Majsterr 30.01.2005 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2005 Witam, korzystajac z konta mojego kolegi Chcialabym sie poradzic, mianowicie na scianach mam stara tapete i chcialabym to jakos poodnawiac tzn wyremontowac:) jednak nie wiem zupelnie jak sie za to zabrac, co byloby bardziej ekonomiczne malowanie czy tapetowanie, jezeli malowanie to jaka farba itd a jezeli tapetowanie to jak sie za to zabrac. jestem nowicjuszka jezeli chodzi o takie prace wiec prosze o wyrozumialosc pozdrawiam bardzo serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arturo1960 31.01.2005 17:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 stara tapetę tak czy inaczej musisz zerwac,gdbyś chciała ją pomalowac może miejscami puchnąc i odpadac.Po zerwaniu ściany trzeba oczyścic ze wszystkich resztek tapety i zagruntowac a następnie uzupełnic wszystkie ubytki gipsem i po wyschnięciu przeszlifowac papierem ściernym.Teraz juz mozna malowac lub tapetowac,co bardziej ekonomiczne musisz skalkulowac sama-ceny tapet i farb są różne w zależności od tego co wybierzesz.Ja osobiście radziłbym farbę,zawsze można przemalowac a tapetę trzeba zrywac i zabawa jest od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majsterr 31.01.2005 18:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2005 dziekuje za odpowiedz!a mam jeszcze strasznie glupie pytanie - ale w mysl tezy kto pyta nie bladzi - pytam, czym trzeba "zagruntowac"? czyli nie trzeba calych scian pokrywac gladzia gipsowa? tylko ubytki?dziekuje jeszcze raz za rady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania