Janek1987 30.01.2024 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2024 Witam wszystkich!! Mam taki problem. Wykonałem u klienta prace wykończeniowe (3 etap zgodnie z umowa). Zgłosiłem prace do odbioru - e-mail oraz telofonicznie. Zgodnie z umową klient ma 5 dni na dokonanie odbioru. Minęło już 10 dni od daty zgłoszenia. Klient nie wniósł żadnych uwag oraz zastrzeżeń. Czy mam w takim razie prawo wystawić fakturę w celu otrzymania swojego wynagrodzenia?? Zgodnie z art 647k.c.odbiór prac należy do obowiązku inwestora. dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JarekKRK45 27.02.2024 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2024 Ale klient się nie odzywa do Ciebie , nie masz z nim kontaktu , Nie chce zapłacic ? Bo tak do końca nie wiadomo o co chodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.