DagaAdam 22.03.2011 14:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Ja dodam, że cena za robociznę zabudowy poddasza dachu bardzo skomplikowanego może być nawet o 60-70 % wyższa od zabudowy np. dachu dwuspadowego, bez udziwnień - najprostszego. Wynika to ze znacznie większej pracy, którą należy wykonać. Dokladnie - oplytowanie dachu gdzie wszedzie sa kosze wewnetrzne i zewnetrzne to wyzsza inzynieria w porownaniu do dachu dwuspadowego bez zadnego naroznika. Ile ja sie nad tym nakombinowalem u siebie uhhhh - dwa dni myslenia i dzien roboty he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NINI79 22.03.2011 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 kurde nie podalem nazwiska pana Alojza ale chodzi o pana Alojza Mecnarowskiego z rybnika pozdro Jakie są namiary na Pana Mecnarowskiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
queene 22.03.2011 14:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Kaj jak już kupowaliście kręgi do studzienki w Wodzisławiu, Kowalski Adam ja pytałam własnie o tą folie pod rurki zeby odbojającą dać a pod styro to myślałam 0.2mm albo 0.3mm tylko nie wiem czy jedna warstwa czy na krzyż 2 warstwy....generalnie mam suchutko w piwnicy więc wyżej też nie powinno być problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adamscool 22.03.2011 14:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Strop mi ładnie schnie przynajmniej takie mam wrażenie lałem go dzisiaj dwa razy, na działce juz zaczyna się walka z zasysanymi butami przez błoto. ha ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bulajev 22.03.2011 15:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Podpowiedzcie proszę gdzie kupię najtaniej kafelki..? Chodzi mi konkretnie o PARADYŻ AFFRON BEIGE półpoler 65,5 x 65,5 Macie jakieś sprawdzone sklepy internetowe?? http://www.paradyz.com.pl/Collection/living-room/affron/affron_beige 76,50zł/m2 Żory http://allegro.pl/arkesia-beige-poler-60-60-paradyz-dostawa-gratis-i1499700698.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 22.03.2011 15:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 malo to laickie ale zapisalam stronke i bede sie doszkalac ... mam na to jeszcze kilka /2 max 3/ miesiacy wiec moze cos tam sie dowiem Noooo ok. Na stronie jest tylko pokazany produkt. Zabudowa skosu na dachu dwuspadowym, dom z dwoma ścianami szczytowymi - najprostsza opcja. Potrzebnych ludzi: 2 szt. Przystawiasz np. ostry profil prostopadle do krokwi i zarysowujesz na ścianie płaszczyznę wyznaczoną przez czoła krokwi. Następnie odmierzasz od tej linii grubość drugiej warstwy ocieplenia + 2,0-2,5 cm (grubość profila CD 27 mm) z góry i z dołu skosu, zaznaczasz dwa punkty. Łączysz je długą poziomicą + ołówek lub sznurkiem traserskim + kreda. Wyznaczona linia to połączenie ściany z konstrukcją skosu. Jeżeli decydujesz się na ściankę kolankową na konstrukcji z k-g to ustalasz grubość izolacji (najczęściej jest to grubość drugiej warstwy wełny na skosie) i odmierzasz, zaczynając od ścianki kolankowej, murowanej w stronę pokoju. Zaznaczasz jeden punkt, a następnie z poziomicą ustalasz pion, który będzie stanowić połączenie ściany ze ścianką kolankową na konstrukcji. Ustalasz wysokość jaka będzie w pomieszczeniu na suficie poziomym, biorąc pod uwagę grubość ocieplenia, stosowany ruszt (jedno/dwu poziomowy), to co chcesz schować w suficie (rury od rekuperatora, halogeny itp.) oraz to, że wyznaczona linia będzie połączeniem ścian z konstrukcją sufitu. Sufit docelowo po opłytowaniu będzie 12,5-25 mm niżej. Następnie wyznaczasz poziom sufitu w całym pomieszczeniu za pomocą szlaufwagi/poziomicy laserowej i sznurka traserskiego. Wyznaczasz również poziom w miejscu przecięcia linii skosu i ścianki kolankowej. Mierzysz odległość od ściany przeciwnej do skosu do miejsca przecięcia się linii skosu i sufitu oraz odległość przecięcia się linii skosu i ścianki kolankowej. Wymierzone odległości przenosisz na ścianę przeciwną. Zaznaczasz linie skosu i ścianki kolankowej. Sznurkiem traserskim zaznaczasz linię połączenia ścianki kolankowej z podłogą. Wszystkie linie są wyznaczone. Można oprofilować obwód (sufit, skos: UD, ścianka kolankowa: UW, można też ściankę kolankową zrobić na konstrukcji z profili CD i UD, jeżeli ta jest na tyle niska). Od miejsca połączenia się profila UD sufitowego z profilem UD skosu odmierzasz 3 cm na skosie oraz od miejsca połączenia się profila UW ścianki kolankowej z profilem UD skosu, także 3 cm. To samo z przeciwnej strony. Istotne jest aby skrajne profile CD skosu były zamontowane precyzyjnie. Na profilach najlepiej się zaznacza mazakiem, ołówka nie widać. W zaznaczonych miejscach przykręcasz blachowkręty. Rozwieszasz sznurek murarski między przeciwnymi wkrętami, uważając przy tym aby był on umocowany na równo z profilem UD, zahaczasz początek i koniec sznurka od profil UD, bo lubi się odwinąć. Sznurek musi być napięty. Przykręcasz wieszaki - grzybki z boku krokwi, tak aby dochodziły do sznurka (może być jakieś 1mm przerwy - grubość profila, który będzie wpięty w te grzybki). Sznurek ma być na osi symetrycznej grzybka. Grzybki przykręcasz trzymając w jednej ręce kątownik (zwykły, tani, marketowy kątownik przycięty do 15 cm, żeby nie był za długi) oraz grzybek, zarazem ustawiając go prostopadle do krokwi oraz względem sznurka, natomiast w drugiej ręce wkrętarka z uchwytem magnetycznym (wkręty się lepiej trzymają, nie spadają z wkrętarki). Tak robisz cały dolny i górny rząd grzybków. Sznurek zdejmujesz. Przy krokwiach przy oknach dachowych należy brać pod uwagę, że po zamontowaniu grzybka do bliższego oknu boku krokwi, może później uniemożliwiać zrobienie konstrukcji wokół okna. Wybierasz sposób zabudowy okna: 1. Dolny glif prostopadle do podłogi, górny glif równolegle do sufitu (najmniejsza izolacja cieplna, najwięcej światła, największa estetyka, choć to kwestia względna) 2. Glify prostopadle do okna (najlepsza izolacja cieplna) 3. Połączenie punktu pierwszego i drugiego, czyli najpierw prostopadle do okna, a potem na zasadzie punktu pierwszego. 4. wszelkie inne. Wyznaczasz linie na krokwiach stosownie do wybranego sposobu. Przykręcasz np. kawałki profila UD od strony bliższej na wyznaczonych liniach. Docelowo Profile UD będą przykręcone z drugiej strony linii. Te zamocowane kawałki będą pomocne do zamontowania grzybków, na których będą profile CD najbliższe górnemu i dolnemu glifowi. Wyznaczasz na krokwiach miejsca kolejnych grzybków (proponuję co 40 cm, ale przy prostopadłym montażu płyt można według producentów dawać co 50 cm). Bierzesz pod uwagę dolny i górny glif okna. W razie konieczności przesuwasz odległość itp. Wyznaczasz kątownikiem linie z boku krokwi. Jedna osoba bierze poziomicę, łatę i przystawia do dolnego i górnego grzybka; druga kolejno przykręca grzybki na wyznaczonych liniach, biorąc oczywiście wzgląd na tą poziomicę/łatę. Jeżeli bezpośrednio przy dolnym i górnym glifie nie wypadnie profil CD, to przykręcasz tam dwa grzybki (miejsce na krokwi ustalasz dzięki przykręconym wcześniej kawałkom profili, a głębokość standardowo łatą, przystawioną do górnego i dolnego grzybka), docinasz profile o długość rozstaw krokwi w tym miejscu + ~40 cm - po ~20 cm na stronę. Wpinasz te profile z dołu i góry. Kątownikiem prostopadle do okna na wpiętych profilach zaznaczasz punkty. Mierzysz odległość między profilami, dodajesz 6 cm i wycinasz dwa profile UD o takiej długości. Nacinasz je z każdej strony na 3 cm w miejscu łączenia ścianek profila. Podstawę profila (ten bok, który przy montażu jako przyścienny w suficie, przylega do ściany) odginasz o 90 stopni na zewnątrz (z dwóch stron obu profili). Wkładasz je między wpięte profile CD w wyznaczonych punktach. Równasz je poziomicą aby nie "pływały". Mierzysz odległości miedzy ścianami oraz między ścianami a oknem. Wycinasz odpowiednią ilość profili CD, pamiętając o skróceniu zmierzonej odległości o około 1,5 cm (profil UD, podklejony taśmą akustyczną ma swoją grubość; profil jest z obu stron; należy jeszcze zostawić luz - profil CD nie może być zamontowany "na ścisk"... stąd te 1,5 cm). Odkręcasz kawałki profili przy oknie. Przykręcasz już odmierzone profile UD po prawidłowej stronie linii narysowanej na krokwi. Wycinasz profile do zabudowy okna na dolnym i górnym glifie. Do profila UD na samym dole skosu, przykręcasz blachowkrętami profil UW, należący do konstrukcji ścianki kolankowej. Wycinasz profile CW na tą ściankę. Najwyższy profil można też skręcić z profilem należącym do konstrukcji sufitu.Można też użyć profila V, ale to trochę inaczej wtedy wygląda. Konstrukcja jest przygotowana. Wszystkie profile ściągasz (profile dolnego i górnego glifu okna możesz zostawić)... i dopiero teraz możesz układać wełnę. Potem wpinasz profile. Profil UD przy oknie ponownie ustawiasz prostopadle do okna, ustawiasz go żeby tworzył linię prostą, a odgięty kawałek profilu przykręcasz "pchełką" do profila CD. To tyle z grubsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MaciekKamila 22.03.2011 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 w Wodzisławiu, Kowalski Adam ja pytałam własnie o tą folie pod rurki zeby odbojającą dać a pod styro to myślałam 0.2mm albo 0.3mm tylko nie wiem czy jedna warstwa czy na krzyż 2 warstwy....generalnie mam suchutko w piwnicy więc wyżej też nie powinno być problemów mysmy dawali zwykla folie budowlana pod styropian na parterze, pozniej na krzyz 2x5cm eps 100, folia aluminiowa odbijajaca, rurki +7cm wylewki, folia budowlana ponoc tylko po to, zeby jeszcze jedna wartswa trzymala wilgoc z ziemi. na poddaszu juz nie dawalismy folii pod styro tylko 3cm eps 70 , nie wiem jak to jest faktycznie ale chyba p. Olszar doradzil, ze bardziej miekki styropin wlasnie lepiej tlumi akustyke z dolu domu ?! na to zas folia aluminiowa, rurki i 6 cm wylewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
radekop 22.03.2011 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 76,50zł/m2 Żory http://allegro.pl/arkesia-beige-poler-60-60-paradyz-dostawa-gratis-i1499700698.html Dzięki jakoś go na allegro nie zauważyłem. Kontakt telefoniczny fajny ceny też oby z płytkami było wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GabrysiaBP 22.03.2011 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 My kręgi do studni kupowaliśmy Domrok Wilcza,bardzo dobre ceny.Stalid mnie ubawiłeś tym stwierdzeniem "potrzebnych ludzi-sztyk 2",mój chłop sam wszystko robił,no ale córki też dwie naraz zrobił to i z kg dał rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
queene 22.03.2011 18:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 mysmy dawali zwykla folie budowlana pod styropian na parterze, pozniej na krzyz 2x5cm eps 100, folia aluminiowa odbijajaca, rurki +7cm wylewki, folia budowlana ponoc tylko po to, zeby jeszcze jedna wartswa trzymala wilgoc z ziemi. na poddaszu juz nie dawalismy folii pod styro tylko 3cm eps 70 , nie wiem jak to jest faktycznie ale chyba p. Olszar doradzil, ze bardziej miekki styropin wlasnie lepiej tlumi akustyke z dolu domu ?! na to zas folia aluminiowa, rurki i 6 cm wylewki dzieki bardzo, chyba zrobie tak samo, a w piwnicy co masz ? mea widziałas promocje z leroya, granit strzegomski jest w promo, grubość 1cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mea 22.03.2011 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Ta woda po tynkach to jeszcze nie taka tragedia - tragedia jest robienie ELEKTRYKI po tynkach (!!) widzialem raz taka akcje :D ja to chce widziec puszki, kable ... masakryczna masakra!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mea 22.03.2011 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 mea widziałas promocje z leroya, granit strzegomski jest w promo, grubość 1cm spiesze sprawdzic !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MaciekKamila 22.03.2011 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 dzieki bardzo, chyba zrobie tak samo, a w piwnicy co masz ? nie mam piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
queene 22.03.2011 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 nie mam piwnicy zonk bylam pewna ze masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysioor 22.03.2011 20:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 A jak ten Tw magik sie nazywa? Niestety wizytówkę z nazwiskiem ojciec zawieruszył, ale chłopek z Połomii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lisek_77 22.03.2011 20:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 A propos promocji w Leroy, jakby ktoś szukał gresu szkliwionego do piwnicy, jest taki fajny, brązowy (15,90 zł/m2) z Opoczna: http://www.leroymerlin.pl/produkty/gres-szkliwiony-plaza,1103193647,1242379203.html Ja kupiłem 130 m2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MaciekKamila 22.03.2011 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Noooo ok. Na stronie jest tylko pokazany produkt. Zabudowa skosu na dachu dwuspadowym, dom z dwoma ścianami szczytowymi - najprostsza opcja. Potrzebnych ludzi: 2 szt. Przystawiasz np. ostry profil prostopadle do krokwi i zarysowujesz na ścianie płaszczyznę wyznaczoną przez czoła krokwi. Następnie odmierzasz od tej linii grubość drugiej warstwy ocieplenia + 2,0-2,5 cm (grubość profila CD 27 mm) z góry i z dołu skosu, zaznaczasz dwa punkty. Łączysz je długą poziomicą + ołówek lub sznurkiem traserskim + kreda. Wyznaczona linia to połączenie ściany z konstrukcją skosu. Jeżeli decydujesz się na ściankę kolankową na konstrukcji z k-g to ustalasz grubość izolacji (najczęściej jest to grubość drugiej warstwy wełny na skosie) i odmierzasz, zaczynając od ścianki kolankowej, murowanej w stronę pokoju. Zaznaczasz jeden punkt, a następnie z poziomicą ustalasz pion, który będzie stanowić połączenie ściany ze ścianką kolankową na konstrukcji. Ustalasz wysokość jaka będzie w pomieszczeniu na suficie poziomym, biorąc pod uwagę grubość ocieplenia, stosowany ruszt (jedno/dwu poziomowy), to co chcesz schować w suficie (rury od rekuperatora, halogeny itp.) oraz to, że wyznaczona linia będzie połączeniem ścian z konstrukcją sufitu. Sufit docelowo po opłytowaniu będzie 12,5-25 mm niżej. Następnie wyznaczasz poziom sufitu w całym pomieszczeniu za pomocą szlaufwagi/poziomicy laserowej i sznurka traserskiego. Wyznaczasz również poziom w miejscu przecięcia linii skosu i ścianki kolankowej. Mierzysz odległość od ściany przeciwnej do skosu do miejsca przecięcia się linii skosu i sufitu oraz odległość przecięcia się linii skosu i ścianki kolankowej. Wymierzone odległości przenosisz na ścianę przeciwną. Zaznaczasz linie skosu i ścianki kolankowej. Sznurkiem traserskim zaznaczasz linię połączenia ścianki kolankowej z podłogą. Wszystkie linie są wyznaczone. Można oprofilować obwód (sufit, skos: UD, ścianka kolankowa: UW, można też ściankę kolankową zrobić na konstrukcji z profili CD i UD, jeżeli ta jest na tyle niska). Od miejsca połączenia się profila UD sufitowego z profilem UD skosu odmierzasz 3 cm na skosie oraz od miejsca połączenia się profila UW ścianki kolankowej z profilem UD skosu, także 3 cm. To samo z przeciwnej strony. Istotne jest aby skrajne profile CD skosu były zamontowane precyzyjnie. Na profilach najlepiej się zaznacza mazakiem, ołówka nie widać. W zaznaczonych miejscach przykręcasz blachowkręty. Rozwieszasz sznurek murarski między przeciwnymi wkrętami, uważając przy tym aby był on umocowany na równo z profilem UD, zahaczasz początek i koniec sznurka od profil UD, bo lubi się odwinąć. Sznurek musi być napięty. Przykręcasz wieszaki - grzybki z boku krokwi, tak aby dochodziły do sznurka (może być jakieś 1mm przerwy - grubość profila, który będzie wpięty w te grzybki). Sznurek ma być na osi symetrycznej grzybka. Grzybki przykręcasz trzymając w jednej ręce kątownik (zwykły, tani, marketowy kątownik przycięty do 15 cm, żeby nie był za długi) oraz grzybek, zarazem ustawiając go prostopadle do krokwi oraz względem sznurka, natomiast w drugiej ręce wkrętarka z uchwytem magnetycznym (wkręty się lepiej trzymają, nie spadają z wkrętarki). Tak robisz cały dolny i górny rząd grzybków. Sznurek zdejmujesz. Przy krokwiach przy oknach dachowych należy brać pod uwagę, że po zamontowaniu grzybka do bliższego oknu boku krokwi, może później uniemożliwiać zrobienie konstrukcji wokół okna. Wybierasz sposób zabudowy okna: 1. Dolny glif prostopadle do podłogi, górny glif równolegle do sufitu (najmniejsza izolacja cieplna, najwięcej światła, największa estetyka, choć to kwestia względna) 2. Glify prostopadle do okna (najlepsza izolacja cieplna) 3. Połączenie punktu pierwszego i drugiego, czyli najpierw prostopadle do okna, a potem na zasadzie punktu pierwszego. 4. wszelkie inne. Wyznaczasz linie na krokwiach stosownie do wybranego sposobu. Przykręcasz np. kawałki profila UD od strony bliższej na wyznaczonych liniach. Docelowo Profile UD będą przykręcone z drugiej strony linii. Te zamocowane kawałki będą pomocne do zamontowania grzybków, na których będą profile CD najbliższe górnemu i dolnemu glifowi. Wyznaczasz na krokwiach miejsca kolejnych grzybków (proponuję co 40 cm, ale przy prostopadłym montażu płyt można według producentów dawać co 50 cm). Bierzesz pod uwagę dolny i górny glif okna. W razie konieczności przesuwasz odległość itp. Wyznaczasz kątownikiem linie z boku krokwi. Jedna osoba bierze poziomicę, łatę i przystawia do dolnego i górnego grzybka; druga kolejno przykręca grzybki na wyznaczonych liniach, biorąc oczywiście wzgląd na tą poziomicę/łatę. Jeżeli bezpośrednio przy dolnym i górnym glifie nie wypadnie profil CD, to przykręcasz tam dwa grzybki (miejsce na krokwi ustalasz dzięki przykręconym wcześniej kawałkom profili, a głębokość standardowo łatą, przystawioną do górnego i dolnego grzybka), docinasz profile o długość rozstaw krokwi w tym miejscu + ~40 cm - po ~20 cm na stronę. Wpinasz te profile z dołu i góry. Kątownikiem prostopadle do okna na wpiętych profilach zaznaczasz punkty. Mierzysz odległość między profilami, dodajesz 6 cm i wycinasz dwa profile UD o takiej długości. Nacinasz je z każdej strony na 3 cm w miejscu łączenia ścianek profila. Podstawę profila (ten bok, który przy montażu jako przyścienny w suficie, przylega do ściany) odginasz o 90 stopni na zewnątrz (z dwóch stron obu profili). Wkładasz je między wpięte profile CD w wyznaczonych punktach. Równasz je poziomicą aby nie "pływały". Mierzysz odległości miedzy ścianami oraz między ścianami a oknem. Wycinasz odpowiednią ilość profili CD, pamiętając o skróceniu zmierzonej odległości o około 1,5 cm (profil UD, podklejony taśmą akustyczną ma swoją grubość; profil jest z obu stron; należy jeszcze zostawić luz - profil CD nie może być zamontowany "na ścisk"... stąd te 1,5 cm). Odkręcasz kawałki profili przy oknie. Przykręcasz już odmierzone profile UD po prawidłowej stronie linii narysowanej na krokwi. Wycinasz profile do zabudowy okna na dolnym i górnym glifie. Do profila UD na samym dole skosu, przykręcasz blachowkrętami profil UW, należący do konstrukcji ścianki kolankowej. Wycinasz profile CW na tą ściankę. Najwyższy profil można też skręcić z profilem należącym do konstrukcji sufitu.Można też użyć profila V, ale to trochę inaczej wtedy wygląda. Konstrukcja jest przygotowana. Wszystkie profile ściągasz (profile dolnego i górnego glifu okna możesz zostawić)... i dopiero teraz możesz układać wełnę. Potem wpinasz profile. Profil UD przy oknie ponownie ustawiasz prostopadle do okna, ustawiasz go żeby tworzył linię prostą, a odgięty kawałek profilu przykręcasz "pchełką" do profila CD. To tyle z grubsza w koncu przeczytalem Twoj tekst, niby wszystko dobrze ale jakos nieprzyswajalnie i strasznie ciezko sie to czyta ;/ moze rozgranicz rozne elementy np.sufit, skos, okno itd. w osobnych punktach i tam to opisz po kolei. za duzo informacji na malej przestrzeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
weronika2277 22.03.2011 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 http://https//picasaweb.google.com/weronika2277/101MSDCF?authkey=Gv1sRgCM6tp7Hmu9O9Yg&feat=directlink https://picasaweb.google.com/weronika2277/101MSDCF?authkey=Gv1sRgCM6tp7Hmu9O9Yg&feat=directlink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DagaAdam 22.03.2011 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 w koncu przeczytalem Twoj tekst, niby wszystko dobrze ale jakos nieprzyswajalnie i strasznie ciezko sie to czyta ;/ moze rozgranicz rozne elementy np.sufit, skos, okno itd. w osobnych punktach i tam to opisz po kolei. za duzo informacji na malej przestrzeni Bo to ciezko opisac wszystko.. Kiedys komus tez probowalem i to nie takie proste;) Latwiej pokazac w praktyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 23.03.2011 05:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 w koncu przeczytalem Twoj tekst, niby wszystko dobrze ale jakos nieprzyswajalnie i strasznie ciezko sie to czyta ;/ moze rozgranicz rozne elementy np.sufit, skos, okno itd. w osobnych punktach i tam to opisz po kolei. za duzo informacji na malej przestrzeni Starałem się Jest opisany tylko skos, a okno to jego element, dlatego też trzeba je opisać przy opisywaniu skosu... albo nie przejmować się oknem, kłaść konstrukcję tak jakby go nie było, zakryć płytami, nie męczyć się. W każdym bądź razie używając grzybków najpierw wykonuje się cały stelaż, potem zdejmuje profile, wkłada wełnę (2 warstwy), wkłada profile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.