kyob 15.11.2022 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 (edytowane) W aplikacji widzę tylko harmonogramy dla "Zbiornik ciepłej wody", a dla pozycji "Pompa ciepła" mam informację "Brak dostępnych harmonogramów". Z panelu na pompie wykilkałem harmonogramy dla obu pozycji, ale widać tylko dla CWU. Co robię źle i czy w ogóle to działa? Screenshot: https://ufile.io/11hgzxqw Edytowane 16 Listopada 2022 przez kyob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
k1krzysztof 18.11.2022 18:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2022 Działa Wyłącz cwu I próbuj napisać co w telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kyob 21.11.2022 10:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2022 Wyłączyć harmonogram dla CWU? Tak zrobiłem, ale nie nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
k1krzysztof 23.11.2022 17:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 z instrukcjiWymagania wstępne: Harmonogram temperatury pomieszczeniajest dostępny tylko, jeśli jest aktywne sterowanie termostatem wpomieszczeniu. Jeśli sterowanie temperaturą zasilania głównegojest aktywne, można w zamian zaprogramować harmonogram strefygłównej takie ustawienie jest potrzebne ''Typ termostatu w pomieszczeniu:▪ : Interfejs użytkownika Daikin używany jakotermostat w pomieszczeniu ''jak jest ;;▪ : Sterowanie zewnętrzne;; to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.