sufi9 30.07.2023 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Lipca 2023 Witam mam taki problem... Zaplanowałem remont w pokoju, przygotowałem wszystko pod robotników tj. zerwałem panele ze ściany i drewnianą podłogę. Przygotowałem grunt pod wylanie posadzki pod panele podłogowe. Ze ścianami się dogadałem co do ceny, ale z podłogą majstry cały czas mi mówią że się dogadamy i ze napewno nie bedzie drozej od scian. Jestem laikiem jeśli chodzi o budowlankę, ale średnio mi się podobał sposób wykonania. Nie wiem może tak to się robi ale proszę o opinię i sugestię ile to powinno kosztować żeby się nie rozczarować: Pierwsze położyli na grunt podkład pod chudziaka ze zwykłego piasku ok 5cm i tego nie ubijali. Druga warstwa to był chudziak ok 8-10cm, było zrobione to tak że rozsypali piasek rzeczny a następnie cement i rozmieszali to ręcznie (grabiami) a następnie ubili to zagęszczarką. Trzecia warstwa to folia budowlana. Czwarta warstwa to steropian 5+5cm położony na przekładkę. I piąta warstwa to wylewka (piasek rzeczny+cement) ok 8-10cm zrobiona w betoniarce i rozciągnięta długą łatą tynkarską. Po wyschnięciu jest w miare równo (mieści się w oczku). Całość posadzki to powiedzmy 21m2. Dodam że o materiały nie musieli się martwić bo sam wszystko załatwiałem i płaciłem, oni mowili tylko co potrzebne. Mam nadzieję że dogadam się co do ceny ale jak wy byście to widzieli. Wycenia się to od warstwy i za m2 czy w jakiś inny sposób? Jeśli od warstwy to jakie są mniej więcej stawki odpowiednio za:1. Podkład z piasku2. Chudziaka3. Rozłożenie folii4. Rozłóżenie steropianu5. I sama wylewka Jeśli to coś pomoże to mieszkam w woj. lubelskim. Będę wdzięczny za każdą pomocną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania