NC_PC 29.09.2024 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września Kluczową kwestią poza tym czy instalator potrafi zainstalować pompę ciepła jest to czy nie zostawi klienta w przypadku awarii. To częsty problem, a ustrzec przed taką sytuacją można spróbować chcąc przed zakupem od instalatora informację na temat części zamiennych. Niech poda w ciągu 24h(roboczych), dane jakiejś przez klienta wybranej części, np. wentylatora, obudowy przedniej, pompy obiegowej, sterownika itp.: - numer i nazwę części zamiennej - cenę części zamiennej - zdjęcie z instrukcji gdzie tą część z numerem widać. Taki test może pokazać czy instalator chociaż wie gdzie szukać części i że ma do nich prawdopodobnie szybki dostęp. A co jeżeli instalator powie że on tylko podłącza sprzęt za serwis odpowiada kto inny? Dokładnie ten sam test bo przecież sprzęt mógł się popsuć z winy klienta, np. ktoś mógł zbić sterownik... Wtedy też potrzeba szybko części zamiennej odpłatnie, więc tak samo możecie zweryfikować czy ktoś Wam pomoże. W odpowiedź że mamy takie na magazynie i w razie czego wymontujemy z magazynu nie ma co wierzyć bo modele za 2 lata się zmienią i części będą tylko u producenta. 1. przykładem może być sterownik od pompy ciepła Panasonic WH-SXC09H3E8 Numer i nazwa części: Cena części 1449zł Zdjęcie z instrukcji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 29.09.2024 22:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września Instalator instaluje urządzenia, naprawia serwis. Po co wprowadzasz zamieszanie? (tylko retorycznie pytam, domyślam się po co...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NC_PC 30.09.2024 08:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 10 godzin temu, wihajster napisał: Instalator instaluje urządzenia, naprawia serwis. Po co wprowadzasz zamieszanie? (tylko retorycznie pytam, domyślam się po co...) Tylko w niektórych markach tak jest. A kompetentność tego serwisu też trzeba sprawdzić, najczęściej jest tak że ten serwis nawet nie zostawia numeru do siebie. Czyli trzeba dzwonić do instalatora, potem instalator szuka serwisanta, serwisant odzywa się do klienta i już poleciały 2 dni. A gdzie tu naprawa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.