Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czy ten taras w płytach granitowych jest dobrze wykonany?

Recommended Posts

Dzień dobry!

Chciałabym zasięgnąć porady/oceny odnośnie wykonania naszego tarasu na podwyższeniu.. martwią nas plamy które widać na płytach od około miesiąca- w miejscach gdzie „punktowo” położny był klej.. czy zostało to dobrze zrobione?

Wykonawca twierdzi, że plamy znikną po impregnacji. Tydzień temu została położna impregnacja - dwie warstwy. Nie wiemy jaki impregnat został użyty. „Placki” nadal są widoczne… czy one znikną „po wysuszeniu” czy jest to po prostu źle zrobione? (Zdjęcia poniżej)

Osobna sprawa to kwestia docięcia płyt. Mamy wrażenie, że płyty są krzywo docięte po łuku. Czy ktoś mógłby ocenić tę pracę bo nie znam się na tym ale wygląda mi to na źle wycięte półkole. Zwłaszcza w słońcu - kiedy cień pada - widać, że niektóre płyty bardziej wystają od innych. Tworzy się nierówna linia. Widać to na zdjęciach.

Dziękuję za czas i pomoc w tych kwestiach.spacer.pngspacer.pngspacer.png

Aleksandra

spacer.pngspacer.png 

Witam. To co mogę powiedzieć i stwierdzić na podstawie zdjęć:

-schody wykonane zgodnie ze sztuką

-granit z tego co widać położony równo,płaszczyzna ok,fugi ok

-jakość łuku można ocenić po ostatnim zdjęciu i na moje oko jest zachowana symetria a padający cień nie świadczy o jego krzywiźnie 

-co do widocznych plam to orientuje się Pani czy ekipa robiła izolację przeciwwilgociową ?

Super ,że nie pominięto tego etapu. Ze zdjęć wynika ,że klej pokrywa około 70% poszczególnych płyt więc jest ok  a plamy to wilgoć (woda zarobową z kleju ), która potrzebuje czasu na odparowanie a to ,,stety"jest bardzo utrudnione właśnie przez to że ekipa zrobiła izolację i woda nie może wniknąć w beton który jest pod spodem i o to właśnie w tym chodzi 👍