Geno 09.11.2006 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Geno coś bronisz tego zakupu F-16 jak lew, jakbyś miał w tym udział...hehe my po prostu obserwujemy nadal. co sie dzieje z zakupionymi maszynami i cała otoczka towarzyszaca temu zakupowi... Geno jakbyś patrzył na to wszystko np. zakupiłeś nowy samochód u dealera i nie możesz nim przyjechać pod dom, com chwila sie wracasz do warsztatu.... cos majstrują , obiecują, pocieszają, robią tajemnicze miny ale ogólnie podniesiony kciuk do góry...znaczy dobras mina do złej gry na samotach. powtarzam się nie znam... ale to nie jest najwazniejsze w tej chwili... Bronię głównie aspektu technicznego kontraktu i w mniejszym stopniu politycznego , gospodarczego nie bronię bo nie ma co bronić. "na samotach. powtarzam się nie znam... ale to nie jest najwazniejsze w tej chwili.." to jest takie małe clue, zdarzało mi się często spotykać tozsamą sytuację na budwoie gdy pojawiła sie kobieta* i dostawała histerii gdy mleczko cementowe wyciekło na bloczek/pustak.... *oczywiście nie generizujmy ale same Panie jak je przycisnąć do muru (bez skojarzeń) przyznają się,że czesto w przypadku budownictwa przykładaja wagę do spraw własciwie bez znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 09.11.2006 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Witam latających i nie tylko. Na samolotach i lataniu to ja się nie znam (wybaczcie) ale się wypowiem. JackD użył dobrego porównania z samochodem (co do usterek tu się zgadzam) i użyję też tego przykładu.tomek1950 napisał: Najsmutniejsze jest to, że na tym sprzęcie nie będzie miał, przez najbliższe kilka lat kto latać. 48 maszyn i 48 przeszkolonych pilotów. Pełna gotowość w 2012 roku. Za min. moje podatki. Jak ktoś umie jeździć samochodem za 10tys. to nie pojedzie takim za 1mln.?. Co prawda może światła włącza się w innym miejscu ale zasady jazdy są te same. Pilotów mamy zdolnych, przynajmniej tacy byli jak ja miałem z nimi do czynienia.P.S.A samolociki lądują tam gdzie trochę czasu spędziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Witam latających i nie tylko. Na samolotach i lataniu to ja się nie znam (wybaczcie) ale się wypowiem. JackD użył dobrego porównania z samochodem (co do usterek tu się zgadzam) i użyję też tego przykładu. tomek1950 napisał: Najsmutniejsze jest to, że na tym sprzęcie nie będzie miał, przez najbliższe kilka lat kto latać. 48 maszyn i 48 przeszkolonych pilotów. Pełna gotowość w 2012 roku. Za min. moje podatki. Jak ktoś umie jeździć samochodem za 10tys. to nie pojedzie takim za 1mln.?. Co prawda może światła włącza się w innym miejscu ale zasady jazdy są te same. Pilotów mamy zdolnych, przynajmniej tacy byli jak ja miałem z nimi do czynienia. P.S. A samolociki lądują tam gdzie trochę czasu spędziłem. Panowie dlaczego tak mało jest przeszkolonych pilotów? Dlatego m.in. ,że wcześniej nie podjęto decyzji aby pilotów wysłac na kury języka angielksiego, więc też m.in możemy podziękować sobie samym... Z usterkami to trochę "durny" argument , jak dostajesz samochód nie sprawny to go dealer/producent naprawia, to samo jest w przypadku samolotu. Zaczął bym pisać w jakim stanie oddawane są często budynki o czym wiekszość osób nie ma zielonego pojęcia (a jak nie ma to o tym nie trąbi) ale widzę,że szkoda strzępić języka bo zaraz kolejny demagog się znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 09.11.2006 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Witam latających i nie tylko. Na samolotach i lataniu to ja się nie znam (wybaczcie) ale się wypowiem. JackD użył dobrego porównania z samochodem (co do usterek tu się zgadzam) i użyję też tego przykładu. tomek1950 napisał: Najsmutniejsze jest to, że na tym sprzęcie nie będzie miał, przez najbliższe kilka lat kto latać. 48 maszyn i 48 przeszkolonych pilotów. Pełna gotowość w 2012 roku. Za min. moje podatki. Jak ktoś umie jeździć samochodem za 10tys. to nie pojedzie takim za 1mln.?. Co prawda może światła włącza się w innym miejscu ale zasady jazdy są te same. Pilotów mamy zdolnych, przynajmniej tacy byli jak ja miałem z nimi do czynienia. P.S. A samolociki lądują tam gdzie trochę czasu spędziłem. Panowie dlaczego tak mało jest przeszkolonych pilotów? Dlatego m.in. ,że wcześniej nie podjęto decyzji aby pilotów wysłac na kury języka angielksiego, więc też m.in możemy podziękować sobie samym... Z usterkami to trochę "durny" argument , jak dostajesz samochód nie sprawny to go dealer/producent naprawia, to samo jest w przypadku samolotu. Zaczął bym pisać w jakim stanie oddawane są często budynki o czym wiekszość osób nie ma zielonego pojęcia (a jak nie ma to o tym nie trąbi) ale widzę,że szkoda strzępić języka bo zaraz kolejny demagog się znajdzie. dlaczego demagog? Piloci, z którymi miałem zaszczyt współpracować znali język angielski. Bardzo często jest też przechodzenie ich do lotnictwa cywilnego (ciekawe jak oni latają, chyba szkolą ich bardzo długo ) Tak z innej beczki: rozluznij się troszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 09:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Witam latających i nie tylko. Na samolotach i lataniu to ja się nie znam (wybaczcie) ale się wypowiem. JackD użył dobrego porównania z samochodem (co do usterek tu się zgadzam) i użyję też tego przykładu. tomek1950 napisał: Najsmutniejsze jest to, że na tym sprzęcie nie będzie miał, przez najbliższe kilka lat kto latać. 48 maszyn i 48 przeszkolonych pilotów. Pełna gotowość w 2012 roku. Za min. moje podatki. Jak ktoś umie jeździć samochodem za 10tys. to nie pojedzie takim za 1mln.?. Co prawda może światła włącza się w innym miejscu ale zasady jazdy są te same. Pilotów mamy zdolnych, przynajmniej tacy byli jak ja miałem z nimi do czynienia. P.S. A samolociki lądują tam gdzie trochę czasu spędziłem. Panowie dlaczego tak mało jest przeszkolonych pilotów? Dlatego m.in. ,że wcześniej nie podjęto decyzji aby pilotów wysłac na kury języka angielksiego, więc też m.in możemy podziękować sobie samym... Z usterkami to trochę "durny" argument , jak dostajesz samochód nie sprawny to go dealer/producent naprawia, to samo jest w przypadku samolotu. Zaczął bym pisać w jakim stanie oddawane są często budynki o czym wiekszość osób nie ma zielonego pojęcia (a jak nie ma to o tym nie trąbi) ale widzę,że szkoda strzępić języka bo zaraz kolejny demagog się znajdzie. dlaczego demagog? Piloci, z którymi miałem zaszczyt współpracować znali język angielski. Bardzo często jest też przechodzenie ich do lotnictwa cywilnego (ciekawe jak oni latają, chyba szkolą ich bardzo długo ) Tak z innej beczki: rozluznij się troszkę Tu nie wystarczaja zwykły jzyk angielski tylko długie szkolenie ze specjalistycznym słownictwem ,zeby później nie było podobnej sytuacja jak z pilotem z turcji bodajże ci nie zrozumiał poleceniw iwzy i wylądaował na nie tym lotnisku co trzeba... Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JackD 09.11.2006 09:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... napisał Geno i tutaj jest pies pogrzebany.... czyli my, którzy nie mamy nawet bladego pojecia nie mamy nic do powiedzenia??pfrzecież żyjemy, obserwujemy, interesujemy się i wyciągamy wnioski z którymi się dzielimy.....z Twojej wypowiedzi wynika, że mam siedzieć cicho, i słuchac mądre gadające głowy...... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... napisał Geno i tutaj jest pies pogrzebany.... czyli my, którzy nie mamy nawet bladego pojecia nie mamy nic do powiedzenia?? pfrzecież żyjemy, obserwujemy, interesujemy się i wyciągamy wnioski z którymi się dzielimy..... z Twojej wypowiedzi wynika, że mam siedzieć cicho, i słuchac mądre gadające głowy...... hehe Wypadałoby coś poczytać wiecej aby formułować wnioski, wypowiadac owszem ale raczej na zasadzie pytania a nie twierdzenia. Przynajmniej ja tak robię jak o czymś nie mam zielonego pojęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Acent 09.11.2006 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... napisał Geno i tutaj jest pies pogrzebany.... czyli my, którzy nie mamy nawet bladego pojecia nie mamy nic do powiedzenia?? pfrzecież żyjemy, obserwujemy, interesujemy się i wyciągamy wnioski z którymi się dzielimy..... z Twojej wypowiedzi wynika, że mam siedzieć cicho, i słuchac mądre gadające głowy...... hehe Ulubiony tekst który słyszę przynajmniej raz dziennie:Panie doktorze ja się na tym kompletnie nie znam,ale mnie się wydaje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JackD 09.11.2006 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... napisał Geno i tutaj jest pies pogrzebany.... czyli my, którzy nie mamy nawet bladego pojecia nie mamy nic do powiedzenia?? pfrzecież żyjemy, obserwujemy, interesujemy się i wyciągamy wnioski z którymi się dzielimy..... z Twojej wypowiedzi wynika, że mam siedzieć cicho, i słuchac mądre gadające głowy...... hehe Wypadałoby coś poczytać wiecej aby formułować wnioski, wypowiadac owszem ale raczej na zasadzie pytania a nie twierdzenia. Przynajmniej ja tak robię jak o czymś nie mam zielonego pojęcia... no trudno.... to i ja tak zrobię... ide czytać... idę zmieniać kolor pojęcia pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... napisał Geno i tutaj jest pies pogrzebany.... czyli my, którzy nie mamy nawet bladego pojecia nie mamy nic do powiedzenia?? pfrzecież żyjemy, obserwujemy, interesujemy się i wyciągamy wnioski z którymi się dzielimy..... z Twojej wypowiedzi wynika, że mam siedzieć cicho, i słuchac mądre gadające głowy...... hehe Wypadałoby coś poczytać wiecej aby formułować wnioski, wypowiadac owszem ale raczej na zasadzie pytania a nie twierdzenia. Przynajmniej ja tak robię jak o czymś nie mam zielonego pojęcia... no trudno.... to i ja tak zrobię... ide czytać... idę zmieniać kolor pojęcia pozdrówka Polecam zacząć tu http://www.altair.com.pl/ np. w archiwum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 09.11.2006 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Geno napisał Tu nie wystarczaja zwykły jzyk angielski tylko długie szkolenie ze specjalistycznym słownictwem ,zeby później nie było podobnej sytuacja jak z pilotem z turcji bodajże ci nie zrozumiał poleceniw iwzy i wylądaował na nie tym lotnisku co trzeba... nie wiem czy czytasz to co piszesz... w tym przypadku nie potrzebny jest żaden język specjalistyczny, zapewniam. Geno napisał Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... ja nie wypowiadam sie autorytarnie ale jako ktos kto był przy tym dzien i noc przez długi czas. Ludzie ze srodowiska to tzw wolne ptaki i luzaki. Ty masz jakieś chyba kompleksy, w każdym razie raczej napewno nie należysz ani do jednych ani do drugich. Wiedzy technicznej, parametry itp., można się nauczyć ale styl, klasa...no cóż, tu zgadzam się z JackD. Chyba się wycofam, bo to "TWOJE" forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 10:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Geno napisał Tu nie wystarczaja zwykły jzyk angielski tylko długie szkolenie ze specjalistycznym słownictwem ,zeby później nie było podobnej sytuacja jak z pilotem z turcji bodajże ci nie zrozumiał poleceniw iwzy i wylądaował na nie tym lotnisku co trzeba... nie wiem czy czytasz to co piszesz... w tym przypadku nie potrzebny jest żaden język specjalistyczny, zapewniam. Geno napisał Wyluzowac nie wyluzuje bo nie cierpię jak ktos wypowiada się autorytarnie nie mając zielonego pojęcia właściwie o czym mówi... ja mam blade, sporo ludzi tutaj nie ma żadnego.... ja nie wypowiadam sie autorytarnie ale jako ktos kto był przy tym dzien i noc przez długi czas. Ludzie ze srodowiska to tzw wolne ptaki i luzaki. Ty masz jakieś chyba kompleksy, w każdym razie raczej napewno nie należysz ani do jednych ani do drugich. Wiedzy technicznej, parametry itp., można się nauczyć ale styl, klasa...no cóż, tu zgadzam się z JackD. Chyba się wycofam, bo to "TWOJE" forum Prościej nie można wytłumaczyć, aby pilota wyszkolił amerykański personel musi najpierw przejść przeszkolenie w specjalistycznym języku aby poznac procedury, chyba amerykanin nie będzie się polskiego uczył?Tym bardziej,że Ci piloci będą uczyć sowich następców, jeżeli będa popełniac błedy to konsekwencje tych błedów nie będą wesołe. Moje zdnerwowanie w tym wzgledzie wynika z tego,ze nie bardzo podoba mi się czytanie tekstów idiotów dziennikarzy,którzy nie za bardzo rozróżniają F16 od MIGa 29 ale za to są już specjalistami w dziedzinie i wszystko wiedzą w temacie, formułują od razu niepodważalne wnioski a tutaj leciecie na te teksty jak ćma do lampy, zupełnie jak w "ciemnych " krajach, wystarczy,że ktoś rzuci plotę,że i mamy zaraz zamieszki, takie działanie bez przemyślenia. Przeczytałem kilkadziesiąt artykółów na temat F16 i jego ewelucji , na temat przebiegu przetargów, na temat konkurencji itd i boję się formułowac jakieś autorytatywne wnioski , natomaist tutaj często wpada ktoś z tekstem "Adam Mickiewicz wielkim poetą był" bez kompletnego zaznajomienia się w temacie poza bzdurami dziennikarzy, którzy tyle wiedzą o lotnictwie co ja o chirurgii... Co do klasy ludzi to dla mnie mają klasę ludzie,którzy jeżeli na czymś się nie znają to nie formułują wniosków a raczej pytają natomiast tu na forum czesto spotykam "specjalistów" z dziedziny budownictwa, którzy po przeczytaniu 2 Muratorów uważają ,że wszystko już wiedzą i to jest bardzo ciekawe. Analogicznie jest w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 09.11.2006 13:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Ktoś wie czemu samoloty które przyleciały nie mają zbiorników konforemnych? Wydawało mi się,że powinny mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mTom 10.11.2006 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Może te zbiorniki przyślą później? Z tego co wiem w pakiecie zakupiliśmie je.Geno jak to jest ze zwalczaniem celów morskich w przypadku F-16?Co jeszcze przemawia przeciwko F-16? DOL-e. Jako jedno z niewielu państw na świecie jesteśmy w tym temacie bardzo zaawansowani. Niestety F-16 nie ma możliwości korzystania z nich. Czas odtworzenia zdolności bojowych też nie należy do najkrótszych.Aczkolwiek samolot był kupiony aby uczestniczyć w misjach NATO, a tam odgrywa to drugoplanową rolę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forum_user 10.11.2006 11:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 zbiorniki robia Zydzi ... a z Żydami moze byc różnie ... jesli uznaja ze w Polsce panuje antysemityzm moga zastosowac embargo na zbiorniki ... " ... Jak się nieoficjalnie dowiedziało "Życie Warszawy", polski MON we wtorek zwrócił się do amerykańskiego rządu o pisemne wyjaśnienie zamieszania z dostarczeniem samolotów do Polski. Już w poniedziałek maszyny musiały wrócić znad Atlantyku do USA z powodu problemów z oprogramowaniem stacji radiolokacyjnych, napędem i urządzeniami do tankowania w powietrzu ..." http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3724527.html az strach ich wysyłac w powietrze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 10.11.2006 13:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Może te zbiorniki przyślą później? Z tego co wiem w pakiecie zakupiliśmie je. Geno jak to jest ze zwalczaniem celów morskich w przypadku F-16? Co jeszcze przemawia przeciwko F-16? DOL-e. Jako jedno z niewielu państw na świecie jesteśmy w tym temacie bardzo zaawansowani. Niestety F-16 nie ma możliwości korzystania z nich. Czas odtworzenia zdolności bojowych też nie należy do najkrótszych. Aczkolwiek samolot był kupiony aby uczestniczyć w misjach NATO, a tam odgrywa to drugoplanową rolę... Rodzi się pytanie czy F16 miał zastąpić MIGi-21bis i Iskry z lotnictwa morskiego? NIE! F-16 miał zastąpić MIGi-29 i Su-22, łącząc zadania obydwu typów, choć co prawda ilość 48 samolotów wywołuje uśmiech, możemy miec chyba 460.... Jeśli chodzi o DOLe i czas odworzenia zdolności bojowych to w tej chwili nie odpowiem bo nie pamiętam dokładnie jak jest, kilkaset SP kurzy się na strychu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 10.11.2006 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 zbiorniki robia Zydzi ... a z Żydami moze byc różnie ... jesli uznaja ze w Polsce panuje antysemityzm moga zastosowac embargo na zbiorniki ... " ... Jak się nieoficjalnie dowiedziało "Życie Warszawy", polski MON we wtorek zwrócił się do amerykańskiego rządu o pisemne wyjaśnienie zamieszania z dostarczeniem samolotów do Polski. Już w poniedziałek maszyny musiały wrócić znad Atlantyku do USA z powodu problemów z oprogramowaniem stacji radiolokacyjnych, napędem i urządzeniami do tankowania w powietrzu ..." http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3724527.html az strach ich wysyłac w powietrze ... Pisałem o tym wcześniej za to dowódcy w czasie mgły tylko po to aby samolot przeleciał nad głową generała to już strachu nie mieli? To,że się samolot rozbił to też nie było problemem. Pisałęm też wcześniej, znając Nas pewnie gdyby z naszym produktem wystąpiły problemy nasi kazali by lecieć, będą tam zawracać i się do błędu przyznawać, lepiej zginąć niż "wyjść na ciotę" co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mTom 10.11.2006 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Rodzi się pytanie czy F16 miał zastąpić MIGi-21bis i Iskry z lotnictwa morskiego? NIE! F-16 miał zastąpić MIGi-29 i Su-22, łącząc zadania obydwu typów, choć co prawda ilość 48 samolotów wywołuje uśmiech, możemy miec chyba 460.... Jeśli chodzi o DOLe i czas odworzenia zdolności bojowych to w tej chwili nie odpowiem bo nie pamiętam dokładnie jak jest, kilkaset SP kurzy się na strychu. Oczywiście piję do Gripenów, które moga przenosić RBS-15F. Byłyby upieczone dwie pieczenie (także DOL), a tak musimy się martwić czym zastąpić Migi 21 bis. Zakładam, że na Tornada nas nie stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 10.11.2006 14:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Rodzi się pytanie czy F16 miał zastąpić MIGi-21bis i Iskry z lotnictwa morskiego? NIE! F-16 miał zastąpić MIGi-29 i Su-22, łącząc zadania obydwu typów, choć co prawda ilość 48 samolotów wywołuje uśmiech, możemy miec chyba 460.... Jeśli chodzi o DOLe i czas odworzenia zdolności bojowych to w tej chwili nie odpowiem bo nie pamiętam dokładnie jak jest, kilkaset SP kurzy się na strychu. Oczywiście piję do Gripenów, które moga przenosić RBS-15F. Byłyby upieczone dwie pieczenie (także DOL), a tak musimy się martwić czym zastąpić Migi 21 bis. Zakładam, że na Tornada nas nie stać. Nie byłyby do końca dwie pieczenie dlatego,że tych 48 jest za mało aby obdzielić lotnictwo morskie i "lądowe" - z tego co pamiętam to F-16 mógł przenosić Penguin'y i Harpoon'y ale głowy nie dam uciąć... BTW Z mojego laickiego punktu widzenia tez uważam,ze lepszy byłby Gripen...przemawiało za tym wiele rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forum_user 11.11.2006 06:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 ... lepiej zginąć niż "wyjść na ciotę" co nie? ciekawe czy dzis pofruna ? święto narodowe ... i mgły nie ma ... lecz czy amerykańscy piloci zechcą dzis ... ? przyzwyczajeni byli latac w ostatni czwartek listopada ...u nich paraduje sie w swieto indykahttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Thanksgiving_Turkey.jpg/120px-Thanksgiving_Turkey.jpg w dniu dziekczynienia http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3f/Ford_Pardoned_Turkey.jpg/120px-Ford_Pardoned_Turkey.jpg a tu dzis sobota ... na forach internetowych opinie w takim stylu ... F-16 jest poza tym bardzo delikatny, pas startowy czysci sie kazdorazowo, 30 ludzi x 1h, wystarczy zbombardowac lotnisko i nie wystartuje http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,24565307,68269662,2609901,0,forum.html lub "...Nie zazdroszczę im matki chrzestnej. Chociaż z drugiej strony- jaki sprzęt, taka matka chrzestna ..." "...TAKA MATKA CHRZESTNA ODSTRASZY KAŻDEGO AGRESORA ..." i to jest pocieszajace ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.