marvinetal 04.11.2022 20:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2022 Chciałbym zapytać jakie macie opinie o płatnym przedłużaniu gwarancji na falownik (u producenta). Ceny idą i raczej będą szły w górę szybciej lub wolniej, myślę że głupio byłoby po 10 latach wyzerować sobie zysk z PV z powodu awarii. Czy ktoś płatnie przedłużał gwarancje? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 04.11.2022 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2022 Nie ale może trzeba było? Czas pokaże. Falownik kosztuje np. 5.000 zł , gwarancja 10 lat więc wychodzi (w stałych cenach) po 500 zł rocznie. Może za 10 lat będzie kosztował 15.000 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tobiasz86 09.11.2022 07:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2022 Upewnij się czego dotyczy gwarancja- bo może okazać się, że wydłużona pokrywa np tylko koszt naprawy/usługi a za części trzeba zapłacić. Wydaje mi się, że lepiej wykupić dodatkowy pakiet przy ubezpieczeniu nieruchomości aby obejmował urządzenia- ale należy pamiętać, że wszelkie przeglądy i dozory muszą być robione na czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 09.11.2022 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2022 To i tak nie będzie gwarancja. W najlepszym wypadku ubezpieczenie kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marvinetal 12.11.2022 23:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2022 Upewnij się czego dotyczy gwarancja- bo może okazać się, że wydłużona pokrywa np tylko koszt naprawy/usługi a za części trzeba zapłacić. Jeżeli już to raczej jest odwrotnie - za usługę się płaci a nie za części. Jakby falownik padł na amen to na czym polegałaby gwarancja - darmowy dowóz? Wydaje mi się, że lepiej wykupić dodatkowy pakiet przy ubezpieczeniu nieruchomości aby obejmował urządzenia- ale należy pamiętać, że wszelkie przeglądy i dozory muszą być robione na czas. A dlaczego lepiej ubezpieczać w firmie która ma zerowe pojecie o sprzęcie zamiast u producenta? I to jeszcze przy obowiązkowych przeglądach i dozorach (zapewne płatnych) których producent nie wymaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.