Yesky995 20.09.2024 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września Zdjęcie Cześć, mam tak zamontowany wyłaz dachowy (zdjęcie). Chciałbym to dobrze zabudować, obecnie wieje przez szparę na spodzie. Myślałem nad wełna mineralna, później pianka i jakoś tynkiem wykończyć, ale jestem laikiem, stąd pytanie. jak to mądrze wykończyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 20.09.2024 13:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 16 minut temu, Yesky995 napisał: Zdjęcie Cześć, mam tak zamontowany wyłaz dachowy (zdjęcie). Chciałbym to dobrze zabudować, obecnie wieje przez szparę na spodzie. Myślałem nad wełna mineralna, później pianka i jakoś tynkiem wykończyć, ale jestem laikiem, stąd pytanie. jak to mądrze wykończyć? Przecież ten wyłaz nie ma żadnego podparcia, do czego jest on przymocowany? Żadnej wełny czy pianki nie dawaj bo to bez sensu. Tak jak to wygląda to ja bym doradził abyś dokręcił deski do pełnego deskowania równo z obwodem wyłazu a różnicę wysokości między pełnym deskowaniem a rama wyłazu zniwelował deską wzdłuż obwodu ramy, takie przedłużenie ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Yesky995 20.09.2024 15:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września Wyłaz jest oparty na łatach/kontrłatach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 20.09.2024 18:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2 godziny temu, Yesky995 napisał: Wyłaz jest oparty na łatach/kontrłatach Kontrłaty to raczej nie bo one są wzdłuż krokwi a łaty w poprzek krokwi, łat ja tam nie widzę, bynajmniej na tym kawałku zdjęcia które zapodałeś. Zresztą nie zmienia to faktu z naprawą tego niechlujnego osadzenia wyłazu dachowego jaki podałem Ci wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania