zaga 18.02.2005 16:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 W zeszłym roku sprzedalam mieszkanie za 80 tys.zl. Poniewaz kwota ta byla mi potrzebna na budowe domu napisala odpowiednie oswiadczenie do US i w ciagu 2 lat mam przedstawic rachunki na wykorzystanie tej kwoty, (zeby nie placic podatku). Mam pytanie - Co zrobic jezeli cześc tych pieniedzy zostala przeznaczona (np. na zwrot pożyczonych pieniedzy np. na media lub np. zakup dzialki pod budowe domu i na akcie notarialnym jest data sprzed sprzedazy mieszkania. Pieniadze oddalam po sprzedamiu mieszkania tyle tylko ze nie mam na to rachunku a jak mam to z wczesniejsza data.Co radzicie. NIe wiem czy ktos cos zrozumial. Pozdrawiam! Agata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Janewa 18.02.2005 16:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 Chyba będzie problem. Ja bym napisała pismo wyjaśniające do szefa US. I czekałabym na odpowiedź. A może jest inne wyjście?Może ktoś podsunie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zaga 18.02.2005 18:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 Dzieki! Licze na to! Agata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lakk 19.02.2005 07:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2005 Załatwić rachunki, teraz, jak skończyła się "duża ulga" wśród indywidualnych inwestorów nie powinno być z tym problemów. Za niewielką gratyfikację zgodzą się brać rachunki na Twoje nazwisko.Jak oni nas, to my ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darks 19.02.2005 18:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2005 Sądze, że tak czy siak bez faktur się nie obędzie...Dlatego rada przedmówcy w Twoim przypadku wydaje się całkiem sensowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 20.02.2005 16:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 A nie możesz sobie jakoś załatwić tego brakującego rachunku? Skoro przekazałas pieniądze to może masz JAKIKOLWIEK dokument poświadczający przekazanie pieniędzy PO dacie sprzedaży? np. oświadczenie, dowód wpłaty na konto? Nie musi być faktura. A może masz umowę przedwstępną (notarialną) i wtedy coś przekazywałaś? To tez mozna wziąc pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
macio 20.02.2005 20:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 Jakbyś przedstawiała jakieś papiery, że pożyczałaś pieniądze przed sprzedażą a potem oddałaś to uważaj żeby US nie przyczepił się czy zapłaciłaś podatek od darowizny...chyba, że były to kwoty mieszczące się w tzw. kwocie wolnej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zaga 21.02.2005 11:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2005 Dzieki wszystkim! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Thaurus 22.02.2005 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 Zgadzam się, szukaj rachunków. A z tym pismem do US nie spieszyłbym się. Dasz im dobry argument do kontroli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 22.02.2005 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2005 Zgadzam się, szukaj rachunków. A z tym pismem do US nie spieszyłbym się. Dasz im dobry argument do kontroli... Podobno jest tak - co potwierdzam po rozmowie z Panią z mojego US - że kontrolują każdego (no, prawie każdego), kto ma przeznaczyć pieniądze na cele mieszkaniowe i nie płaci 10% Ja w każdym razie byłam kontrolowana na własną prośbę, co by miec jeszcze czas na dostarczenie ewentualnie dodatkowych dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.