Andy2022 10.10.2022 02:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2022 Jak wyjść z trybu serwisowego na wyświetlaczu tego kotła ? Po rocznym serwisie na wyświetlaczu mam ikonę " klucza". Niestety działanie wg. Instrukcji nie zmienia sytuacji. Nadal ikona jest na wyświetlaczu. Czy tryb serwisowy nie wpływa na pracę kotła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 10.10.2022 07:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2022 Tryb serwisowy zamyka się sam po 30 minutach bezczynności. Świecący się kluczyk prawdopodobnie oznacza, ze po wykonaniu przegladu nie zostało w kotle zresetowanie ustawienie rządania serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andy2022 21.10.2022 03:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2022 Serwis nie reaguje na moje prośby o ponowna wizytę. Czy można to zresetować samodzielnie.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 24.10.2022 07:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2022 Należy wykonac procedure pierwszego uruchomienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.