gstroy 05.06.2023 10:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 Chciałbym prosić o pomoc następującej sprawie. Mam ustawione 2 przedziały czasowe grzania ciepłej wody użytkowej: jeden rano do 9.00, a drugi po południu od 16. W przerwie między 9 a 16 woda nie jest podgrzewana. Zdarza się jednak, że zostanie zużyty cały zasobnik i trzeba włączyć to podgrzewanie. Mogę to zrobić w aplikacji, wybierając opcję Potrzebuję CWU. Ale jak to zrobić na kotle? W instrukcji napisali, żeby kilka razy nacisnąć przycisk menu na kotle (trzy poziome kreski), aż pojawi się kranik, a potem naciskać strzałkę w górę przez 4 sekundy, aż pojawi się ON i potwierdzić OK. Tyle, że ten sposób nie działa. Jak tak zrobię, to zaczyna się zwiększać wartość temperatury na wyświetlaczu, ale woda nie jest podgrzewana. Czy coś robię nie tak? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 12.06.2023 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2023 opis dotyczy włączania i wyłączania przygotowania CWU a nie dodatkowego wygrzewu poza czasami pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8063895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gstroy 12.06.2023 09:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2023 To zapytam inaczej. Mam w aplikacji ViCare opcję Potrzebuję CWU, która działa niezależnie do ustawień w harmonogramie przygotowania CWU. Czy jest podobna opcja na piecu, która pozwili mi włączyć grzanie CWU w dowolnej chwili? Co nacisnąć, żeby mieć ciepłą wodę, jeśli się skończyła, a harmonogram nie przewiduje w tym momencie podgrzewania? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8063913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 14.06.2023 09:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 (edytowane) jest taka mozliwość ale nie z panelu kotła a z aplikacji ViCare Edytowane 14 Czerwca 2023 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8064195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gstroy 14.06.2023 13:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 Przepraszam, ale przecież sam to wcześniej napisałem i to dwukrotnie. Skoro kocioł oferuje możliwość ustawienia przedziałów czasowych grzania CWU, to powinien też umożliwiać włączenie takiego grzania w wyjątkowych przypadkach poza tymi przedziałami, na przykład w nocy, kiedy zwykle grzanie CWU jest wyłączone. I to z panelu obsługi, a nie w aplikacji, która jest raczej dodatkiem, a nie niezbędnym wyposażeniem kotła. Można sobie wyobrazić osoby, które nie potrafią / nie chcą / nie mogą korzystać z aplikacji na smartonie. Co one mają zrobić? Włączyć grzanie CWU w trybie 24/7? To byłoby nierozsądne, nieopłacalne i nieekologiczne. Czy mógłby Pan to jeszcze raz sprawdzić? Aż nie chce się wierzyć, żeby kocioł za 8 tys. nie oferował prostej funkcji grzania wody na żądanie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8064233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 15.06.2023 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 Kocioł oferuje taką funkcję.W kotłach z serii 100 jest ona dostępna z poziomu aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8064311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gstroy 15.06.2023 07:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 OK. Dziękuję Przypomina mi to znane powiedzenie Henry'ego Forda: „Możesz otrzymać samochód w każdym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor czarny". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8064322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 16.06.2023 06:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2023 takie oczekiwania rynku, wszystko ma byc dziś "smart" i obsługiwane z telefonu.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/273583-jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-podgrzew-ciep%C5%82ej-wody-u%C5%BCytkowej-w-vitodens-100-na-kotle/#findComment-8064435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.