Krzysztof 12 30.10.2024 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października Witam serdecznie wszystkich. Przepraszam jeśli wybrałem zły wątek ale jest to mój pierwszy post. Mam problem z kolorystyka kostki ideo nerino, kostka ułożona wrzesień-październik 2023 po okresie zimowym zauważyliśmy że cześć kostki odróżnia się od pozostałych. Postanowiłem zgłosić reklamację do składu budowlanego w którym brałem produkt. Po jakimś czasie zadzwonił Pan z polbruku i umówiliśmy się na oględziny (maj) specjalista który przyjechał odrazu zacza że to nie ich wina to wykonawca powinien wyłapać jak układał, później zacza że to skład budowlany odpowiada bo przysłał dwie partie produktu (zarządał naklejek z palet, oczywiście minęło 7msc od ułożenia wszystko zostało wyrzucone) po dłuższej rozmowie z tym Panem powiedział żeby poczekać jeszcze pół roku może ona wyrówna się kolorystycznie. A jeśli nie to mam złożyć ponownie reklamację i wtedy się dogadamy. Tak zrobiłem, oczywiście kolor nie wyrównał się złożyłem ponownie reklamację (październik) przyjechał ten sam Pan i ta sama śpiewka, to nie ich wina to wina firmy która układała, składu budowlanego a na koniec powiedział że to moja wina bo zaakceptowałem to jak budowali Po kilku dniach dostałem z polbruku odmowę reklamacji Co mogę teraz zrobić? Czy wogole da się z tym coś zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysztof 12 30.10.2024 08:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października Uzasadnienie reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
henrykow 30.10.2024 13:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października Czyli nic nowego, gwarancja jest ale tylko na papierku a jak co do czego to robią wszystko aby nie uznać. I to nie tylko w tym przypadku ale podobnie było z reklamacją dachówek ceramicznych, gwarancja na 30 lato po dwóch latach łuszczy się i wg producenta jest wszystko ok, dziadostwo aby tylko od nich kupić a potem się martw się człowieku. Ja bym wysłał zapytanie do tego Pana Mateusza specjalisty od obsługi posprzedażowej czy u siebie gdyby taką kostkę położył też było by ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.