Dzeriusz 12.01.2024 15:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia Cześć.Użytkuje drugi rok pompę ciepła monoblok Hartmann 08DC-400 na sterowniku Carel PGD. Wczoraj zaczęły się problemy. Mianowicie. Pompa mieli, mieli i nie może dogrzać glikolu do 32,6*C. Raz na jakiś czas zaskoczy i dobije do 32*C. Wskazówka niskiego ciśnienia nawet nie drgnie, nie pojawia się szron, ani nie wchodzi w tryb odszraniana. Temperatura parownika oscyluje w granicach temperatury zewnętrznej tj, na dzień wczorajszy -4,5*C. Z instrukcji wyczytałem, że powinna oscylować w okolicy 15. Dzisiaj za to po włączeniu pompy na sterowniku wyskoczył komunikat STOP z sieci AC. Miał ktoś może podobny problem z tą pompą?Za każdą poradę z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
benek161 12.01.2024 16:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia Drugi rok to jeszcze na gwarancji. A serwis co na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dzeriusz 12.01.2024 18:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia Do serwisu dodzwonić się to cud nad cudami. Z jednym błędem sobie poradziłem. Wypiął się przewód zasilający zdalne sterowanie temperatury i uniemożliwiał start. Co do pierwszego problemu jako że serwisuje klimatyzacje samochodowe jeżeli pompa działa na takiej samej zasadzie to prawidłowa wartość HP i zerowa wartość LP wskazuje na zamarznięty parownik. Wysokie ciśnienie dochodzi do 1,5bara, ale niskie stoi na 0. Dzisiaj w końcu wyskoczył błąd AL128, według instrukcji serwisowej mogą być 3 przyczyny:1. Uszkodzone wentylatory - Odpada 2. Zakryty parownik - cokolwiek to znaczy3. Za mała ilość czynnika - najbardziej prawdopodobneCzy ktoś zna jakiegoś dobrego serwisanta z okolic Łodzi, który spojrzałby swoim okiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dzeriusz 16.01.2024 20:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia Po rozebraniu okazało się, że pękła rurka na wysokim ciśnieniu. Pospawane, szczelność sprawdzona. Jutro nabijemy gazem i zobaczymy czy ruszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.