Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam dwa pytania:

1. Czy w moj.viessmann-serwis.pl można jakoś zmienić adres e-mail?

2. Jaką drogą powinna przyjść faktura za coroczny przegląd? Telefonicznie skontaktowałem się z instalatorem, przegląd wykonał i stosowną informację widzę na moj.viessmann-serwis.pl ale nie otrzymałem faktury do zapłaty. Usługa wykonana 12 dni temu.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/
Udostępnij na innych stronach

adresu e-mail zmienic samemu nie można (prosze w PW napisac swoje dane oraz jaki adres ma byc zmianiony i na jaki)

Faktury za uslugi drukowane sa w Niemczech i przesyłane pocztą prosiłbym zatem o chwilę cierpliwości ew. kontak z infolinia celem wydrukowania duplikatu.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026795
Udostępnij na innych stronach

Informacyjne dodam że w moim przypadku czas oczekiwania na fakturę za przegląd był bardzo długi. Zacząłem mieć podejrzenia że albo faktura gdzieś zaginał albo po prostu firma Viessmann nie chce moich pieniędzy . Raczej na plus bo w większości przypadków pieniądze muszą być na "już" za usługę.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8026865
Udostępnij na innych stronach

Przyszła. W zasadzie to przyszły nawet dwie. Niezły bałagan w tym Viessmanie, wystawić dwie faktury za jedną usługę.

Instalator powiedział, że nie jestem pierwszy i polecił żeby nie płacić, bo nie wiadomo którą miałbym opłacić. Podałem mu numery faktur i polecił poczekać na korektę...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8027856
Udostępnij na innych stronach

Przyszła. W zasadzie to przyszły nawet dwie. Niezły bałagan w tym Viessmanie, wystawić dwie faktury za jedną usługę.

Instalator powiedział, że nie jestem pierwszy i polecił żeby nie płacić, bo nie wiadomo którą miałbym opłacić. Podałem mu numery faktur i polecił poczekać na korektę...

 

proszę o kontakt na PW.

Niepłacenie do głupia podpowiiedz, po przekroczeniu właściwej zwloki faktury automatycznie przekazywane są do windykacji.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028198
Udostępnij na innych stronach

Tak, domyślam się. Dlatego też dzwoniłem na infolinię (numer podany na fakturze), ale konsultant tam nic nie był w stanie powiedzieć. Nie dowiedziałem się nic konkretnego. Niby obiecał, że przekaże dalej i ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie ale nic takiego nie miało miejsca. Czyli najlepiej wystawić dwie faktury, a ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem i tracić na to swój czas. Świetne podejście.

 

Wysłałem PW. Dziękuję za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028208
Udostępnij na innych stronach

proszę o kontakt na PW.

Niepłacenie do głupia podpowiiedz, po przekroczeniu właściwej zwloki faktury automatycznie przekazywane są do windykacji.

 

No to co? To jakby wystawili pięć faktur to też płacić wszystkie bo windykacja? No brawo. Wystawili dwie faktury ale jak coś to klient winny i straszyć go komornikiem:wtf: A może jakaś samokrytyka?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028363
Udostępnij na innych stronach

Jedną fakturę na pewno powinienem opłacić, bo usługa została wykonana. Drugiej płacić nie zamierzam, bo z jakiej racji? Mogę conajwyżej złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia.

 

Inna sprawa, którą z nich opłacić, czy ma znaczenie co wpiszę w tytule przelewu - a zakładam że tak. Jeśli zatem opłacę piewszą z nich, a później dostanę do niej korektę, to wg. systemu ta druga nie anulowana nie będzie opłacona. Termin płatności wynosi 30 dni i mija z końcem października, więc mam jeszcze dwa tygodnie. Niemniej, niesmak, w szczególności po takiej odpowiedzi pozostaje.

 

Poza tym, komornik to chyba potrzebuje prawomocny wyrok sądu aby zacząć działać.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028555
Udostępnij na innych stronach

No to co? To jakby wystawili pięć faktur to też płacić wszystkie bo windykacja? No brawo. Wystawili dwie faktury ale jak coś to klient winny i straszyć go komornikiem:wtf: A może jakaś samokrytyka?

 

to nie jest żadne straszenie komornikiem tylko naturalny proces księgowy, przeterminowane faktury trafiaja do windykacji która zgłasza sie do klienta celem wyjasnienia brakującej wplaty. Dzial windykacji to nie to samo co komornik, za tem jesli nie ma Pan wiedzi i niczego konstruktywnego do powiedzenia proszę nie siac fermentu. Jesteśmy w kontakcie z klientem a temat juz został wyjaśniony.

Edytowane przez Konsultant Viessmann
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028632
Udostępnij na innych stronach

Pan siejesz ferment a nie ja. Pierwsza z brzegu definicja windykacji z wikipedii: "w znaczeniu dosłownym dochodzenie roszczeń, obrona konieczna, a nawet zemsta."

Czyli jest to normalny proces księgowy:wtf:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028678
Udostępnij na innych stronach

Pan siejesz ferment a nie ja. Pierwsza z brzegu definicja windykacji z wikipedii: "w znaczeniu dosłownym dochodzenie roszczeń, obrona konieczna, a nawet zemsta."

Czyli jest to normalny proces księgowy:wtf:

 

prosze czytac dalej przytoczona definicję:

 

Istnieją dwa podziały charakteryzujące czynności windykacyjne. Pierwszy z nich, dzieli się na:

 

- windykację polubowną polegającą na monitowaniu dłużnika, które ma doprowadzić do spłaty należności.

- windykację sądową dotyczącą przypadków, gdzie brak chęci współpracy ze strony dłużnika – sprowadza się ona do uzyskania sądowego wyroku lub nakazu zapłaty, który uzupełniony w klauzulę wykonalności jest podstawą do egzekucji komorniczej.

 

forum jest do rozwiązyania problemów a nie siania hejtu zatem proszę o przestrzeganie zasad.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028691
Udostępnij na innych stronach

Ale czego windykację Panie konsultancie skoro klient nic wam nie jest winien? Spłata należności źle wystawionej faktury bo ktoś nie umie poprawnie wystawić jednej faktury i klient ma płacić dwie? Piszesz Pan o windykacji zamiast przeprosić klienta :jawdrop:

 

Sianie fermentu, sianie hejtu. Wszyscy źli tylko viessmann święty.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028697
Udostępnij na innych stronach

Autor wspomniał o rozmowie z infolinią, warto więc zauważyć dodatkowo, iż ów infolinia Viessmann jest płatna, i to słono. Za przegląd klient płaci 400 zł (?) i kolejne 50-100 zł za "pomoc" w rozwiązaniu problemu, który sami stworzyli. Byznes ys byznes.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028714
Udostępnij na innych stronach

Autor wspomniał o rozmowie z infolinią, warto więc zauważyć dodatkowo, iż ów infolinia Viessmann jest płatna, i to słono. Za przegląd klient płaci 400 zł (?) i kolejne 50-100 zł za "pomoc" w rozwiązaniu problemu, który sami stworzyli. Byznes ys byznes.

 

Za serwis PC ponad 600zł.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028717
Udostępnij na innych stronach

To ja tylko dodam od siebie, że pomimo obietnicy nikt się ze mną nie skontaktował. Zatem zadzwoniłem dziś ponownie, akurat rozmawiałem z tą samą Panią co poprzednio. O dziwo po ok godzinie oddzwoniła, poinformowałą mnie iż wystawiono fakturę korygującą i powinna być wysłana pocztą tradycyjną. Zaproponowała także przesłanie jej mailem. Drugą fakturę opłaciłem. Z mojej strony temat uważam za zakończony - przynajmniej do czasu aż ktoś z Viessmanna zacznie tą skorygowaną fakturę windykować :lol2:

 

Błędy zdarzają się wszystkim, nawet najlepszym, więc nie ma tu co snuć oskarżenia. Niemniej, na przyszłość można życzyć zdrowszego podejścia do klienta i przynajmniej oddzwonić jak obiecano...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/270504-moj-viessmann-i-faktura-za-coroczny-przegl%C4%85d/#findComment-8028719
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...