wihajster 11.03.2023 21:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Moje logo jest wyłącznie "polityczne", nie osobiste.Jesteś PISiorem że tak cię ubodła moja szczera niechęć do obecnych sk...... z polskiego nierządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
a.gwozdz 11.03.2023 22:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Można to logo odczytywać jako pozdrowienie wyznawcy jedynie słusznej władzy pozdrowienie w kierunku całej reszty. Ale może się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_John 13.03.2023 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2023 Co to za problem z dupy... Ja wiem jak cię potraktuje serwis/montażysta/naprawiacz po gwarancji jak będziesz potrzebować NAPRAWDĘ pomocy... przypomina mi się reklama "sprajta" - serdecznie ci życzę takiej lekcji. Mitusbishi miało swego czasu wtopę z rdzewiejącym kompresorem. Użyli izolacji, która trzymała wilgoć co prowadziło do korozji kompresora. Zwłaszcza na wyspach (GB) gdzie ta korozja była bardzo szybka. Efekt był taki, że użytkownik widział (reklamował) jedynie korozję obudowy. W GB wszystkie takie jednostki w ramach reklamacji wymieniali w całości. Do dzisiaj te urządzenia można spotkać na OLX Sam znam, człowieka który importował to z wysp całymi tirami. Kupował to w cenie złomu, a jak dojechało na miejsce Druciakiem i czarnym sprayem robił z tego w pełni funkcjonalne urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 13.03.2023 11:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2023 Zwłaszcza na wyspach (GB) gdzie ta korozja była bardzo szybka. Efekt był taki, że użytkownik widział (reklamował) jedynie korozję obudowy. W GB wszystkie takie jednostki w ramach reklamacji wymieniali w całości. Tam taki klimat, że wszelkie urządzenia podatne na korozję powinny być testowane na wyspach Po 6ciu miesiącach pobyty, szedł mi płatami chrom z dwuletnich felg a widok skorodowanych klap bagażnika w dwuletnich mercach klasy A czy Vito był powszechny W Nissanach "Navalla" urywające się wały korbowe uznano za wadę fabryczną i silniki wymieniano bez problemów a w promocji dwa identyczne "Navalle" można było kupić w cenie jednego. W Polsce oczywiście było zupełnie inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiroMirek 13.03.2023 12:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2023 Mitusbishi miało swego czasu wtopę z rdzewiejącym kompresorem. Użyli izolacji, która trzymała wilgoć co prowadziło do korozji kompresora. Zwłaszcza na wyspach (GB) gdzie ta korozja była bardzo szybka. Efekt był taki, że użytkownik widział (reklamował) jedynie korozję obudowy. W GB wszystkie takie jednostki w ramach reklamacji wymieniali w całości. Do dzisiaj te urządzenia można spotkać na OLX Sam znam, człowieka który importował to z wysp całymi tirami. Kupował to w cenie złomu, a jak dojechało na miejsce Druciakiem i czarnym sprayem robił z tego w pełni funkcjonalne urządzenie. o kurczę, to jest dopiero news ! - bardzo dziękuję, zdaje się właśnie mam oznaczenie produkcji jako UK, jeszcze raz dzięki spojrzę na kompresor czy tam wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.