barbek 11.01.2005 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2005 Jak interpretować zapis w art. 32 Ustawy o Własności lokali:"...zarząd zawiadamia każdego właściciela lokalu na pismie przynajmniej tydzień przed terminem zebrania"jak liczyć te 7 dni. Jesli Zarząd wysle zawiadomienie listem poleconym np. dnia 1 stycznia (data potwierdzenia nadania listu) o zebraniu, które ma sie odbyć dnia 8 stycznia to czy wypełnił on obowiązek zgodnie z ustawą ?. (przecież Odbiorca odbierze ten list np. 4 dni przed zebraniem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asia 07 11.01.2005 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2005 witajUstawa nie nie określa szczegółowo czy to ma być 7 dni od dnia wystawienia pisma czy otrzymania . Zawsze jest bezpieczniej gdy wybrany termin jest dłuższy poza tym jego powzięcie wiedzy o zebraniu powinno być odpowiednio długie aby mógł się przygotować do zebrania .Nie spotkałam się w tym temacie z orzecznictwem . Bo gdyby doszło do zaskarżenia uchwały przez tego właściciela to ma marne szanse na wygranie sprawy gdyż to w jego interesie jest pilnowanie spraw i prowadzenie kontroli pracy zarządu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.