wojgoc 01.09.2012 09:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 haku,nie kumam co masz na mysli pisząc o slizganiu folii.Moorela,korzystaj, korzystaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
haku 01.09.2012 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Kombinuję żeby odpowiedzieć sobie na pytanie czy lepiej dwie warstwy cieńszej, czy jedna grubsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 01.09.2012 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 najkorzystniej bedzie jak dasz podwójnie grubą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carolinka 01.09.2012 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Jakie dawaliście bloczki na fundamenty? są jakieś firmy których należy szczególnie unikać? i czy B15 czy B20? my mamy betardowskie b15, znajomy zniechęcał nas do termatu. Mieliśmy cenę 3,59 brutto. Świetnie jakościowo, równiutkie, niepoobijane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bacardi 01.09.2012 20:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Termat B15 już zamówiony na poniedziałek 8 rano, jak przyjdą "brzydkie" to ich pogonię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carolinka 01.09.2012 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Termat B15 już zamówiony na poniedziałek 8 rano, jak przyjdą "brzydkie" to ich pogonię sprawdź dokładnie I niech sobie budowlańcy je dobrze rozwiozą i rozłożą żeby nie musieli tego targać Mam nadzieję, że transport z hds-em masz zaznaczony. Nam manex sprzedając paletę cementu próbował dać transport bez hds - bagatela 1,4 tony byłoby do przerzucenia z paki na działkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bacardi 01.09.2012 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Ma być HDS, ale na pro-formie jest po prostu +transport... jak przyjedzie bez to dzwonie do p. Artura :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasia1719505043 02.09.2012 11:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Pod wylewki braliśmy folię z atestem, a że styropian był w dwóch warstwach, folia poszła na chudziak i druga pomiędzy styropian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moorela 02.09.2012 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Słuchajcie, niedługo wylewki i wylewkarz ponierzył nam poziomy, styropianu będziemy układać ok. 17-19 cm (w zależności od pomieszczenia) i tenże wylewkarz sugeruje ułożenie styropianu w 3-4 wartwach Czy to nie przesada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moorela 02.09.2012 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2012 haku, nie kumam co masz na mysli pisząc o slizganiu folii. może jakies walki w kisielu są planowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gosia86 02.09.2012 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Hej mam do sprzedania sporo humusu (około 300 ton) 8 zł za tonętransport i załadunek we własnym zakresie więcej info na priv pisze tutaj bo tu pewnie zagląda więcej osób niż na pchli targ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 02.09.2012 23:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Słuchajcie, niedługo wylewki i wylewkarz ponierzył nam poziomy, styropianu będziemy układać ok. 17-19 cm (w zależności od pomieszczenia) i tenże wylewkarz sugeruje ułożenie styropianu w 3-4 wartwach Czy to nie przesada?? a jak okna montowałaś, skoro nie miałaś określonego poziomu 100? jak masz w projekcie zrobioną wylewkę - ile cm styro, ile cm jastrychu? 4 warstwy to lekka przesada, ale 3 to tak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
haku 03.09.2012 05:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 może jakies walki w kisielu są planowane... A są jacyś chętni na takie walki ? Bo po malowaniu takich wybryków nie będzie Ciekawe jak u mnie wyjdą poziomy. Wylewkarz powiedział, że chce podjechać po rozłożeniu styro i pomierzyć poziomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bacardi 03.09.2012 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Możecie polecić jakąś dobrą i niedrogą ekipę do wykonania przyłącza wodnego? Btw jak robiliście przepusty dla wody do budynku? Myślałem że zakopie się kawał rury np. fi50 przez który później się przepcha docelowa rurkę, ale wykonawca proponuje mi aby zakopać od razu docelową rurę z peszlem na przejściach i zostawić ją zwiniętą aby później podpiąć do przyłącza. Wg projektu potrzebuję do wpięcia ok 11m rury fi32x3,0 która wchodzi pod ławą do garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tatarak 03.09.2012 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Bacardi - moi murarze zrobili tak samo jak przepust pod pc. czyli 3 kolana kanalizacyjne po 30 stopni. jeszcze sznurek w nich zostawili, żeby można było łatwiej rurę docelową złapać i przeciągnąć. średnicę lepiej wziąć większą i potem sobie rurę w przepuście opiankować, żeby nie było mostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bacardi 03.09.2012 12:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Tatarak No właśnie tak tez myślałem, przy czym zamiast kolanek, to zastanawiałem się nad taką grubsza rurą elastyczną w jednym kawałku (coś jak turboflexy do wentylacji mechanicznej) i do tego dodać jakiś sznurek jako pilota. Jednak nie do końca wiem jaka powinna być średnica (wykonawca twierdzi że przy fi50 będzie problem z przełożeniem rury, więc może jakiś flex 63-75mm?) no i może faktycznie lepiej od razu dać gotową rurę? Z jednej strony przyłącze by mi się już przydało aby własną wodą podlewać monolit po wylaniu, ale z drugiej obawiam się, że licznik zimy bez ogrzewania nie przeżyje :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tatarak 03.09.2012 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 jakoś mi się to wkładanie docelowej rury i zakopywanie jej zwiniętej słabo widzi... jak chcesz robić przyłącza, a boisz się zimy, to może dogadaj się z zgk, żeby Ci na zimę zakręcili zawór w drodze - wtedy sobie w domu spuścisz wodę z kranika (opróżnisz wodomierz), i nic w nim nie zamarznie? w mojej gminie takie odkręcenie i zakręcenie kosztuje po 50 zł, ale jak masz gdzieś w sąsiedztwie hydraulika, to pewnie będzie dysponował takim kluczem i może zakręcić/odkręcić we własnym zakresie mój miał taki kluczyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasia1719505043 03.09.2012 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Słuchajcie, niedługo wylewki i wylewkarz ponierzył nam poziomy, styropianu będziemy układać ok. 17-19 cm (w zależności od pomieszczenia) i tenże wylewkarz sugeruje ułożenie styropianu w 3-4 wartwach Czy to nie przesada?? U nas niestety wyszło aż 20 cm (a zaczęło się od wykonawcy, który zaproponował żeby nie ciąć porothermu - większość okien mamy od podłogi - i dać pełną wysokość, na początku wydawało się, że będzie 15 cm styropianu zamiast 10 cm, .....wyszło 20 ...grrr). Ze względu na taką grubość hydraulik jak i pan od wylewek polecili dać twardszy styropian - eps200, zamiast zwykłego podłogowego. Mieliśmy 2-3 warstwy, najpierw 10 cm, później 2x5 cm, z tym, że tam gdzie podłogówka hydraulik kładł z folią. Generalnie styropian eps200 o grubości 10cm jest bardzo twardy i bardzo, bardzo trudny do cięcia-uzupełnialiśmy w kilku miejscach sami i szczerze współczulismy hydraulikowi tego układania. Także z perspektywy łatwości docinania i układania, pewnie lepiej więcej warstw. Pozdrawiam Kasia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bacardi 03.09.2012 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Tatarak dzięki za pomysł z zamknięciem wodociągu, że też wcześniej na to nie wpadłem :]Jutro będę rozmawiał z specem od wykonywania przyłącza jak to najlepiej rozwiązać... A mój wykonawca ma się zastanowić czy uda mu się zrobić przepusty pod PCi z wyjściem na prostopadła ścianę 2m dalej... coś mówił że zrobić może, ale powątpiewa czy uda się w to rurę wprowadzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasia1719505043 03.09.2012 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Tatarak No właśnie tak tez myślałem, przy czym zamiast kolanek, to zastanawiałem się nad taką grubsza rurą elastyczną w jednym kawałku (coś jak turboflexy do wentylacji mechanicznej) i do tego dodać jakiś sznurek jako pilota. Jednak nie do końca wiem jaka powinna być średnica (wykonawca twierdzi że przy fi50 będzie problem z przełożeniem rury, więc może jakiś flex 63-75mm?) no i może faktycznie lepiej od razu dać gotową rurę? Z jednej strony przyłącze by mi się już przydało aby własną wodą podlewać monolit po wylaniu, ale z drugiej obawiam się, że licznik zimy bez ogrzewania nie przeżyje :] U nas była rura giętka, niebieska (musiałabym sprawdzić średnicę). Wystawała sobie z jednej i drugiej strony, chyba ławy fundamentowej. Nie było problemu z podłączeniem docelowej rury przyłącza wodnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.