lsspam 06.09.2022 13:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2022 Witam, czy jeszcze komuś nie działa od dziś od około 1-2 w nocy apikacja Vicare? Zarządzanie przez chmurę to jest jakaś porażka. Będą w domu w tej samej sieci nie jestem w stanie przestawić nic w piecu przez aplikację. Na piecu połączenie z sięcią jest, natomiast zgłasza brak połączenia z backendem. Restartowane w domu wszystko, od pieca po routery wifi i dostępowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TheD 06.09.2022 15:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2022 Spróbuj zaktualizować aplikację - ostatnio tak miałem, jak ukazała się nowsza wersja apki - po aktualizacji wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8020909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lsspam 06.09.2022 15:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2022 Zrobione. Wszystko co można ogarnięte. Generalnie piec podaje info, że jest podpięty do internetu, ale nie do backendu.Nawet adres api IP, do którego łączy się apka i piec wyciągnąłem. Pakiety wychodzą wracają ale nie ma rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8020910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 06.09.2022 18:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2022 U mnie akurat wszystko działa chociaż w tamtym tygodniu co chwilę nie chciała się łączyć aplikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8020923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 07.09.2022 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2022 Zrobione. Wszystko co można ogarnięte. Generalnie piec podaje info, że jest podpięty do internetu, ale nie do backendu.Nawet adres api IP, do którego łączy się apka i piec wyciągnąłem. Pakiety wychodzą wracają ale nie ma rejestracji. prosze prawdzić połączenie internetowe, nasze serwery działają prawidłowo i od dawna nie było, żadnych awarii Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8020997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 07.09.2022 16:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2022 Niestety nie jest to prawda. Proszę najpierw sprawdzić opinie w sklepie Play. Serwery nie działają. Jest to kolejna awaria, nie licząc awarii harmonogramu cwu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8021085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 08.09.2022 06:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2022 (edytowane) Sprzeczenie sie nie ma sensu, mam podgląd w historię pracy aplikacji i po naszej stronie awarii brak. Proszę pamiętać, że nasze aplikacje obslugują nie tylko Polskę ale i uzytkowników na calym świecie a tam mamy jedne z najwyższych ocen za jakość aplikacji i jej dzialanie i nie mozemy brac odpowiedzialności za dzialania dostawców usług internetowych. Edytowane 8 Września 2022 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8021150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TheD 18.09.2022 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2022 Dwa dni temu spotkało mnie to samo, brak połączenia z serwerem. W końcu dzisiaj zainstalowałem apkę na innym telefonie i działa, więc na swoim wylogowałem się i zalogowałem ponownie - wszystko wróciło do normy. Nie wiem tylko czemu aplikacja tak błędnie podaje informację, a wystarczy logout/login i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8023031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ivonex 20.09.2022 14:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2022 Sprzeczenie sie nie ma sensu, mam podgląd w historię pracy aplikacji i po naszej stronie awarii brak.. Też zauważam okresowe problemy z połączenie viCare pomimo braku problemu z internetem swiatlowodowym. Ale inaczej - jak dodzwonić się do serwisu? Dochodzę niby do 1-go w kolejce, automat mnie rozłącza i znowu tak w kółko. A może istnieje adres email do serwisu, ew. mail do R&D dot. viCare? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8023536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 20.09.2022 16:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2022 Też zauważam okresowe problemy z połączenie viCare pomimo braku problemu z internetem swiatlowodowym. Ale inaczej - jak dodzwonić się do serwisu? Dochodzę niby do 1-go w kolejce, automat mnie rozłącza i znowu tak w kółko. A może istnieje adres email do serwisu, ew. mail do R&D dot. viCare? Internet światłowodowy czy nie to nie ma żadnego znaczenia. Ważny jest zasięg sieci Wifi. Poniżej pewnej granicy będą wieczne problemy z aplikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8023549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TheD 20.09.2022 18:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2022 Ale jakie znaczenie ma internet, czy światłowodowy, czy dobry zasięg WiFi, jeśli aplikacja sygnalizuje brak połączenia z serwerem? Piec się łączy z siecią domową, sieć ma połączenie z internetem, tylko nie ma kanału zwrotnego - aplikacja nie dostaje informacji z serwerów Viessmanna. Dlatego serwisanci powiedzą, że z ich strony wszystko ok, bo widzą instalację "po swojej stronie", tylko my jako użytkownicy, nie dostajemy informacji na aplikację. Bo aplikacja nie bierze informacji prosto z pieca, tylko piec wysyła info na serwery, a aplikacja z nich je pobiera (dlatego bez znaczenia jest to, czy piec i telefon są w tej samej sieci). Szkoda tylko, że Viessmann nie widzi problemu i trzeba czasem kombinować, żeby zadziałało, a to jakiś błąd w aplikacji to (chyba) powoduje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8023569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 20.09.2022 18:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2022 Zawsze nie działa czy czasami działa? Aplikacja w ogóle się nie uruchamia (brak połączenia z serwerem) czy uruchamia się ale nie ma żadnych wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8023575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lsspam 30.09.2022 11:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2022 (edytowane) Sprawa zakończona tak, że serwis viessmann coś "zresetował" i magicznie vicare zaczął działać. nie był to problem zasięgu Wifi bo piec przecież podaje te dane. Piec był wpięty do sieci wifi, MIAŁ INTERNET, niestety nie miał łączności z serwerami viessmana. PO raz kolejny napisze, że brak lokalnego API choćby do podstawowych fukcji: ON/OFF zamiana temperatury to policzek od firmy viessman. Nie miałem pojecia kupując ten pieć (za gruby hajs), że tak to będzie rozwiązane. Chodzi mi wręcz po głowie pomysł sprzedaży pieca i zakup czegoś gdzie szanują klienta. Każdemu, ale to każdemu odradzam te piece Panie konsultancie. Może zrobi Pan feedback do tej super firmy. Treść maila od v:"Dzień dobry, dane zostały zresetowane. Proszę przeprowadzić reset sieciowy kotła (odłączenie z zasilanie an kilkanaście sekund) lub wyłączenie i włączenie modułu połączeniowego z poziomu kotła (Ustawienia > Internet > Tryb pracy). Proszę upewnić się, czy połączenie internetowe spełnia wymogi opisane w instrukcji kotła. Możliwe, że ze względu na dużą ilość danych wymienianych pomiędzy serwerami DE np. podczas aktualizacji, dostawca usług internetowych zablokował porty zapory sieciowej (dostępne w ostatnim punkcie). " Nie wdając się w szczegóły sam dostarczam sobie Internet. P.S.Sprawdziłem działanie apki jak otrzymałem maila i działała. Nie musiałem robić żadnych restartów. Edytowane 30 Września 2022 przez lsspam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8025662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 01.10.2022 08:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2022 Ciekawe czy coś faktycznie zresetowali. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że konkretnie po numerze twojego urządzenia coś znaleźli na serwerach i zresetowali? No nic, ważne że działa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8025851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lsspam 01.10.2022 18:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2022 Tak. Poprosili mnie o Numer modułu komunikacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8025917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Echostar9 02.12.2022 23:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2022 (edytowane) Też miałem problem z połączeniem się z kotłem z aplikacji Vicare. Zresetowałem router, kocioł, telefon, aplikację i nic nie pomagało. Router widział moduł komunikacyjny kotła ale połączenia nie było. Już miałem pisać do Viessmanna z reklamacją ale po przejrzeniu ustawień routera zauważyłem, że poziom zabezpieczeń zapory sieciowej ustawiony był na "użytkownika" gdzie ruch sieciowy ograniczony był tylko dla niewielu portów zapisanych na liście. Po zmianie ustawień zabezpieczeń zapory sieciowej w routerze na średni, komunikacja z kotłem powróciła. Czy wiecie jaki jest adres IP serwera Vicare? Edytowane 2 Grudnia 2022 przez Echostar9 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270016-vicare-zn%C3%B3w-nie-dzia%C5%82a/#findComment-8036412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.