Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wymiana kotła na pellet po powodzi w Głuchołazach, zamiana na Mitsubishi Zubadan 14kW


NC_PC

Recommended Posts

 Montaż pompy ciepła w Głuchołazach, awaria pompy ciepła po powodzi i przeniesienie jednostki zewnętrznej na wyższy poziom - o tym wszystkim w dzisiejszym filmie. A ponadto aktualna sytuacja w Głuchołazach.

We wrześniu Głuchołazy i okolice zostały dotknięte powodzią, która spowodowała ogromne straty u wielu osób. W tym odcinku przedstawiamy trzy historie naszych klientów, którym pomogliśmy w tych trudnych chwilach.

 

👉 Pierwszy klient z Głuchołazów stracił piec na pellet, który został zalany w wyniku powodzi. Zdecydował się na nowoczesną i wygodną pompę ciepła Mitsubishi Zubadan 14 kW. Wspólnie z Mitsubishi Electric zapewniliśmy szybki montaż w wyjątkowej cenie, aby pomóc mu jak najszybciej wrócić do normalności.

 

👉 Drugi klient z Głuchołazów korzysta z pompy ciepła Meeting, która została częściowo zalana. Szczęśliwie urządzenie wciąż działa, ale wymaga wymiany wentylatorów. Postaramy się mu pomóc i dostarczyć części zamienne.

 

👉 Trzeci klient spod Oławy zainwestował w pompę ciepła Daikin we wrześniu - na chwilę przed powodzią. W obawie przed zalaniem zdecydował o demontażu jednostki zewnętrznej i jej przeniesieniu na wyższą kondygnację. Przyjechaliśmy, by zamontować urządzenie na ścianie, zapewniając bezpieczeństwo na przyszłość.

 

Nasza firma dba o potrzeby klientów, reagując szybko i profesjonalnie, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Jeśli chcesz zobaczyć, jak działamy w praktyce i dowiedzieć się, dlaczego warto postawić na pompy ciepła, ten materiał jest dla Ciebie!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks później...
W dniu 18.11.2024 o 03:59, NC_PC napisał:

Montaż pompy ciepła w Głuchołazach, awaria pompy ciepła po powodzi i przeniesienie jednostki zewnętrznej na wyższy poziom - o tym wszystkim w dzisiejszym filmie. A ponadto aktualna sytuacja w Głuchołazach.

We wrześniu Głuchołazy i okolice zostały dotknięte powodzią, która spowodowała ogromne straty geometry dash u wielu osób. W tym odcinku przedstawiamy trzy historie naszych klientów, którym pomogliśmy w tych trudnych chwilach.

 

👉 Pierwszy klient z Głuchołazów stracił piec na pellet, który został zalany w wyniku powodzi. Zdecydował się na nowoczesną i wygodną pompę ciepła Mitsubishi Zubadan 14 kW. Wspólnie z Mitsubishi Electric zapewniliśmy szybki montaż w wyjątkowej cenie, aby pomóc mu jak najszybciej wrócić do normalności.

 

👉 Drugi klient z Głuchołazów korzysta z pompy ciepła Meeting, która została częściowo zalana. Szczęśliwie urządzenie wciąż działa, ale wymaga wymiany wentylatorów. Postaramy się mu pomóc i dostarczyć części zamienne.

To świetny przykład szybkiej i profesjonalnej reakcji na potrzeby klientów w trudnych chwilach! Pompy ciepła to nie tylko wygoda, ale też bezpieczeństwo – Wasze działania pokazują, jak ważna jest troska o klientów, szczególnie w obliczu kryzysów. Gratulacje za zaangażowanie i wsparcie w Głuchołazach i okolicach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...