Gość piter1 01.02.2005 14:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lutego 2005 może i martwie sie na zapasfirma w której pracuję przechodzi pod księgowość siostrzanej fimry (jeden właściciel w obui firmach) (jestem pracownikiem księgowości tej pierwszej), w wyniku czego tracę stanowisko pracy, szef jest ok wiem że raczej na trafkę mnie nie wyśle, rtozmawiał ze mną obiecuje pomoc w znalezieniu pracy gdzieś bliżej mojego zamieszkania,jesienią rozpoczeliśy budowę domu, wiosną mieliśmy koontynuować,moi bliscy jeszcze nie wiedzą o zmianach w firmie, nie chcę ich martwić, ale sam nie wiem co mam robić, czekać co będzie, wstrzymać budowę, ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek62 01.02.2005 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lutego 2005 zacznij się sam rozglądać za pracą, póki co to aura nie służy budowaniu, chyba że już masz wykończeniówkęnie zwątp w siebie tylko działaj - lepiej mieć dwie oferrty pracy niz jedną i byc może niesatysfakcjonująca Ciebie finansowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 01.02.2005 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lutego 2005 Rozgladać się za inną robotą. Masz zawód dość "chodliwy", to i pewnie bez problemu znajdziesz.A z rodzina pogadaj wieczorem.........i chwilowo wstrzymaj się od wydawania oszczędności.powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania