Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Grupa Tarchomin-Białołęka


Recommended Posts

Kriss możesz mi powiedzieć na jaką głębokość miałeś ściany fundamentowe , bo ja mam mniej więcej podobnie i mam już 10 wywrotek od pana Mariusza ale jakoś mi się zdaje że to za mało.

Pozdrawiam

Konrad :D :wink: :wink:

 

BTW po ile mieliście piach do obsypywania funadamentów lub mażcie jakiś kontakt na coś niedrogiego do podsypania działki?

 

Moja propozycja to zadzwoń do pana Mariusz i powiedz że potrzebny piach do obsypania fundamentów a on jak gdzieś bedzie coś kopał to zamiast na zwałkę przywiezie towar na twoją działkę za pół ceny

 

Pozdro :D

 

Kris - możesz podesłać namiar na P.Mariusza?

 

Dzięki i pozdro. U mnie też jest stan 0 i czekam, zeby ruszyc w przyszłym tygodniu do góry. Działka nisko :-( wiec chce sukcesywnie podsypywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,8k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

kolejna sprawa to piec gazowy. Podzelcie się swoją wiedzą i doradźcie coś bo jestem w tym temacie zielona (info gdzie najlepiej takie cudo nabyć oczywiście wskazane)

Kamila

Mi załatwia wszystko hydraulik. I piec, i grzejniki, i komin itp. decydowałem się na broetje 20kw, kondensat, tzw. lodówka, zasobnik 135l. Czemu? Posłuchałem różnych opini i uzytkowników i ludzi z branży. Ponoć mają dobre rozwiązania technologiczne, dobry serwis (24h niezaleznie od pory dnia - ponoć nawet ktos zrobił test, tak by trafić w wigilie i .. przyjechali.. 8))

A co byś chciał wiedzieć o piecu?

 

Kze proponuje sprawdz swój 24h serwis w BIMSie bo ja jestem właśnie po barzo niemiłej dyskusji - wczoraj piec się zablokował w skutek czego ani ogrzewania anie ciepłej wody - no i usłyszałem że przecież nie jest zimno i że ktoś może przyjecha jutro po 14 !!! a serwis 24 godzinny to ograniczy się do tego że mogę zadzwonić a jak mi się ie podoba to mogę zadzwonić na 0800 i tam się nagrać...

jestem straszliwie zły i na piec i na BIMS i nikomu ale to nikomu nie życzę takich doświadczeń jako moje z tą firmą :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna sprawa to piec gazowy. Podzelcie się swoją wiedzą i doradźcie coś bo jestem w tym temacie zielona (info gdzie najlepiej takie cudo nabyć oczywiście wskazane)

Kamila

Mi załatwia wszystko hydraulik. I piec, i grzejniki, i komin itp. decydowałem się na broetje 20kw, kondensat, tzw. lodówka, zasobnik 135l. Czemu? Posłuchałem różnych opini i uzytkowników i ludzi z branży. Ponoć mają dobre rozwiązania technologiczne, dobry serwis (24h niezaleznie od pory dnia - ponoć nawet ktos zrobił test, tak by trafić w wigilie i .. przyjechali.. 8))

A co byś chciał wiedzieć o piecu?

 

Kze proponuje sprawdz swój 24h serwis w BIMSie bo ja jestem właśnie po barzo niemiłej dyskusji - wczoraj piec się zablokował w skutek czego ani ogrzewania anie ciepłej wody - no i usłyszałem że przecież nie jest zimno i że ktoś może przyjecha jutro po 14 !!! a serwis 24 godzinny to ograniczy się do tego że mogę zadzwonić a jak mi się ie podoba to mogę zadzwonić na 0800 i tam się nagrać...

jestem straszliwie zły i na piec i na BIMS i nikomu ale to nikomu nie życzę takich doświadczeń jako moje z tą firmą :evil: :evil:

Nie polecam Firmy BIMs Plus ani urządzeń firmy Broetje NIKOMU!!!

http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif

Brak kompetentnych osób, brak możliwości usunięcia awarii, nawet gdy tłumaczy sie ,że nie ma się ciepłej wody!! Nic nikogo nie interesuje, a szczególnie Szefa Serwisu , który zachował sie jak "....." nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział mi, abym zadzwoniła pod numer tel 0-801 Brotje i abym sie tam nagrała!!! Szok.

Czasami na przyjazd serwisanta czekaliśmy kilka dni!! Bo nie miał czasu. A jak juz przyjechał po kilku dniach Szef serwisu to nic nie naprawił tylko powiedział,że przyjedzie ktoś inny.

 

Postanowiliśmy napisać na nich skargę/reklamacje do Zarządu firmy BIMS a także do głównego oddziału Broetje w Niemczech.

 

Same problemy, począwszy od pierwszej wizyty przy uruchamianiu, kolejno dokupowaniu części o których handlowiec "zapomniał ' przy przygotowywaniu oferty, usterek / zawieszania sie pieca, 4- rokrotnej wymiary sterownika pokojowego!! i Oczywiście dopłaty do niego bo Pan sie pomylił 4 razy dobrał zły niekompatybilny do całego zestawu. Historia bardzo długa a wydatki jeszcze większe. Bark profesjonalizmu!!!!

 

Kolejna rzecz piec który jest piecem kondensacyjnym i powinien pracować na niskich temperaturach , rozgrzewa grzejniki do takiej temperatury ,że nie można ich dotknąć przez moment. No i Oczywiscie wiąże się to ze zużyciem gazu - rachunki od 800 zł - 1300 zł miesięcznie !!!! http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/galy2.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/leje2.gif

Kondensat - no nie , bardzo oszczędny.

 

Granice naszego wku.... zostały przekroczone i mamy tego dość .

 

http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif

Radzę zastanowić się!

 

KasiaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, co prawda mieszkam tu już 2 latka, ale końca robót nie widać :D Dopiero teraz całą parą bierzemy się za ogród... Mam więc prośbę do wszystkich sąsiadów o namiary na dobrych (i tanich :wink: ) kostkarzy oraz sensowną ziemię na wyrównanie ogrodu. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że przez przypadek udało mi się trafić na swojaków hi hi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna sprawa to piec gazowy. Podzelcie się swoją wiedzą i doradźcie coś bo jestem w tym temacie zielona (info gdzie najlepiej takie cudo nabyć oczywiście wskazane)

Kamila

Mi załatwia wszystko hydraulik. I piec, i grzejniki, i komin itp. decydowałem się na broetje 20kw, kondensat, tzw. lodówka, zasobnik 135l. Czemu? Posłuchałem różnych opini i uzytkowników i ludzi z branży. Ponoć mają dobre rozwiązania technologiczne, dobry serwis (24h niezaleznie od pory dnia - ponoć nawet ktos zrobił test, tak by trafić w wigilie i .. przyjechali.. 8))

A co byś chciał wiedzieć o piecu?

 

Kze proponuje sprawdz swój 24h serwis w BIMSie bo ja jestem właśnie po barzo niemiłej dyskusji - wczoraj piec się zablokował w skutek czego ani ogrzewania anie ciepłej wody - no i usłyszałem że przecież nie jest zimno i że ktoś może przyjecha jutro po 14 !!! a serwis 24 godzinny to ograniczy się do tego że mogę zadzwonić a jak mi się ie podoba to mogę zadzwonić na 0800 i tam się nagrać...

jestem straszliwie zły i na piec i na BIMS i nikomu ale to nikomu nie życzę takich doświadczeń jako moje z tą firmą :evil: :evil:

Nie mam udziałów ani w BIMS, ani Broetje, ale ...

na razie znam kilka osób, którzy mają ten piec i są zadowolone. Poza tym te 24h zostały sprawdzone... :roll:

Nie wiem co się dzieje z Waszym piecem i kto go (przede wszystkim) instalował..

Oczywiście zgadzam się, że sposób realizacji Waszej reklamacji jest skandaliczny i napisałbym do Rzecznika Praw Konsumenckich oraz .. oczywiście do centrali Broetje. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Od kilku miesięcy czytam forum, ale z wrodzonej nieśmiałości jeszcze się nie przedstawiłam.

Nazywam się Asia i razem z mężem budujemy nieduży domek "Portofino"

a robimy to z myślą o naszych dziewczynkach Oli 3,5 roku i Zosi 1,5 roku.

Mąż ma chyba nadzieję, że powiedzonko "nowy domek, nowy potomek" się sprawdzi i proporcje naszej rodziny się wyrównają- czas pokaże

 

Ruszaliśmy w połowie marca i w tej chwili pną się w górę ściany parteru z silikatów. A właściwie pięły się 2,5 dnia, teraz ekipa szykuje zbrojenia do nadproży i na strop.

 

A nasz domek rośnie w okolicy Ornecka/Wałuszewska(tudzież Szamocin)

Kto buduje najbliżej nas?

 

Pozdrawiam

Asia

Jak się nauczę wklejać zdjęcia to coś wkleję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam udziałów ani w BIMS, ani Broetje, ale ...

na razie znam kilka osób, którzy mają ten piec i są zadowolone. Poza tym te 24h zostały sprawdzone... :roll:

Nie wiem co się dzieje z Waszym piecem i kto go (przede wszystkim) instalował..

Oczywiście zgadzam się, że sposób realizacji Waszej reklamacji jest skandaliczny i napisałbym do Rzecznika Praw Konsumenckich oraz .. oczywiście do centrali Broetje. :-?

Krzysiek - nie chodzi o to że ja coś ci insynuuje czy probuję udawadniać. Ja tylko zwracam uwagę na to że zapisy i tłumaczenia to jedno a moje doświadczenia to drugie - wczoraj był nasz serwisant - jak zwykle miły i grzeczny no i wytłumaczył - serwis 24h to zgłoszenie i jego przyjęcie przez 24h ale czas reakcji w gwarancji to 14 dni ... -to że on przyjechał z dnia na dzień (24h) to tylko jego dobra wola.

Cała instalacja została wykonana poprawnie , piec został zamontowany przez człowieka z uprawnieniami wg bardzo skrupulatnych wytycznych Bimsu i podręcznikiem Brotie, które wyglądały inaczej niż na etapie oferty o co osobiście dopytywałem i już w czasie uruchomienia wytykaliśmy tym samym Panom co mi dobierali urządzenia że miesiąc wcześniej mówił zupełnie coś innego - usłyszałem wtedy no wie pan to jest dopuszczalne ale ja preferuje inne rozwiązania - będzie Pan miał lepiej (nie istotne że drożej) i ja wtedy się na to wszystko godziłem - teraz z perspektywy czasu podsumowując wszystkie działania, nieprzewidziane wydatki i kolejne problemy których miało nie być bo płaciłem za kolejne lepsze fanaberie serwisanta - jestem na to strasznie zły.

Uruchomienie pieca następowało po dogłębnym sprawdzeniu przez 3 serwisantów BIMS w tym kierownika serwisu czy wszystko zostało wykonane zgodnie z ich oczekiwaniami i dopiero wtedy zdecydowali się uruchomić piec, podpisać protokół i gwarancje (w sumie wizyt serwisantów było więcej bo kolejne element które miały do siebie pasować nie dawało się podłączyć a serwisant wezwany przeze mnie do problemu ograniczył się tylko do tego jednego - nie istotne że kolejnego dnia stwierdził że ta część też nie bedzie działaą a kolejnego że trzeb jeszcze dokupić coś nowego - oni to wszystko sami dobierali mi w ofercie potem do sprzedania a potem kolejno bezczelnie mówili że to wiadomo było że to nie będzie współgrało i od razu trzeba było wziąć coś innego - no ręce opadają - ja kotłownie traktowałem naprawdę priorytetowo i nie oszczędzałem na niej tyle że po dogłębnych analizach byłem przygotowany na wydanie konkretnych pieniędzy i na tym etapie budowy nie cieszył mnie wzrost ceny o kilkadziesiąt % .

Nie chodzi tu o to kto montował moją kotłownie a o podejście do sprawy - o ile dyrektywne wytyczne dotyczące lepszych wymagań wydawały mi się nadgorliwą fachowością o tyle kolejne wpadki pokazały że jest to niewiedza i niekompetencja serwisu. (ostatecznie sciągnołem serwisanta z drugiej strony warszawy z polecenia od zadowolonego klienta i jego się trzymam co nie zmienia faktu że BIMs mam za płotem i naturalnym jest że pierwsze co do uderzam do nich bo mają najbliżej)

Kze ja też znam wielu zadowolonych klientów przy czym dobrze jest wtedy kiedy nic się nie dzieje, teraz znowu jest sytuacja odwrotna - spotykam się z ludźmi którzy po kilku miesiącach/latach użerania się z BIMsem sprzedali kotłownie na allegro i kupili nową w innej firmie i zapomnieli o problemach z piecem - praktyki takie trwają już od kilku lat - ciężko sie przyznać do własnego błędu dlatego nikt się tym nie chwali.

obyś ty nie miał ŻADNYCH problemów z kotłownią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanowni koledzy i koleżanki bliscy i dalecy sąsiedzi napiszcie proszę gdzie zamawialiście :

- okna

- dachówkę

- bramę garażową

no i oczywiście jak przebiegały negocjacje i ile udało się wyrwać od krwiopijców bo pewnie już niedługo będę musiał się zacząć za tym rozglądać

 

 

POZDRO........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zaczęło się

czyli 11 maja początek budowy

http://images20.fotosik.pl/337/f68bb9dfb9b29034m.jpg

 

sprawność p. Mariusza niebywała no i i "dziura" sobie rośnie

 

http://images20.fotosik.pl/337/98fd08ea17f00923m.jpg

 

przyjechała i inwestorka i stwierdziął że jej działkę wywożą :lol: :wink: :lol:

no bo wywożą, wyjechało około 300m3 gliny, i z 50 m3 humusu odrzucone na bok. Praca P. Mariusza wykonana wzorowo :):):)

 

http://images20.fotosik.pl/337/4e04d14490cf0bf2m.jpg

 

studnia się sprawdza

http://images21.fotosik.pl/282/c2468a6af856bb9fm.jpg

jak widać woda czyściutka , a bedzie tylko dla celów budowy i do podlewania ogródka :lol:

 

Oczywiście przyszła i sobota nooooo i ekipa pana Kazimierza zaczyna działać, przyjeżdzam z rana na działkę, a tu już brama odsunięta i ekipa już pracuje, mieli być około 8 ja zjawiłem się za 15 i taka niespodzianka, nawet ich nie przywitałem u bram :lol: :lol: , ale oby tak zawsze było szybko, chłopcy wzieli się do pracy i ławy ciesielskie przygotowują, no i miałem okazję zobaczyć cały wykop w dzień

 

http://images21.fotosik.pl/282/c3c2a16a858cbb35m.jpg http://images21.fotosik.pl/282/fef5fab0295a129dm.jpg

 

postępy duże, no i geodeta też zgodnie z obietnicą był o czasie także osie wyznaczone :lol: :lol: , zreszta polecam, robił dla mnie też mapki, ceny konkurencyjne, słowny, jest ok

 

http://images20.fotosik.pl/337/ca2425aae36b69a0m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...