Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

 

Posiadam wyżej wspomniany kocioł od września 2022r. przez cały ten okres mam ciągłe problemy z aplikacją vicare. Na początku miałem problemy z łączeniem się aplikacji, ciągle wyrzucało brak połączenia z serwerem, ponowne logowanie zazwyczaj naprawiało problem. Później po którejś aktualizacji zniknęła możliwość zmiany temperatury obiegów grzewczych z dokładnością do 0,5 stopnia, teraz mogę jedynie co 1 stopień zmieniać co jest trochę irytujące. Najnowszy problem z którym się zmagam, kilka dni temu bez żadnej aktualizacji po prostu zniknęła mi opcja włączenia bądź wyłączenia CWU. W ustawieniach kotła mam tylko dwie opcje: wył i Aktywny tylko tryb ogrzewania. Natomiast z poziomu kafelka CWU zmiana opcji wył/eco/komfort nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to dla mnie sytuacja niedopuszczalna żeby kocioł reklamowany jako taki nowoczesny i smart miał tak gigantyczne problemy. Aplikacja zainstalowana na dwóch różnych telefonach, na obu działa tak samo źle, restartowałem piec, próbowałem reinstalacji aplikacji, nic to nie dało. Czy ta aplikacja jest tylko u mnie tak problematyczna? Dodam, że z poziomu pieca mogę normalnie włączyć CWU ale chyba nie o to chodzi żeby latać do pieca jak mam aplikację.

Screenshot_2023-01-17-22-45-09-443_com.viessmann.vicare-edit.jpg

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/271888-050-w-boka-vicare-problem-cwu/
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Posiadam wyżej wspomniany kocioł od września 2022r. przez cały ten okres mam ciągłe problemy z aplikacją vicare. Na początku miałem problemy z łączeniem się aplikacji, ciągle wyrzucało brak połączenia z serwerem, ponowne logowanie zazwyczaj naprawiało problem. Później po którejś aktualizacji zniknęła możliwość zmiany temperatury obiegów grzewczych z dokładnością do 0,5 stopnia, teraz mogę jedynie co 1 stopień zmieniać co jest trochę irytujące. Najnowszy problem z którym się zmagam, kilka dni temu bez żadnej aktualizacji po prostu zniknęła mi opcja włączenia bądź wyłączenia CWU. W ustawieniach kotła mam tylko dwie opcje: wył i Aktywny tylko tryb ogrzewania. Natomiast z poziomu kafelka CWU zmiana opcji wył/eco/komfort nie przynosi żadnego rezultatu. Jest to dla mnie sytuacja niedopuszczalna żeby kocioł reklamowany jako taki nowoczesny i smart miał tak gigantyczne problemy. Aplikacja zainstalowana na dwóch różnych telefonach, na obu działa tak samo źle, restartowałem piec, próbowałem reinstalacji aplikacji, nic to nie dało. Czy ta aplikacja jest tylko u mnie tak problematyczna? Dodam, że z poziomu pieca mogę normalnie włączyć CWU ale chyba nie o to chodzi żeby latać do pieca jak mam aplikację.

 

problemy z pracą aplikacji proszę zgłaszać w sklepie z aplikacjami jako komentarz o aplikacji. Nasz dział R&D reaguje na takie wpisy

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/271888-050-w-boka-vicare-problem-cwu/#findComment-8043706
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...