boconek03 29.07.2022 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2022 Mam problem z aplikacją ViCare i modułem vitoconnect OPTO2. PC to vitocal200s.Podłączony do sieci internetowej moduł raz na 2-3 dni traci połączenie. Objawia się to komunikatem na aplikacji ViCare o braku łączności oraz na module zamiast białego domku świeci się symbol WiFi na czerwono. Wystarczy odłączyć zasilanie z gniazdka, wpiąć ponownie i jest w porządku. Bez konfigurowania sieci wifi, podawania hasła itp. I działa znowu 2-3dni. W czym może być problem? Zasięg wifi? inne urządzenia w tej sieci pracują jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269499-problem-z-vicare/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 01.08.2022 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Problem ze zbyt slabym sygnałe WiFi dla modułu Vitoconnect Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269499-problem-z-vicare/#findComment-8014918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 04.08.2022 18:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2022 Wygląda, że właśnie tak. Zamontowałem wzmacniacz sygnału i od 5dni jest dobrze (zobaczymy co będzie dalej). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/269499-problem-z-vicare/#findComment-8015623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.