmy kupiona, bez zwrotu kosztow na wymianę, ponieważ upłynęło więcej niż 5 lat od zakupu.Nie wymieniliśmy jej wtedy z powodów dużych kosztów a były inne priorytety na budowie. Dzisiaj po kolejnych 6 latach zauważyliśmy że to samo dzieje się na tej "nowej"dachowce,dzwoniac do przedstawicieli (a dodzwonić się to jest wyzwanie ,nikt nie odbiera, jak odbiera to odsyła do kogoś innego)ostatni przedstawiciel zapytał o kartę gwarancyjną bo tam jest zaznaczone że czynniki estetyczne nie podlegają gwarancji.Czytajac post od ciasteczka byłam zdziwiona że ktoś ma taką samą historię z tą firmą i jestem ciekawa jak to się skończyło bo parę lat minelo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269446-creaton-reklamacja-i-podej%C5%9Bcie-do-klienta/#findComment-9165640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.