TheSznikers 17.01.2023 21:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2023 Witam. Posiadam wyżej wspomniany kocioł od września 2022r. przez cały ten okres mam ciągłe problemy z aplikacją vicare. Na początku miałem problemy z łączeniem się aplikacji, ciągle wyrzucało brak połączenia z serwerem, ponowne logowanie zazwyczaj naprawiało problem. Później po którejś aktualizacji zniknęła możliwość zmiany temperatury obiegów grzewczych z dokładnością do 0,5 stopnia, teraz mogę jedynie co 1 stopień zmieniać co jest trochę irytujące. Najnowszy problem z którym się zmagam, kilka dni temu bez żadnej aktualizacji po prostu zniknęła mi opcja włączenia bądź wyłączenia CWU. W ustawieniach kotła mam tylko dwie opcje: wył i Aktywny tylko tryb ogrzewania. Natomiast z poziomu kafelka CWU zmiana opcji wył/eco/komfort nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to dla mnie sytuacja niedopuszczalna żeby kocioł reklamowany jako taki nowoczesny i smart miał tak gigantyczne problemy. Aplikacja zainstalowana na dwóch różnych telefonach, na obu działa tak samo źle, restartowałem piec, próbowałem reinstalacji aplikacji, nic to nie dało. Czy ta aplikacja jest tylko u mnie tak problematyczna? Dodam, że z poziomu pieca mogę normalnie włączyć CWU ale chyba nie o to chodzi żeby latać do pieca jak mam aplikację. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/271888-050-w-boka-vicare-problem-cwu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 19.01.2023 06:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2023 Witam. Posiadam wyżej wspomniany kocioł od września 2022r. przez cały ten okres mam ciągłe problemy z aplikacją vicare. Na początku miałem problemy z łączeniem się aplikacji, ciągle wyrzucało brak połączenia z serwerem, ponowne logowanie zazwyczaj naprawiało problem. Później po którejś aktualizacji zniknęła możliwość zmiany temperatury obiegów grzewczych z dokładnością do 0,5 stopnia, teraz mogę jedynie co 1 stopień zmieniać co jest trochę irytujące. Najnowszy problem z którym się zmagam, kilka dni temu bez żadnej aktualizacji po prostu zniknęła mi opcja włączenia bądź wyłączenia CWU. W ustawieniach kotła mam tylko dwie opcje: wył i Aktywny tylko tryb ogrzewania. Natomiast z poziomu kafelka CWU zmiana opcji wył/eco/komfort nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to dla mnie sytuacja niedopuszczalna żeby kocioł reklamowany jako taki nowoczesny i smart miał tak gigantyczne problemy. Aplikacja zainstalowana na dwóch różnych telefonach, na obu działa tak samo źle, restartowałem piec, próbowałem reinstalacji aplikacji, nic to nie dało. Czy ta aplikacja jest tylko u mnie tak problematyczna? Dodam, że z poziomu pieca mogę normalnie włączyć CWU ale chyba nie o to chodzi żeby latać do pieca jak mam aplikację. problemy z pracą aplikacji proszę zgłaszać w sklepie z aplikacjami jako komentarz o aplikacji. Nasz dział R&D reaguje na takie wpisy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/271888-050-w-boka-vicare-problem-cwu/#findComment-8043706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.