Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi.

Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat

1.kup towar z odroczoną płatnością

2 po dostawie zgłoś reklamację

3.niepłać

4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum

 

Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu.

 

Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji.

 

Pozdawiam Dealer

Podaj choć jeden przykład z tego forum. :evil:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639375
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77,9k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • Teska

    8209

  • Didi

    3937

  • bodekku

    3703

  • bryta

    3343

Najaktywniejsi w wątku

witam poniedziałkowo

zima jak ta lala

szkoda tylko że tak szybko zniknie i znó będzie u mnie powódź

 

Jolly - gratulacje etito

 

i... kurka współczuję z tymi oknami. aż mnie ciary przeszły, gdy pomyślałam że miałabym jeszcze i z tym problem. moje odpukać montowane w 2003, zadnej reklamacji i do tej chwili gut - pcv, profile SCHÜCO.

 

dla wszystkich pozdrówka

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639374
Udostępnij na innych stronach

Witam poniedziałkowo!

Zima fajna ale jak dla mnie to mogła się jeszcze parę dni wstrzymać :wink:

Jolly wspólczuję, rzeczywiście może człowieka szlag trafić :-?

Ja podobnie jak czupurek będę kupowała okna - profil SCHÜCO. Takie okna od ośmiu lat mają moi rodzice. Nie narzekaja i nic się z nimi nie dzieje. Firma wypróbowana i wiedzę że jednak nie ma co ryzykować.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639373
Udostępnij na innych stronach

jeszcze w temacie okien (nie wiem czy już o tym nie pisałam)

w robocie mam okna z firmy partner sc.

na wewnętrznych międzyszybowych aluminiowych listwach jest wyryte: grudzień 2001 i wiecie co?!

właśnie zgłosiłam do administracji rozszczelnienie okien. normalnie gaz się wydostaje czy też wydostał i na 3 szyby w oknie - 2 mam zaparowane :o

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639372
Udostępnij na innych stronach

jest i przykład:Jolly

 

reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana.

 

Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna.

 

p s do Delf

 

rozmawialiśmy z kolegami w branzy materiałów budowlanych masz opinie bardzo dobrą (wiemy kim jestes :) ), z przyjemnością dostarczymy wszystko co potzebujesz w dobrej cenie.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639371
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, prosze nie denerwuj mnie.... trzymajcie mnie, bo zaraz.....

 

 

co oznacza, wszystko mam na pismie od wrzesnia walcze, by miec te okna normalne, czyli w miare szczelne... a oni jak przyjezdzaja to mysla ze maja z idiotka do czynienia.... :evil: ramiak dolny w balkonie jest nie dobrze umocowany - teraz jedynym wyjsciem jest wywiercenie dwoch kolejnych dziur co wiaze sie z tym ze woda bedzie tam schodzila, a gorny profil jest wciagniety i mam taka strune, ze hoho ale z tym nie da rady juz nic zrobic - no chyba ze wypruc rame itd.

 

Po pierwsze chce miec nowe okna, a po drugie kasy, zeby poprawic elewacje i tynki, ktore przy rozpruwaniu okien na pewno spierdziela!!! czy to k... :evil: jest przestepstwo!!!!!

A czas, stres nie powinien byc wynagradzany?????? pytam sie?????

 

Poczytaj no dilersiku moje posty - na jakich to ja "wspanialych" ludzi trafialam i niestety pluje sobie w twarz, bo im wszystkim zaplacilam, choc normalnie powinni dostac jeszcze kopa w dupe!!!!

 

I nie dawaj mojego przykladu, tylko najpierw przeczytaj co mnie przy budeowaniu domu spotyka i dopiero polemizuj, a nie wyrywasz sie jak filiüp z konopii i denerwujesz i tak juz jadaca na psychotropach przez takich jak WY!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

I jeszcze jedno!!! Mam cholernie dobre serce i takim popaprancom niestety place, bo szantazuja ze dzieciom nie maja co do gara wlozyc, a jak przytkne late do tynkow na 2 metrach jest prawie 2 centy! i co powinnam zaplacic????????? Normalnie nie, ale czlowiek jest glupi, bo uczciwy........ tylko dlaczego akurat ja?????? :evil: :evil:

 

 

Ales facet mnie zdenerwowal.....

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639370
Udostępnij na innych stronach

ach z tego wszystkiego....

 

 

jaki kompromis - a co ty czlowiecze zrobisz z profilem w bananie ????? przeciez k... :evil: nic juz sie nie da zrobic, co takie maja byc????

 

normalne jest ze chce ich wymiany, ale wymiana wiaze sie z pruciem elewacji i tynkow i co myslisz ze te popaprancy zrobia to dobrze??? chce kasy na ekipe ktora to poprawi, to chyba normalne!!!!

 

 

wiesz ja ci cos powiem - ja tez jestem z branzy, ale nawet jak nie ja nawale a np. nasz dostawca - a przeciez to klienta nie obchodzi - juz obmyslam co tu zrobic, zeby zalagodzic konflikt i przesuniecie terminow! i zawsze ale to zawsze na korzysc klienta!!! rozumiesz....

po prostu szanuje klienta, mimo ze nie zawsze ma racje.....bo klient na tym nie musi sie znac!!!!!!!

 

:evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639369
Udostępnij na innych stronach

jest i przykład:Jolly

 

reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana.

 

Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna.

 

Dalej nie widzę, żeby Jolly pasowała do modelu: złego klienta, jak to ująłeś w podpunktach:

1.kup towar z odroczoną płatnością

2 po dostawie zgłoś reklamację

3.niepłać

4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum

 

Bo widzisz, nie spełnia jednego warunku: on zapłaciła od razu!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639368
Udostępnij na innych stronach

jest i przykład:Jolly

 

reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana.

 

Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna.

 

p s do Delf

 

rozmawialiśmy z kolegami w branzy materiałów budowlanych masz opinie bardzo dobrą (wiemy kim jestes :) ), z przyjemnością dostarczymy wszystko co potzebujesz w dobrej cenie.

 

 

hmm...to ja napisalam.....a nie uwazasz ze jak beda jej wymieniac okna to uszkodza tynk, zewnetrzny i wewnetrzny , jest z tym klopot itp...

 

widzisz ja mam dobre okna, a jednak po pol roku cos sie zaczelo dziac....i Porzadny producent , wymienil czesc okien - i w ramach zadoscuczynienia obnizono mi cene zakupu sami to zaproponowali- dostalam czesc nowych okien i pieniadze.....ale uwazam ze firmy krzak po prostu na to nie stac.wola udawac ze to klient sie czepia...

 

Natomiast co do ludzi masz pewnie i racje i hurtownicy zdarzaja sie nieuczciwi i inewstorzy.niestety.

Na moim przykładzie, zapłaciłam za materiał na stan surowy otwarty poł roku do przodu( wiadomo nize ceny itp) dobrze ze mialam fakture- inaczej musialabym kupic wszystko od nowa.....

milego dnia

 

jakie okna sprzedajesz?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639367
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, prosze nie denerwuj mnie.... trzymajcie mnie, bo zaraz.....

 

 

co oznacza, wszystko mam na pismie od wrzesnia walcze, by miec te okna normalne, czyli w miare szczelne... a oni jak przyjezdzaja to mysla ze maja z idiotka do czynienia.... :evil: ramiak dolny w balkonie jest nie dobrze umocowany - teraz jedynym wyjsciem jest wywiercenie dwoch kolejnych dziur co wiaze sie z tym ze woda bedzie tam schodzila, a gorny profil jest wciagniety i mam taka strune, ze hoho ale z tym nie da rady juz nic zrobic - no chyba ze wypruc rame itd.

 

Po pierwsze chce miec nowe okna, a po drugie kasy, zeby poprawic elewacje i tynki, ktore przy rozpruwaniu okien na pewno spierdziela!!! czy to k... :evil: jest przestepstwo!!!!!

A czas, stres nie powinien byc wynagradzany?????? pytam sie?????

 

Poczytaj no dilersiku moje posty - na jakich to ja "wspanialych" ludzi trafialam i niestety pluje sobie w twarz, bo im wszystkim zaplacilam, choc normalnie powinni dostac jeszcze kopa w dupe!!!!

 

I nie dawaj mojego przykladu, tylko najpierw przeczytaj co mnie przy budeowaniu domu spotyka i dopiero polemizuj, a nie wyrywasz sie jak filiüp z konopii i denerwujesz i tak juz jadaca na psychotropach przez takich jak WY!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

I jeszcze jedno!!! Mam cholernie dobre serce i takim popaprancom niestety place, bo szantazuja ze dzieciom nie maja co do gara wlozyc, a jak przytkne late do tynkow na 2 metrach jest prawie 2 centy! i co powinnam zaplacic????????? Normalnie nie, ale czlowiek jest glupi, bo uczciwy........ tylko dlaczego akurat ja?????? :evil: :evil:

 

 

Ales facet mnie zdenerwowal.....

 

Jolly

 

zakrec do mnie- dam ci tel. szkoda nerwow.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639366
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumieliście (z całym szacunkiem dla uczciwych klientów) W tym konkretnym przypadku wadliwe okna powinny być wymieniuone lub jeśli jest to możliwe naprawione i inne uszkodzenia elewacji również .Można to zrobić przez inną firmę na rachunek winowajców.Ale dodatkowa kasa to przesada.

I jeszcze jedno dzisiaj każdy kto niema pracy udaje fachowca i psuje opinię dobrym firmą ,które często są trochę droższe i tracą klientów,ale dzisiaj mamy takie czasy ze podstawowym kryterium jest cena.

 

Powiem wam przykład kolegi Dekarza który to siedział na dachu przez miesiąc a po miesiącu klient z uśmiechem oświadczył ,że niezapłaci bo kolory dachówki mu sie niepodobają i niech wyp..dala.oczywiście wcześniej na kolor dachówki niezwracał uwagi .Następnie wsiadł w samochód i tyle go było widać.-chodziło mi o takich klientów.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639365
Udostępnij na innych stronach

no to dawaj se koles przyklad takich kolegow a nie moj!!!

 

dodatkowa kase to ja chce wlasnie na firme ktora zalepi mi dziury po pruciu okien, a nie dla siebie.... :evil: :evil:

 

a tych popaprancow od okien nie chce widziec ani slyszec....!!!!!!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639364
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumieliście (z całym szacunkiem dla uczciwych klientów) W tym konkretnym przypadku wadliwe okna powinny być wymieniuone lub jeśli jest to możliwe naprawione i inne uszkodzenia elewacji również .Można to zrobić przez inną firmę na rachunek winowajców.Ale dodatkowa kasa to przesada.

I jeszcze jedno dzisiaj każdy kto niema pracy udaje fachowca i psuje opinię dobrym firmą ,które często są trochę droższe i tracą klientów,ale dzisiaj mamy takie czasy ze podstawowym kryterium jest cena.

 

Powiem wam przykład kolegi Dekarza który to siedział na dachu przez miesiąc a po miesiącu klient z uśmiechem oświadczył ,że niezapłaci bo kolory dachówki mu sie niepodobają i niech wyp..dala.oczywiście wcześniej na kolor dachówki niezwracał uwagi .Następnie wsiadł w samochód i tyle go było widać.-chodziło mi o takich klientów.

 

 

to tu takich nie znajdziesz...wiec po co taki wczesniejszy post??

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639363
Udostępnij na innych stronach

To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi.

Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat

1.kup towar z odroczoną płatnością

2 po dostawie zgłoś reklamację

3.niepłać

4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum

 

Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu.

 

Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji.

 

Pozdawiam Dealer

 

 

 

Ooo... Następny krzykacz z 5 postami się znalazł.

Jeszcze się nie zdążył przedstawić a już krzyczy na wszystkich dookoła. Facet, wiesz w ogóle o co tu biega? Znasz jolly i jej sprawę?

Nie? No to siedź cicho i nie obrażaj nikogo awansem.

 

A zamiast rzucać puste słowa ...połączmy, piszmy... weź się do roboty i

zrób coś takiego jak my klienci. Wszyscy Ci przyklasną bo to z

pożytkiem dla obydwu stron będzie.

Ale póki co to nie strzelaj do wszystkich na oślep z automatu.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639362
Udostępnij na innych stronach

To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi.

Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat

1.kup towar z odroczoną płatnością

2 po dostawie zgłoś reklamację

3.niepłać

4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum

 

Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu.

 

Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji.

 

Pozdawiam Dealer

 

 

 

Ooo... Następny krzykacz z 5 postami się znalazł.

Jeszcze się nie zdążył przedstawić a już krzyczy na wszystkich dookoła. Facet, wiesz w ogóle o co tu biega? Znasz jolly i jej sprawę?

Nie? No to siedź cicho i nie obrażaj nikogo awansem.

 

A zamiast rzucać puste słowa ...połączmy, piszmy... weź się do roboty i

zrób coś takiego jak my klienci. Wszyscy Ci przyklasną bo to z

pożytkiem dla obydwu stron będzie.

Ale póki co to nie strzelaj do wszystkich na oślep z automatu.

 

Klaus

 

no ja Ciebie to nie poznaję :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639360
Udostępnij na innych stronach

I poco tyle nerwów-Teraz jest jasność :)

 

Nerwy są bo wsadziłeś kij w mrowisko! Tak naprawdę to nas nie znasz i nie wiesz jakimi klientami jesteśmy a to co piszemy o producentach, handlowcach itp. to niestety wynik naszych doświadczeń. Jak widać często niezbyt miłych :-?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639359
Udostępnij na innych stronach

zorientowałem sie co do firmy RAM PLAST z Modrzewia koło Goleniowa i żeczywiście "mina"

 

Co do wyniku złych doświadczeń .To musisz zrozumieć ,że my też mamy złe doświadczenia i chcemy je przedstawić .Pamiętaj ,że zakup materałów niedbywa sie tylko pomiędzy firmą a klientem lecz pomiędzy ludźmi .

 

Moja firma nigdy nikogo nieoszukała i zawsze dostarczyła to co klient zamówił w umówionej cenie .Jednak wiele razy bez przyczyny słyszałem słowa ja was załatwie itp od nawiedzonych ludzi.

 

ty piszesz i swoich złych doświadczeniach z firmami a ja z klientami

kij ma dwa końce

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/280435-grupa-szczeci%C5%84ska/page/1368/#findComment-8639358
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...