Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 30,1k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • Majka

    3527

  • Agacka1719499039

    2723

  • pitbull

    2291

  • zbyszekP

    1611

Najaktywniejsi w wątku

Majka

Ja z "błękitną" :evil: miałam już dwa starcia. Teraz zgłaszam awarię na błękitną a później dzwonię do firmy, która tu w Krakowie zajmuje się naprawami i dostaje zlecenia od błękitnej i rozmawiam już z konkretnym gościem, kiedy przyjedzie i naprawi.

Gdybym liczyła na błękitną (jak przy pierwszym starciu) to moją sprawą zajęliby się po trzech dniach. :evil:

A konkretną skargę napisałam i dostałam "rekompensatę" za dni kiedy telefon był odłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alez Kasiu, trochę poczucia humoru.

 

Ja dostałam fakturę z dziwna kwotę i 3 faktury korygujace do niej. Ale żadna z sum sie nie zgadza :o Jak nie liczyc zawsze wyjdzie, ze są mi winni 200zł. Pierwsza batale przegrałam, bo babka zarządala daty podpisania umowy z TP na ten nr. telefonu /mam 3 linie/ :lol: . czort wie, gdzie jest ta umowa. Druga batalia, polegala na podejściu innej babki i zalożeniu sobie hasla :lol:

Dogrywka jest nieskonczona, haslem sie przedarlam, faktury istnieja, wszystko mam zaplacone, nie wiadomo jak to wyprostować. :D

Chyba jeszcze sobie z nimi pogadam.

 

A jak cos "pada" telefonuje do instalatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też, nie wykonuję zadnych gwałtownych ruchów. Poczekam na kolejne korekty faktur, a nie będę /zgodnie z radą panienki/ placic pomniejszona kwote. Bo przeciez natychmiast odetną mi telefon pod ktory mam podpięta neostradę :lol:

 

A absurdów trzeba się smiać, inaczej zwariujemy :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrogiem rozumu jest glupota. Nawet mnie nie strasz. Przecież on juz zapowiedział, ze zabierze tym co cos maja, a nie są w samoobronie i rozda swoim.

 

Ale są pewne rzeczy, ktore trudno przeskoczyć, przykladowo np "błekitna linia" TP S.A. To, ze sie smieję, nie oznacza, ze puszczam im płazem. Poprostu robie rachunek mozliwych zysków i strat. Jak na nich nawrzeszczę to odetna mi /przez pomylke neostradę/, a wtedy moge iść na dlugi urlop i na utrzymanie z pensji męża.

Zauwazylam też, ze potyczki z absurdami wprowadzaja pewne urozmaicenie do monotonnego zycia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiliśmy tylko zmianę pakietu ISDN a oni odłączyli nas na prawie tydzień ... nikt nie wiedział dlaczego. :evil:

 

Toż to tak oczywiste, że aż dziw, że się dziwisz :D . W TPSAowym systemie CRM, ktory przyjmuje te zgloszeniu z BlueLine zmiana pakietu rozbita jest na 2 (słownie dwa) zdarzenia: ODŁĄCZENIE starego pakietu i PODŁĄCZENIE nowego. Powstają zatem 2 zlecenia serwisowe: na jedno odłączenie i drugie na przyłączenie. To na odłączenie idzie tzw. "szybką ścieżką" i pojawia się u instalatorów b.szybko. To drugie wymaga przejścia przez system bilingowy w celu podłączenia do właściwego konta, zmiany w fakturze dla abonenta itd, a to NIE JEST szybka ścieżka. Tydzień to niewielki opóźnienie, znam takich, którzy czekają po 3 miesiące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...