kejdzej 01.10.2022 08:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2022 Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak sparować pompę ciepła LG Therma V Monoblok 9kw (HM091MR U44) z aplikacją LG Thinq na telefonie z Androidem? Pompa posiada dodatkowy moduł WiFi ( LG PWFMDD200) i proces parowania jest opisany w instrukcji, jednak mam z tym problem. Zaznaczę też, że podczas uruchomienia pompy, technicy pomagali mi sparować urządzenie z telefonem, udało się za trzecim razem ale oni byli przy panelu w piwnicy a ja byłem ze swoim telefonm przy module WiFi, więc nie wiem co dokładnie zrobili. Technicy mówili że sygnał WiFi może być słaby, więc warto przenieść router WiFi bliżej pompy albo użyć przedłużki USB i przenieść moduł WiFi bliżej routera. Technicy wyjechali za bramę i połączenie przestało działać, no ale pomyślałem że sygnał jest za słaby, wrócę za jakiś czas do tematu. Teraz mam nowy telefon i za żadne skarby świata nie mogę sparować pompy z aplikacją LG ThinQ. Router WiFi przeniosłem z poddasza na parter, tak że był 3 metry od modułu WiFi i dzieliła te urządzenia tylko jedna ściana. Na starym telefonie widzę pompę ale jest wyszarzona (jakby nie była w zasięgu sieci). Procedura jaką wykonuję to:1. włączam aplikację ThinQ na telefonie → Dodaj urządzenie → wybierz urządzenie → dalej (pompa jest włączona) → wybieram „pompa ciepła” → wprowadzam hasło do swojej sieci WiFi i klikam „połącz” → wybieram że mam modem WiFi2. Na panelu pompy ciepła wchodzę w Menu → Ustawienia → Funkcja → Parowanie Wi-Fi → Zastosuj → OK3. Na ekranie panelu sterowania pompy ciepła pojawia się napis „Prośba o parowanie WiFi”4. Na telefonie klikam dalej i prze parę minut aplikacja próbuje bezskutecznie połączyć się z pompą ipojawia się informacja "Nie udało się nawiązać połączenia z Pompa ciepła. Zapoznaj się z działem "Przewodnik po rozwiązywaniu problemów" i spróbuj ponownie"5. Nie znalazłem w "Przewodniku po rozwiązywaniu problemów" nic co by mi mogło pomóc Sieć WiFi jest w technologii 2.4GHz, próbowałem też zmienić hasło do sieci na krótsze i słabsze ale to też nie pomogło.Doradźcie proszę co robię źle. Przy okazji też zapytam, czy to rozwiązanie z aplikacją LG ThinQ pozwala na zarządzanie pompą ciepła gdy mój telefon będzie poza domową siecią WiFi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 02.10.2022 16:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2022 (edytowane) Witam, przejdę od razu do rzeczy, musisz wyłączyć zasilanie pompy ciepła na kilkanaście sekund, powinno wystarczyć czyli rozłącz bezpiecznik, następnie po włączeniu zasilania wykonaj całą procedurę jak opisałeś, czyli sterownik PC parowanie i aplikacja w smartfonie, powinno zadziałać, dodam ze często są problemy z tą aplikacją, nie wiem czy to wina modemu czy samej aplikacji, czasem jest połączenie aktywne kilka dni, a czasem kilka godzin, by znów działało musisz odłączyć pompę od zasilania i załączyć ponownie wtedy działa. Na drugie pytanie to tak kilka funkcji jest do ogarnięcia przez smartfon podniesienie temperatury CWU, czy ogrzewania, ustawienie harmonogramów, jest monitor zużycia energii. Uciąrzliwe bywa ciągłe zrywanie połączenia ze smartfonem. Edytowane 2 Października 2022 przez Marek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kejdzej 07.10.2022 17:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2022 Wielkie dzięki Marku! Jutro to przetestuję. W międzyczasie znalazłem jakieś filmiki na YouTube z których wynika że telefonem powinienem łączyć się z tym modułem WiFi ale z tego co piszesz to jednak w aplikacji ThinQ mam łączyć się z moją domową siecią WiFi.Czy kojarzysz może jak reaguje dioda w module WiFi podczas parowania i jak jest już połączony z aplikacją ThinQ? Mam tu na myśli czy dioda pulsuje, czy świeci stałym światłęm czy może ewentualnie nawet zmienia kolor?Dopytuję bo u mnie nie było żadnej reakcji diody jak ja próbowałem się połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kejdzej 09.10.2022 06:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2022 Jeszcze raz dziękuję Marku! Jest tak jak opisałeś, trzeba było wyłączyć zasilanie pompy bezpiecznikiem, następnie włączyć zasilanie pompy, rozpocząć procedurę dodawania pompy ciepła w aplikacji ThinQ na telefonie, następnie przejść przez procedurę parowania na ekranie sterującym pompy ciepła i dokończyć procedurę dodawania pompy w aplikacji ThinkQ, czyli w aplikacji ThinkQ należy połączyć się do naszej sieci WiFi (a nie do modułu WiFi, co mogły sugerować filmiki na YouTube, które znalazłem), następnie musimy podejść dość blisko modułu WiFi od pompy i dopiero ten moduł WiFi pojawi się w aplikacji ThinQ, trzeba na niego kliknąć i z tego co pamiętam parowanie jest zakończone. Połączenie działa od wczoraj, także już jest wielki sukces w porównaniu z tym co było po montażu pompy przez serwis Odnośnie diód w module WiFi to po restarcie pompy i po rozpoczęciu procedury parowania, dioda zaczyna pulsować na zielono a po sparowaniu cały czas świeci na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 09.10.2022 07:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2022 Cieszę się ze Ci pomogłem, jest bardzo mało informacji na temat aplikacji, ciekawe czy w Twoim przypadku nie będzie się zawieszać, oby działała jak należy, jeśli będzie zwieszka to tak jak pisałem rozłącz zasilanie PC i po kilkunastu sekundach załącz i wtedy aplikacja będzie dalej się łączyć, niech Cię nie zmyli dioda która świeci na zielono mimo nie działającej aplikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kejdzej 19.10.2022 20:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2022 Apka nadal działa, jak nie zapomnę to pod koniec roku dam znać czy było jakieś zawieszenie/rozłączenie czy nie. Jak często się ta apka u Ciebie Marku zawieszała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 23.10.2022 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2022 Witam, u mnie nie działa to dobrze, rozmawiałem ze znajomym instalatorem i mówił mi że te aplikacje niezbyt dobrze współpracują z PC różnych firm, U mnie bardzo często się zawiesza od kilku godzin do kilku dni, a jak sprawdza się u ciebie PC jesteś zadowolony? jakie masz zużycie dobowe kv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dycha80 23.10.2022 12:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2022 Witam, u mnie nie działa to dobrze, rozmawiałem ze znajomym instalatorem i mówił mi że te aplikacje niezbyt dobrze współpracują z PC różnych firm, U mnie bardzo często się zawiesza od kilku godzin do kilku dni, a jak sprawdza się u ciebie PC jesteś zadowolony? jakie masz zużycie dobowe kv? Dzień dobry Panie Marku… Jestem świeżakiem jeśli chodzi o PC. Z tego co czytałem ma Pan LGka. Ja mam tez monobloka ale 7. Jakie ustawienia na pompie i jak zużycie prądu u Pana…? Pozdrawiam Rafał… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 23.10.2022 15:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2022 Witam, zużycie to zależy od pogody, przy tem, w granicach+ 3 , 400W poboru chwilowego i ładnie moduluje prace, ustawienia w trybie automatycznym:.-25 na zewnątrz temp wody na wyjściu 32 st. przy +18 temp. wody 22 st. U mnie wszędzie podłogówka. W ciągu doby pobór wraz z CWU średnio 8kv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dycha80 24.10.2022 14:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2022 Witam, zużycie to zależy od pogody, przy tem, w granicach+ 3 , 400W poboru chwilowego i ładnie moduluje prace, ustawienia w trybie automatycznym:.-25 na zewnątrz temp wody na wyjściu 32 st. przy +18 temp. wody 22 st. U mnie wszędzie podłogówka. W ciągu doby pobór wraz z CWU średnio 8kv Dzięki… Ja mam na ręcznym grzaniu temp bufora 45, temp podłogówki 27, CWU temp 45. Temperatura na zew 8/10*. Podlogowka tylko na dole u góry grzejniki ale sterownik jeszcze nie załącza ich… zużycie mam ~11kWh. Nie wiem czy to dobrze czy nie bo jestem świeżakiem. Może jakaś podpowiedz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 30.10.2022 18:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2022 Witam, wydaje mi się ze zużycie masz w normie, nie wiadomo jak wielki masz dom, zbiornik CWU, czy używacie do kąpieli wannę czy prysznic ilu domowników, w takim okresie jak teraz to największe zużycie energii wiąże się z użyciem CWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dycha80 01.11.2022 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Witam, wydaje mi się ze zużycie masz w normie, nie wiadomo jak wielki masz dom, zbiornik CWU, czy używacie do kąpieli wannę czy prysznic ilu domowników, w takim okresie jak teraz to największe zużycie energii wiąże się z użyciem CWU Dzień dobry… dzieki za odpowiedz. Dom 120m, garaż w bryle, CWU 300L, 4 osoby w domu. Na dole podlogowka (25*)+ grzejnik kuchnia, góra grzejniki… na chwile obecna zużycie 7/8 kWh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 03.11.2022 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2022 Witam, wydaje się ze wszystko jest jak w najlepszym porządku, tylko cieszyć się z luksusu i czekać na mrozy one zweryfikują trafność wyboru, teraz to sama przyjemność z użytkowania PC. Pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dycha80 04.11.2022 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2022 Dzień dobry Panie Marku… Jeśli mogę to miałbym jeszcze takie pytanie. Jak Pan wie mam sterowanie ręczne.Podlogowka na dole chodzi cały czas na osobnym zasilaniu natomiast grzejniki na radiowym sterowniku (20*). Chciałbym ustawić PC w automat (-10na 32 i +15 na 22) tylko nie wiem jak to będzie pracowało z grzejnikami u góry czy nie będzie to zbyt mała temp na grzejniki? Bo w ręcznym mam narazie 45 bufor a podlogowka 26… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 03.12.2022 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2022 Witam, trzeba zastosować dwa osobne obiegi, w innym przypadku zasilanie grzejników będzie zbyt niskie, ale z tego co piszesz wygląda jakbyś miał te obiegi, więc powinno to pracować dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
giovaniiii 19.12.2022 21:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 Witam, przejdę od razu do rzeczy, musisz wyłączyć zasilanie pompy ciepła na kilkanaście sekund, powinno wystarczyć czyli rozłącz bezpiecznik, następnie po włączeniu zasilania wykonaj całą procedurę jak opisałeś, czyli sterownik PC parowanie i aplikacja w smartfonie, powinno zadziałać, dodam ze często są problemy z tą aplikacją, nie wiem czy to wina modemu czy samej aplikacji, czasem jest połączenie aktywne kilka dni, a czasem kilka godzin, by znów działało musisz odłączyć pompę od zasilania i załączyć ponownie wtedy działa. Na drugie pytanie to tak kilka funkcji jest do ogarnięcia przez smartfon podniesienie temperatury CWU, czy ogrzewania, ustawienie harmonogramów, jest monitor zużycia energii. Uciąrzliwe bywa ciągłe zrywanie połączenia ze smartfonem. Mam ten sam problem, modem USB po kilku kilkunastu godzinach się rozłącza i trzeba pompę wyłączyć na chwilę żeby zadziałało to ponownie. Udało się coś z tym problem zrobić ? Co na to serwis ? Ma ktoś z z Was ten sam problem, czy to może wadliwa seria modemów USB akurat się nam trafiła ? Modem USB kupowałem jakoś w sierpniu 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek. 05.01.2023 17:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2023 Witam, trzeba zrobić aktualizację PC by modem zaczął normalnie współpracować z pompa, wada fabryczna pompy powinna być usunięta przed sprzedażą a nie wypuszczać na rynek produkt niesprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cezar84 01.03.2023 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2023 Witam, Kupilem niedawno LG PWFMDD200 i mam dokladnie taki sam problem jaki opisales,Zastanawiam sie czy udalo cI sie znalezc jakies rozwiazanie? W moim przypadku, po zamontowaniu, polaczenie wifi dzialalo 3dni, potem sie zerwalo,Podlaczylem ruter jakies 2m od adaptera , po wylaczeniu i wlaczeniu pompy znowu sie laczy z wifi i po mniej wiecej 12 godzinach znowu sie rozlacza,Probowalem usunac urzadzenie w APPce i zamontowac od nowa, to samo,Wczoraj rano po restarcie zrobilem synchonicacjie w APPce, dzisiaj rano polaczenie znowu sie zerwalo, Po zerwaniu polaczenia, LED na adapterze przestaje migac, nawet jak usatwie parowanie wifi na pompie,LED zaczyna dopiero migac po wylaczeniu i wlaczeniu, Nie wiem za bardzo co z tym zrobic bo troche mnie irytuje ze tak drogi adapter nie dziala jak powinien,Pisalem do obslugi klienta LG ale dostalem zero odpowiedzi, Jezeli masz jakies rozwiazanie bylbym bardzo wdzieczny za pomoc, Pozdrawiam, Cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amickiewicz 09.10.2023 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2023 Dzień dobry. Mam to samo z aplikacją, działa chwilę i się rozłącza. Niby dioda pali się non stop na zielono ale połączenia i synchronizacji nie ma. Napisałem do serwisu LG. Ile płacicie za coroczny przegląd pompy ? Pozdrawiam. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.