cisza1 18.03.2023 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2023 Od paru lat używam vitotrol 300-e, który wczoraj przestał prawidłowo działać.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu na ekranie widnieje komunikat 'Trwa nawiązywanie połączenia Identyfikacja hosta 2/3'i coś tam robi ale nie przechodzi dalej. Nie mogę wejść do menu i go zresetować. Pobiera prawidłowo adres z serwera DHCP i tyle...Próbowałem wł/wył piec, podłączać vitotrola przez USB i zmieniać miejsce na przy piecu ale to nic nie dało. Czy wiecie co z tym fantem zrobić? Czy jest jakaś magiczna kombinacja klawiszy do twardego resetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cisza1 21.03.2023 02:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 (edytowane) To jest jakaś grubsza sprawa... Więcej osób jest dotkniętych tym problemem... szczegóły tutaj https://www.viessmann-community.com/t5/Gas/Vitotrol-300E-kann-sich-nicht-mehr-verbinden/m-p/306360 Poproszę konsultanta Viessmann o komentarz i poradę co z tym fantem robić? Edytowane 21 Marca 2023 przez cisza1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cisza1 21.03.2023 19:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 Skontaktowałem się z infolinią Viessmann, gdzie mi powiedziano że to jest znany im problem, powstały podczas ostatniego uaktualnienia oprogramowania. Poproszono mnie o podanie numerów fabrycznych kotła i kontrolera i dodano, że informatycy Viessmanna spróbują naprawić problem zdalnie. Jeżeli się to nie uda konieczna będzie aktualizacja oprogramowania na miejscu u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.