bartez_xx 09.07.2024 17:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2024 (edytowane) Dzień dobry. Może ktoś mi pomoże z tym piecem Vitodens 050-W B0KA. Zakupiłem do niego czujnik klimatu Viessmann termostat klimatu ViCare termostat (modulowany) ZK05991, tak jak w cenniku instalatora i wedle infolinii Viessmana: Niestety ale dwóch serwisantów viessmanna mówi że nie są w stanie podpiąć tego czujnika kilmatu do systemu, czy to używając aplikacji ViCare czy ViGuide, ponieważ wedle nich brakuje urządzenia OPTO2 za 1000 (!) zł. Jeden poddał się po godzinie. Jak czytam to OPTO2 to jest bramka internetowa i moduł low power radio które już są w piecu i są obydwa włączone??? Pani na infolinii mówiła że wszystko będzie działać i nie potrzebuję żadnych dodatkowych elementów, z resztą pokrywa się to z cennikiem instalatora. Kto jest w błędzie? Serwisanci czy Infolinia? Bo jeżeli infolinia, fajnie zostałem zrobiony w balona... Edytowane 9 Lipca 2024 przez bartez_xx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 12.07.2024 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lipca 2024 (edytowane) W przypadku kotła Vitodens 050-W B0xA jaki i Vitodensa 100-W B1xF czujnik nie potrzebuje żadnego dodatkowego wyposażenia. Podłączenia dokonuje serwisant za pomoca aplikacji ViGuide Edytowane 15 Lipca 2024 przez Konsultant Viessmann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartez_xx 12.07.2024 17:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lipca 2024 (edytowane) No fajnie, ale nie odpowiadacie na żadne z moich pytań - ja mam B0KA. (Fajna polityka firmy ) I pytam jak to ma dzialac z piecem B0KA a nie B1xF. Wedle cennika VIESSMANNA - jak zamiescilem wyzej, wszystkie 050-W dzialaja bez problemu. Wedle infolinii marketingowej VIESSMANNA - 050-W B0KA dziala bez problemu, BRAC I SIE NIE ZASTANAWIAC Wedle serwisanta ktory przyjechal na miejsce VIESSMANNA - nie dziala, nie bedzie dzialac, potrzebne OPTO2 Wedle drugiego serwisanta VIESSMANNA ktory przyjechal na miejsce - nie dziala, nie bedzie dzialac, nie wie jak to zrobic Wedle infolinii serwisowej VIESSMANNA - nie zadziala w ogole, oddawac tam gdzie sie kupowalo Wedle infolinii serwisowej VIESSMANNA (druga runda) - im dziala, wiec u mnie POWINNO DZIALAC, szczegolnie ze low power radio juz jest w piecu, razem z wifi. Na maila nie raczycie odpisac. A na forum pytanie o wspolprace z B0KA, a a piszecie o B1xF. Czy ktos w tej firmie mysli? Mam wydane 500 zł na urządzenie które nie wiadomo czy będzie działać z moim kotłem i gdzie w Viessmannie sami sie mylicie, raz mowicie tak a raz tak, ja musze testowac organoleptycznie, zamawiając jak w cenniku instalatora zabawke za 500 zl, upewniając się na infolinii, wołając dwa razy serwis (kolejne 500zl)? Nawet wasza infolinia (platna za minute) mowi raz to raz to, a na sklepie viessmana jest pieknie opisane ze B0KA bedzie dzialac: https://sklep-viessmann.pl/kociol-gazowy-viessmann-vitodens-050-w-b0ka-25kw.html Powazna firma, bardzo, raz mowicie ze zadziala, raz ze nie, uczymy sie razem z waszymi serwisantami, tylko ja za to place swoim czasem i pieniedzmi. Edytowane 15 Lipca 2024 przez bartez_xx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 15.07.2024 06:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2024 Przepraszam mój błąd oczywiście chodziło o B0xA. Jeśli to były firmy które mają podpisana z nami umowę serwisową (bo na rynku jest wiele takich co się same nazywają "serwisowa firmą Viessmann") to takowe firmy mają dostęp do filmów szkoleniowych gdzie jest pokazane jak mają przeprowadzic proces podłączenia w/w sterownika. Proszę o dokonanie zgłoszenia na infolinii, że firma niepotrafiła wykonac usługi, zostanie to zweryfikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartez_xx 15.07.2024 07:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2024 (edytowane) To w jaki sposob teraz mam to podpiac i jak zamawiac serwisanta? Ten ktory byl, byl od Was ze strony, kazdy kolejny teraz chce za roboczogodzine Wlasnie dzwonilem na infolinie, powiedziano mi ze infolinii sie takimi tematami nie zajmuja, zebym sobie napisal maila na [email protected]. Edytowane 15 Lipca 2024 przez bartez_xx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 15.07.2024 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2024 proszę o kontakt na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bartez_xx 15.07.2024 10:35 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2024 Dzien dobry. Problem rozwiazany samodzielnie przez zarejestrowanie wlasnej firmy do ViGuide, nadanie nowego kodu aktywacyjnego u Was na infolinii i samodzielne przejscie przez kroki w ViGuide. Dziala jak powinno. Rozmowy na infoliniach kosztowaly mnie w sumie kolejne 50zl, ale ogolnie efekt koncowy: Vitodens 050-W B0KA dziala z termostat klimatu ViCare termostat (modulowany) ZK05991 bez zadnych dodatkowych urzadzen . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.