beg 10.01.2005 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2005 Chcę wymienić okna w domu z ubitego leszu wybudowanego w latach 50-tych. Boję sie jednak, czy ściany wytrzymaja taką przebudowę. Czy ktoś już robił takie przeróbki. Proszę o porady. Jestem całkiem zielona w tych sprawach i za kazda sugestię i podpowiedż będę bardzo wdzięczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gbim 10.01.2005 20:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2005 Witaj! Mogę udzielić odpowiedzi na to pytanie,gdyż moja sąsiadka ma taki domek i 2 lata temu wymieniła okna a dom nadal stoi Jeżeli na domu masz jakieś rysy, lub okna chcesz wymienić na większe to proponuję konsultację z jakimś konstruktorem,bądż kierownikiem budowy - tym bardziej , jeżeli okna będą wieksze( wtedy będziesz potrzebowała niestety pozwolenia na budowę z Urzędu Miasta, chybaże masz "pewnych" sąsiadów) Pozdrowienia Grażyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beg 13.01.2005 17:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2005 DZIEKI JAK NIE WIEM CO.... MOICH DYLEMATOW JESZCZE ZA MALO, PONIEWAZ WOGOLE ZASTANAWIAM SIE CZY INWESTOWAC W REMONT TEGO DOMU. Z JEDNEJ STRONY CHCIALABYM ZACHOWAC OJCOWIZNE Z DRUGIEJ STRONY KASY ZA MALO...CO TY NA TO? beg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania