Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

GEBERIT - dobór i montaż stelaża, dobór przycisku, modele, co pasuje?


mieczotronix

Recommended Posts

Jedyny pomysł jaki do głowy przychodzi to to ze jest zle wyregulowany poziom wody w spłuczce

 

http://catalog.geberit.com/File_Container/Documents/Instructions/00070545.pdf

 

to na obrazku nr 9 bodajże - jest pokazany kreciołek od poziomu wody w spłuczce - moze poziom jest niski i oba przyciski wydaja sie tyle samo wody uzywac ...

 

pozatym nie mam pomysłu bo ja teoretyk - rzadko tam zaglądam ;D

 

pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 200
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Sprwadź z rysunkową instrukcją montażu przycisku. Tam można zrobić przez przypadek tak, że oba przyciski leją dużo wody(może pozamieniane przyciski zielony i biały).

Jeżeli chodzi o regulację to regulujesz poziom pływaka a nie ile wody jest w spłuczce-tam zawsze będzie tyle samo wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Muszę zapytać bo mnie zainteresowało. Czy pływak nie jest po to, żeby gdy znajdzie się na odpowiedniej wysokości zamknąć dopływ wody do spłuczki?

Co do bolców w środku spłuczki, zaglądałam tam i nie są w różnych kolorach, tylko jeden jest wąski, a drugi szeroki. Hydraulik próbował je zamienić miejscami, ale wtedy jeden bolec nie sięga tam, gdzie powinien. Na razie jest założone tak, jak się to dało założyć. Na szczęście jeszcze nie przeprowadziliśmy się, więc jest trochę czasu, żeby to rozpracować.

Napisałam wczoraj do Geberita, dziś żadna odpowiedź jeszcze nie przyszła. Jak coś dojdzie, to dam znać.

Dziękuję za zainteresowanie i bardzo proszę o dalsze sugestie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie trzeba przyciskać łokciem :lol:

Też mam Geberita, całkiem niechcący. Hydraulik zapytał mnie czy ma być wiszący, czy stojący, Chciałam wiszący. Jak wróciłam z pracy Geberit był już zaprawiony w ścianie :o , więc nie było wyjścia. Potem jeszcze niespodzianka przy kupowaniu przycisku :evil: - cena, a po zamontowaniu okazało się, że spłuczka nie działa tak jak powinna. Hydraulik nie wie dlaczego, a ja nie wiem tym bardziej :-?

Czekam na serwisanta

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeszcze gorzej. Przy rozprowadzaniu instalacji hydraulik zamontował mi chyba najtańszy na rynku stelaż (delfin) i jak się potem okazało do niego jest tylko jeden przycisk który akurat nie bardzo mi odpowiada :( Już myślałam żeby wymienić cały stelaż ale on jest zabetonowany w posadzce i do tego już zabudowany płytą. Mój fachman "złota rączka" stwierdził żebym kupiła sobie przycisk obojętnie jaki który mi się podoba i on go zamontuje. Obawiam sie jednak że to nie zda egzaminu i pieniądze będą wyrzucone w błoto.. Czy ktoś z Was może już tak kombinował?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja olałem Geberita i kupiłem Valsira. W końcu też poważna firma a różnica w cenie prawie 100% (np. przycisk biały - 43 PLN, metal- byba 100)quote]

 

Jak się sprawuje spłuczka Valsira , tez się zastanawiam czy warto płacić 100 % więcej za Gerberita , Valsir oferuje tez gwarancję 10 letnią. Jak długo ją użytkujesz ?

 

Ponawiam odpowiedź po 4 latach - :D

Wszystko działa - wybór Valsira to było to.

 

Po 6 latach b.z.

Edytowane przez pawel_l
uaktualnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

nie chce, zebyscie to traktowali jako nachalna kryptoreklame, ale zostalem potraktowany w tak przyzwoity sposob, ze postanowilem podzielic sie moim pozytywnymi wrazeniami z kontaktow z pewna firma ;) widac sa jeszcze uczciwi ludzie (i firmy) na tym swiecie. i nie kazdy post musi sie zaczynac od uzalania sie na zly swiad i niesolidnych kontrahentow :)

 

jakis rok temu miotalem sie z zakupami roznych sprzetow przed planowanym remontem lazienki. troche grzebalem po forach (wywiad dzialal rowniez tutaj :D) i po wielu roznych wahaniach postanowilem zainwestowac w marke, czyli stelaz rzeczonego geberita. jakis czas pozniej i gdzie indziej kupilem przycisk i... remont odwlekl sie na czas jakis. powiedzmy, ze teraz dopiero zaczal sie pomalu konczyc.

 

postanowilem wiec zamontowac tzw. duperele, jak np, rzeczony przycisk. szybko zauwazylem, ze brakuje popychaczy. nie wiem, gdzie je wcielo, grunt, ze bez nich ustrojstwo nie zadziala. tj. zadziala, owszem, ale bez przycisku i trza bedzie zawsze pchac paluch do odpowiedniej dziurki, a nie o to przeciez idzie w nowej, wyremontowanej lazience. nie zawsze o to w kazdym razie ;)

 

postanowilem sprobowac przez formularz kontaktowy na stronie producenta i - choc nie bardzo wierzylem w sukces - o dziwo dosc szybko dostalem mailowa odpowiedz. mily pan bartosz (raz jeszcze wielkie dzieki!) obiecal przyslac elementy, co tez po paru dniach zrobil. dodam, ze nieodplatnie i kurierem. alleluja!

 

na tym jednak nie koniec. pierwszy raz bawilem sie w "te rzeczy" wiec dopiero przy kolejnej probie okazalo sie rowniez, ze w moim zestawie brakuje kolkow dystansowych do zamocowania tego przycisku (nie jestem hydraulikiem, jak sie domyslacie...). nie wiem, jak to sie stalo, ale prawdopodobnie fachmani pozbywajac sie kartonow, pozbyli sie tez tych dwoch w koncu niewielkich kawalkow plastiku. zalamka po prostu :/

 

postanowilem jednak raz jeszcze sprobowac i wyslalem kolejnego maila do pana bartosza z prosba, zeby mi to odlozyl, jesli sie da, a ja sobie po to podskocze. spodziewalem sie raczej odpowiedzi odmownej, w koncu kazdy sie moze zniecierpliwic ;) i jakaz odpowiedz otrzymalem? ze znow mi to wysle. i znow wyslal :) kurierem i nieodplatnie.

 

krotko podsumowujac: firma zainwestowala dodatkowych pare zlotych w dobra relacje z klientem (choc wcale przeciez nie musiala, nie wymagano nawet ode mnie zadnych dowodow zakupu), klient jest bardzo zadowolony. oby takich firm wiecej. wnioski: warto jednak czasami doplacic za marke (dodam, ze sam sposob montazu i rozwiazanie bardzo mi sie przy tym majsterkowaniu spodobalo). szczerze wszystkim polecam.

 

i pozdrawiam,

deber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

Przepraszam, zapomniałam napisać.

Za 2 dni po wysłaniu maila z moimi danymi kontaktowymi zadzwonił do mnie pan serwisant i umówił się na pasujący mi termin. Punktualnie przyjechał w wyznaczony dzień, spuścił wodę jednym przyciskiem, odczekał aż się napełni, spuścił drugim i wymienił całą część (chyba się to dzwon nazywało). Spisał protokół reklamacji i spłuczka działa jak naleź ży. Wszystko było w ramach gwarancji - bezpłatnie i bardzo sympatycznie. Dodam, że serwisant jechał do mnie ponad 70 km :o

Mówił, że zdarzają się takie wypadki, kiedy nie działa to jak należy i wtedy wymieniają całą część. :D

Należy więc wychwalać Geberita za jego podejście do reklamacji i do klientów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...