radziula 05.10.2022 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2022 Mam dwa pytania:1. Czy w moj.viessmann-serwis.pl można jakoś zmienić adres e-mail?2. Jaką drogą powinna przyjść faktura za coroczny przegląd? Telefonicznie skontaktowałem się z instalatorem, przegląd wykonał i stosowną informację widzę na moj.viessmann-serwis.pl ale nie otrzymałem faktury do zapłaty. Usługa wykonana 12 dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 06.10.2022 07:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 adresu e-mail zmienic samemu nie można (prosze w PW napisac swoje dane oraz jaki adres ma byc zmianiony i na jaki)Faktury za uslugi drukowane sa w Niemczech i przesyłane pocztą prosiłbym zatem o chwilę cierpliwości ew. kontak z infolinia celem wydrukowania duplikatu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 06.10.2022 07:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 Wysłałem PW. Poczekam na fakturę, miałem poprostu obawy, że mogła do mnie nie dotrzeć. Stary e-mail jest już nieaktywny. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 06.10.2022 11:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 załatwione Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PLC_00 06.10.2022 11:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 Informacyjne dodam że w moim przypadku czas oczekiwania na fakturę za przegląd był bardzo długi. Zacząłem mieć podejrzenia że albo faktura gdzieś zaginał albo po prostu firma Viessmann nie chce moich pieniędzy . Raczej na plus bo w większości przypadków pieniądze muszą być na "już" za usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 06.10.2022 13:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 załatwione Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 06.10.2022 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2022 Mnie przyszła pocztą tydzień po przeglądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 12.10.2022 12:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2022 Przyszła. W zasadzie to przyszły nawet dwie. Niezły bałagan w tym Viessmanie, wystawić dwie faktury za jedną usługę.Instalator powiedział, że nie jestem pierwszy i polecił żeby nie płacić, bo nie wiadomo którą miałbym opłacić. Podałem mu numery faktur i polecił poczekać na korektę... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8027856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 14.10.2022 06:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2022 Przyszła. W zasadzie to przyszły nawet dwie. Niezły bałagan w tym Viessmanie, wystawić dwie faktury za jedną usługę. Instalator powiedział, że nie jestem pierwszy i polecił żeby nie płacić, bo nie wiadomo którą miałbym opłacić. Podałem mu numery faktur i polecił poczekać na korektę... proszę o kontakt na PW. Niepłacenie do głupia podpowiiedz, po przekroczeniu właściwej zwloki faktury automatycznie przekazywane są do windykacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 14.10.2022 07:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2022 Tak, domyślam się. Dlatego też dzwoniłem na infolinię (numer podany na fakturze), ale konsultant tam nic nie był w stanie powiedzieć. Nie dowiedziałem się nic konkretnego. Niby obiecał, że przekaże dalej i ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie ale nic takiego nie miało miejsca. Czyli najlepiej wystawić dwie faktury, a ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem i tracić na to swój czas. Świetne podejście. Wysłałem PW. Dziękuję za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 15.10.2022 08:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2022 proszę o kontakt na PW. Niepłacenie do głupia podpowiiedz, po przekroczeniu właściwej zwloki faktury automatycznie przekazywane są do windykacji. No to co? To jakby wystawili pięć faktur to też płacić wszystkie bo windykacja? No brawo. Wystawili dwie faktury ale jak coś to klient winny i straszyć go komornikiem:wtf: A może jakaś samokrytyka? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 16.10.2022 17:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2022 Jedną fakturę na pewno powinienem opłacić, bo usługa została wykonana. Drugiej płacić nie zamierzam, bo z jakiej racji? Mogę conajwyżej złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia. Inna sprawa, którą z nich opłacić, czy ma znaczenie co wpiszę w tytule przelewu - a zakładam że tak. Jeśli zatem opłacę piewszą z nich, a później dostanę do niej korektę, to wg. systemu ta druga nie anulowana nie będzie opłacona. Termin płatności wynosi 30 dni i mija z końcem października, więc mam jeszcze dwa tygodnie. Niemniej, niesmak, w szczególności po takiej odpowiedzi pozostaje. Poza tym, komornik to chyba potrzebuje prawomocny wyrok sądu aby zacząć działać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 17.10.2022 05:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 (edytowane) No to co? To jakby wystawili pięć faktur to też płacić wszystkie bo windykacja? No brawo. Wystawili dwie faktury ale jak coś to klient winny i straszyć go komornikiem:wtf: A może jakaś samokrytyka? to nie jest żadne straszenie komornikiem tylko naturalny proces księgowy, przeterminowane faktury trafiaja do windykacji która zgłasza sie do klienta celem wyjasnienia brakującej wplaty. Dzial windykacji to nie to samo co komornik, za tem jesli nie ma Pan wiedzi i niczego konstruktywnego do powiedzenia proszę nie siac fermentu. Jesteśmy w kontakcie z klientem a temat juz został wyjaśniony. Edytowane 17 Października 2022 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028632 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 17.10.2022 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 Pan siejesz ferment a nie ja. Pierwsza z brzegu definicja windykacji z wikipedii: "w znaczeniu dosłownym dochodzenie roszczeń, obrona konieczna, a nawet zemsta."Czyli jest to normalny proces księgowy:wtf: Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 17.10.2022 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 Pan siejesz ferment a nie ja. Pierwsza z brzegu definicja windykacji z wikipedii: "w znaczeniu dosłownym dochodzenie roszczeń, obrona konieczna, a nawet zemsta." Czyli jest to normalny proces księgowy:wtf: prosze czytac dalej przytoczona definicję: Istnieją dwa podziały charakteryzujące czynności windykacyjne. Pierwszy z nich, dzieli się na: - windykację polubowną polegającą na monitowaniu dłużnika, które ma doprowadzić do spłaty należności. - windykację sądową dotyczącą przypadków, gdzie brak chęci współpracy ze strony dłużnika – sprowadza się ona do uzyskania sądowego wyroku lub nakazu zapłaty, który uzupełniony w klauzulę wykonalności jest podstawą do egzekucji komorniczej. forum jest do rozwiązyania problemów a nie siania hejtu zatem proszę o przestrzeganie zasad. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 17.10.2022 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 Ale czego windykację Panie konsultancie skoro klient nic wam nie jest winien? Spłata należności źle wystawionej faktury bo ktoś nie umie poprawnie wystawić jednej faktury i klient ma płacić dwie? Piszesz Pan o windykacji zamiast przeprosić klienta Sianie fermentu, sianie hejtu. Wszyscy źli tylko viessmann święty. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Okopowy 17.10.2022 14:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 Autor wspomniał o rozmowie z infolinią, warto więc zauważyć dodatkowo, iż ów infolinia Viessmann jest płatna, i to słono. Za przegląd klient płaci 400 zł (?) i kolejne 50-100 zł za "pomoc" w rozwiązaniu problemu, który sami stworzyli. Byznes ys byznes. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 17.10.2022 15:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 Autor wspomniał o rozmowie z infolinią, warto więc zauważyć dodatkowo, iż ów infolinia Viessmann jest płatna, i to słono. Za przegląd klient płaci 400 zł (?) i kolejne 50-100 zł za "pomoc" w rozwiązaniu problemu, który sami stworzyli. Byznes ys byznes. Za serwis PC ponad 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radziula 17.10.2022 15:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 To ja tylko dodam od siebie, że pomimo obietnicy nikt się ze mną nie skontaktował. Zatem zadzwoniłem dziś ponownie, akurat rozmawiałem z tą samą Panią co poprzednio. O dziwo po ok godzinie oddzwoniła, poinformowałą mnie iż wystawiono fakturę korygującą i powinna być wysłana pocztą tradycyjną. Zaproponowała także przesłanie jej mailem. Drugą fakturę opłaciłem. Z mojej strony temat uważam za zakończony - przynajmniej do czasu aż ktoś z Viessmanna zacznie tą skorygowaną fakturę windykować Błędy zdarzają się wszystkim, nawet najlepszym, więc nie ma tu co snuć oskarżenia. Niemniej, na przyszłość można życzyć zdrowszego podejścia do klienta i przynajmniej oddzwonić jak obiecano... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 17.10.2022 19:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2022 A o 7:57 wg Pana z Viessmanna temat już został wyjaśniony. Cały weekend wyjaśniali tylko zapomnieli do klienta zadzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.