delf 19.12.2005 10:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi. Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat 1.kup towar z odroczoną płatnością 2 po dostawie zgłoś reklamację 3.niepłać 4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu. Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji. Pozdawiam Dealer Podaj choć jeden przykład z tego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czupurek 19.12.2005 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 witam poniedziałkowozima jak ta lalaszkoda tylko że tak szybko zniknie i znó będzie u mnie powódź Jolly - gratulacje etito i... kurka współczuję z tymi oknami. aż mnie ciary przeszły, gdy pomyślałam że miałabym jeszcze i z tym problem. moje odpukać montowane w 2003, zadnej reklamacji i do tej chwili gut - pcv, profile SCHÜCO. dla wszystkich pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monka 19.12.2005 10:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 Witam poniedziałkowo! Zima fajna ale jak dla mnie to mogła się jeszcze parę dni wstrzymać Jolly wspólczuję, rzeczywiście może człowieka szlag trafić Ja podobnie jak czupurek będę kupowała okna - profil SCHÜCO. Takie okna od ośmiu lat mają moi rodzice. Nie narzekaja i nic się z nimi nie dzieje. Firma wypróbowana i wiedzę że jednak nie ma co ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czupurek 19.12.2005 10:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 jeszcze w temacie okien (nie wiem czy już o tym nie pisałam) w robocie mam okna z firmy partner sc. na wewnętrznych międzyszybowych aluminiowych listwach jest wyryte: grudzień 2001 i wiecie co?! właśnie zgłosiłam do administracji rozszczelnienie okien. normalnie gaz się wydostaje czy też wydostał i na 3 szyby w oknie - 2 mam zaparowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dealerss 19.12.2005 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 jest i przykład:Jolly reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana. Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna. p s do Delf rozmawialiśmy z kolegami w branzy materiałów budowlanych masz opinie bardzo dobrą (wiemy kim jestes ), z przyjemnością dostarczymy wszystko co potzebujesz w dobrej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jolly 19.12.2005 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 Kurcze, prosze nie denerwuj mnie.... trzymajcie mnie, bo zaraz..... co oznacza, wszystko mam na pismie od wrzesnia walcze, by miec te okna normalne, czyli w miare szczelne... a oni jak przyjezdzaja to mysla ze maja z idiotka do czynienia.... ramiak dolny w balkonie jest nie dobrze umocowany - teraz jedynym wyjsciem jest wywiercenie dwoch kolejnych dziur co wiaze sie z tym ze woda bedzie tam schodzila, a gorny profil jest wciagniety i mam taka strune, ze hoho ale z tym nie da rady juz nic zrobic - no chyba ze wypruc rame itd. Po pierwsze chce miec nowe okna, a po drugie kasy, zeby poprawic elewacje i tynki, ktore przy rozpruwaniu okien na pewno spierdziela!!! czy to k... jest przestepstwo!!!!! A czas, stres nie powinien byc wynagradzany?????? pytam sie????? Poczytaj no dilersiku moje posty - na jakich to ja "wspanialych" ludzi trafialam i niestety pluje sobie w twarz, bo im wszystkim zaplacilam, choc normalnie powinni dostac jeszcze kopa w dupe!!!! I nie dawaj mojego przykladu, tylko najpierw przeczytaj co mnie przy budeowaniu domu spotyka i dopiero polemizuj, a nie wyrywasz sie jak filiüp z konopii i denerwujesz i tak juz jadaca na psychotropach przez takich jak WY!!!!! I jeszcze jedno!!! Mam cholernie dobre serce i takim popaprancom niestety place, bo szantazuja ze dzieciom nie maja co do gara wlozyc, a jak przytkne late do tynkow na 2 metrach jest prawie 2 centy! i co powinnam zaplacic????????? Normalnie nie, ale czlowiek jest glupi, bo uczciwy........ tylko dlaczego akurat ja?????? Ales facet mnie zdenerwowal..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jolly 19.12.2005 10:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 ach z tego wszystkiego.... jaki kompromis - a co ty czlowiecze zrobisz z profilem w bananie ????? przeciez k... nic juz sie nie da zrobic, co takie maja byc???? normalne jest ze chce ich wymiany, ale wymiana wiaze sie z pruciem elewacji i tynkow i co myslisz ze te popaprancy zrobia to dobrze??? chce kasy na ekipe ktora to poprawi, to chyba normalne!!!! wiesz ja ci cos powiem - ja tez jestem z branzy, ale nawet jak nie ja nawale a np. nasz dostawca - a przeciez to klienta nie obchodzi - juz obmyslam co tu zrobic, zeby zalagodzic konflikt i przesuniecie terminow! i zawsze ale to zawsze na korzysc klienta!!! rozumiesz.... po prostu szanuje klienta, mimo ze nie zawsze ma racje.....bo klient na tym nie musi sie znac!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
delf 19.12.2005 10:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 jest i przykład:Jolly reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana. Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna. Dalej nie widzę, żeby Jolly pasowała do modelu: złego klienta, jak to ująłeś w podpunktach: 1.kup towar z odroczoną płatnością 2 po dostawie zgłoś reklamację 3.niepłać 4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum Bo widzisz, nie spełnia jednego warunku: on zapłaciła od razu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.12.2005 11:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 jest i przykład:Jolly reklamacja na papierze, pozniej ustawowy termin zazadaj wymiany okien i obnizenia ceny.maja na to 21 dni- jak nie- to reklamacja jest uznana. Możę i ta firma nawaliła i to bardzo,ale moim zdaniem Klient powinien pdążyć do wyegzekwowania dobrych okien ,powinien przynajmiej próbować dojść do kompromisu a nie zaraz Wołać o nowe okna i pieniądze ,Albo dobre okna albo zwrot pieniędzy ,a nie darmowe okna. p s do Delf rozmawialiśmy z kolegami w branzy materiałów budowlanych masz opinie bardzo dobrą (wiemy kim jestes ), z przyjemnością dostarczymy wszystko co potzebujesz w dobrej cenie. hmm...to ja napisalam.....a nie uwazasz ze jak beda jej wymieniac okna to uszkodza tynk, zewnetrzny i wewnetrzny , jest z tym klopot itp... widzisz ja mam dobre okna, a jednak po pol roku cos sie zaczelo dziac....i Porzadny producent , wymienil czesc okien - i w ramach zadoscuczynienia obnizono mi cene zakupu sami to zaproponowali- dostalam czesc nowych okien i pieniadze.....ale uwazam ze firmy krzak po prostu na to nie stac.wola udawac ze to klient sie czepia... Natomiast co do ludzi masz pewnie i racje i hurtownicy zdarzaja sie nieuczciwi i inewstorzy.niestety. Na moim przykładzie, zapłaciłam za materiał na stan surowy otwarty poł roku do przodu( wiadomo nize ceny itp) dobrze ze mialam fakture- inaczej musialabym kupic wszystko od nowa..... milego dnia jakie okna sprzedajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.12.2005 11:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 Kurcze, prosze nie denerwuj mnie.... trzymajcie mnie, bo zaraz..... co oznacza, wszystko mam na pismie od wrzesnia walcze, by miec te okna normalne, czyli w miare szczelne... a oni jak przyjezdzaja to mysla ze maja z idiotka do czynienia.... ramiak dolny w balkonie jest nie dobrze umocowany - teraz jedynym wyjsciem jest wywiercenie dwoch kolejnych dziur co wiaze sie z tym ze woda bedzie tam schodzila, a gorny profil jest wciagniety i mam taka strune, ze hoho ale z tym nie da rady juz nic zrobic - no chyba ze wypruc rame itd. Po pierwsze chce miec nowe okna, a po drugie kasy, zeby poprawic elewacje i tynki, ktore przy rozpruwaniu okien na pewno spierdziela!!! czy to k... jest przestepstwo!!!!! A czas, stres nie powinien byc wynagradzany?????? pytam sie????? Poczytaj no dilersiku moje posty - na jakich to ja "wspanialych" ludzi trafialam i niestety pluje sobie w twarz, bo im wszystkim zaplacilam, choc normalnie powinni dostac jeszcze kopa w dupe!!!! I nie dawaj mojego przykladu, tylko najpierw przeczytaj co mnie przy budeowaniu domu spotyka i dopiero polemizuj, a nie wyrywasz sie jak filiüp z konopii i denerwujesz i tak juz jadaca na psychotropach przez takich jak WY!!!!! I jeszcze jedno!!! Mam cholernie dobre serce i takim popaprancom niestety place, bo szantazuja ze dzieciom nie maja co do gara wlozyc, a jak przytkne late do tynkow na 2 metrach jest prawie 2 centy! i co powinnam zaplacic????????? Normalnie nie, ale czlowiek jest glupi, bo uczciwy........ tylko dlaczego akurat ja?????? Ales facet mnie zdenerwowal..... Jolly zakrec do mnie- dam ci tel. szkoda nerwow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dealerss 19.12.2005 11:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 Źle mnie zrozumieliście (z całym szacunkiem dla uczciwych klientów) W tym konkretnym przypadku wadliwe okna powinny być wymieniuone lub jeśli jest to możliwe naprawione i inne uszkodzenia elewacji również .Można to zrobić przez inną firmę na rachunek winowajców.Ale dodatkowa kasa to przesada.I jeszcze jedno dzisiaj każdy kto niema pracy udaje fachowca i psuje opinię dobrym firmą ,które często są trochę droższe i tracą klientów,ale dzisiaj mamy takie czasy ze podstawowym kryterium jest cena. Powiem wam przykład kolegi Dekarza który to siedział na dachu przez miesiąc a po miesiącu klient z uśmiechem oświadczył ,że niezapłaci bo kolory dachówki mu sie niepodobają i niech wyp..dala.oczywiście wcześniej na kolor dachówki niezwracał uwagi .Następnie wsiadł w samochód i tyle go było widać.-chodziło mi o takich klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jolly 19.12.2005 11:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 no to dawaj se koles przyklad takich kolegow a nie moj!!! dodatkowa kase to ja chce wlasnie na firme ktora zalepi mi dziury po pruciu okien, a nie dla siebie.... a tych popaprancow od okien nie chce widziec ani slyszec....!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.12.2005 11:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 Źle mnie zrozumieliście (z całym szacunkiem dla uczciwych klientów) W tym konkretnym przypadku wadliwe okna powinny być wymieniuone lub jeśli jest to możliwe naprawione i inne uszkodzenia elewacji również .Można to zrobić przez inną firmę na rachunek winowajców.Ale dodatkowa kasa to przesada. I jeszcze jedno dzisiaj każdy kto niema pracy udaje fachowca i psuje opinię dobrym firmą ,które często są trochę droższe i tracą klientów,ale dzisiaj mamy takie czasy ze podstawowym kryterium jest cena. Powiem wam przykład kolegi Dekarza który to siedział na dachu przez miesiąc a po miesiącu klient z uśmiechem oświadczył ,że niezapłaci bo kolory dachówki mu sie niepodobają i niech wyp..dala.oczywiście wcześniej na kolor dachówki niezwracał uwagi .Następnie wsiadł w samochód i tyle go było widać.-chodziło mi o takich klientów. to tu takich nie znajdziesz...wiec po co taki wczesniejszy post?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Klaus 19.12.2005 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi. Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat 1.kup towar z odroczoną płatnością 2 po dostawie zgłoś reklamację 3.niepłać 4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu. Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji. Pozdawiam Dealer Ooo... Następny krzykacz z 5 postami się znalazł. Jeszcze się nie zdążył przedstawić a już krzyczy na wszystkich dookoła. Facet, wiesz w ogóle o co tu biega? Znasz jolly i jej sprawę? Nie? No to siedź cicho i nie obrażaj nikogo awansem. A zamiast rzucać puste słowa ...połączmy, piszmy... weź się do roboty i zrób coś takiego jak my klienci. Wszyscy Ci przyklasną bo to z pożytkiem dla obydwu stron będzie. Ale póki co to nie strzelaj do wszystkich na oślep z automatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dealerss 19.12.2005 11:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 I poco tyle nerwów-Teraz jest jasność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.12.2005 11:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 To co sie dzieje na tym forum to zgroza.Idealne miejsce do oczerniania firm i ludzi. Powiem wprost to co ja obserwuje w swojej branży to zaczeła sie era budowy domów za darmo(nieobrażając uczciwych klientow).Coraz częściej spotyka sie schemat 1.kup towar z odroczoną płatnością 2 po dostawie zgłoś reklamację 3.niepłać 4.jak firma będzie sie upominać o swoje pieniądze to oczernij ją na forum Dostawcy połączmy siły wymieńmy się informacjami o nieuczciwych klientach aby im utrudnić ten proceder!Nienegocjujcie dodatkowych rabatów z klientami co niepłacą-poprostu oddawajcie sprawy do Sądów nawet za 100 zł niedopłaty i publikujmy ich dane aby najedli sie wstydu. Piszmy też o dobrych klientach ,z którymi warto handlować - Jeśli klient jest uczciwy i wporządku dajmy im dobre ceny oraz dorzućmy od naszych firm dodatkowe korzyści ,aby niecierpieli za cwaniaków i złodzieji. Pozdawiam Dealer Ooo... Następny krzykacz z 5 postami się znalazł. Jeszcze się nie zdążył przedstawić a już krzyczy na wszystkich dookoła. Facet, wiesz w ogóle o co tu biega? Znasz jolly i jej sprawę? Nie? No to siedź cicho i nie obrażaj nikogo awansem. A zamiast rzucać puste słowa ...połączmy, piszmy... weź się do roboty i zrób coś takiego jak my klienci. Wszyscy Ci przyklasną bo to z pożytkiem dla obydwu stron będzie. Ale póki co to nie strzelaj do wszystkich na oślep z automatu. Klaus no ja Ciebie to nie poznaję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monka 19.12.2005 11:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 I poco tyle nerwów-Teraz jest jasność Nerwy są bo wsadziłeś kij w mrowisko! Tak naprawdę to nas nie znasz i nie wiesz jakimi klientami jesteśmy a to co piszemy o producentach, handlowcach itp. to niestety wynik naszych doświadczeń. Jak widać często niezbyt miłych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dealerss 19.12.2005 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 zorientowałem sie co do firmy RAM PLAST z Modrzewia koło Goleniowa i żeczywiście "mina" Co do wyniku złych doświadczeń .To musisz zrozumieć ,że my też mamy złe doświadczenia i chcemy je przedstawić .Pamiętaj ,że zakup materałów niedbywa sie tylko pomiędzy firmą a klientem lecz pomiędzy ludźmi . Moja firma nigdy nikogo nieoszukała i zawsze dostarczyła to co klient zamówił w umówionej cenie .Jednak wiele razy bez przyczyny słyszałem słowa ja was załatwie itp od nawiedzonych ludzi. ty piszesz i swoich złych doświadczeniach z firmami a ja z klientamikij ma dwa końce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 19.12.2005 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 a mogę poznać nazwe tej szacownej firmy ... chyba nie ma powodów się ukrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.12.2005 12:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2005 a mogę poznać nazwe tej szacownej firmy ... chyba nie ma powodów się ukrywać tez tak mysle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.