Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Brak odbioru prac w terminie umówionym


Recommended Posts

Witam wszystkich!! Mam taki problem. Wykonałem u klienta prace wykończeniowe (3 etap zgodnie z umowa). Zgłosiłem prace do odbioru - e-mail oraz telofonicznie. Zgodnie z umową klient ma 5 dni na dokonanie odbioru. Minęło już 10 dni od daty zgłoszenia. Klient nie wniósł żadnych uwag oraz zastrzeżeń. Czy mam w takim razie prawo wystawić fakturę w celu otrzymania swojego wynagrodzenia?? Zgodnie z art 647k.c.odbiór prac należy do obowiązku inwestora.

 

dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...