niedowiarek 16.01.2024 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia W nawiązaniu do mojego pytania o 125,34zł "rabatu" gdy nie kupuje się enrgii poza odbieraniem swojej na starych zasadach-w PGE na ekoncie aktualnie widze nadpłatę na w.w kwotę więc każdy ma ten rabat. Każdy ma, ale nie każdemu się ostanie. PGE informuje, że [cyt]: " Jak będzie wyglądało rozliczenie: Kwotę obniżki zaksięgujemy automatycznie na poczet bieżących i przyszłych zobowiązań. Jeśli na Państwa koncie rozliczeniowym występują zaległości w płatnościach, to w pierwszej kolejności przeznaczymy tę kwotę na ich pokrycie. Jeśli nie spełnią Państwo żadnego z określonych w rozporządzeniu warunków [2] do zastosowania obniżki, to w 2024 r., po przeprowadzeniu weryfikacji, powiększymy Państwa rachunek o kwotę, o którą pomniejszyliśmy należność za 2023 r. Więcej informacji na temat rozporządzenia można znaleźć na stronie www.gkpge.pl/tarcza." Taki bonus na podpuchę, co go każdy dostał na EBOK-u przed wyborami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Patatay 16.01.2024 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia Ciekawe co z upustem 10% za obniżenie zużycia. W grudniu dostałem fakture na -45zł o upuście 10% ani mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cangi80 25.01.2024 12:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia Dziś zalogowałem się na eBOK no i kwota 125,34 zniknęła. Mam nadzieję , że właśnie tworzą fakturę i się teraz na niej pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maniek82r 25.01.2024 16:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia Ja dzis dostalem fakture z innego punktu poboru (bez pv), wartosc faktury 134,26 ale do zaplaty 8,92.Wiec automatycznie zminusowali to tytulowe "125,34".Nie mialem wczesniej zadnego info o nadplacie na koncie. Na fakturze w tabelce na pierwszej stronie widnieje punkt nr 4 "wplaty dodatkowe 125,34". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niedowiarek 25.01.2024 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia Dziś zalogowałem się na eBOK no i kwota 125,34 zniknęła. Mam nadzieję , że właśnie tworzą fakturę i się teraz na niej pojawi. Aż sprawdziłem jak na moim eBOK-u. Mam trzy miejsca poboru: 1. "Prosumenckie" - nadpłata zniknęła, ale faktura za styczeń i luty na 75,11 zł w kolumnie "do zapłaty" 0 zł. 2. "Konsumenckie" - nie miałem jeszcze faktury - nadpłata 125,34 zł. 3. "Konsumenckie" - miałem fakturę na 48,59 zł- nadpłata pomniejszona o tą kwotę. Zgłupieć można. Inaczej dla konsumentów i prosumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cangi80 25.01.2024 19:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia No to powinno się wszystko wyjaśnić jak otrzymam fakturę, przeważnie jest to początek lutego. Nie śpieszą się z naliczeniem., ale może to i dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cangi80 27.01.2024 21:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia Przyszło rozliczenie, bez faktury bo rozliczenie na zero i jeszcze coś zostało na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dariusz1983 28.01.2024 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia Jakies prace były i z tego powodu nadpłaty 125zł "znikneły" i po czasie wróciły-ja czekam na wystawienie fakturki w PGE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.