Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jakiej firmy drzwi zewnetrzne polecacie?

Recommended Posts

Proszę o pomoc

Tez jestem przed tym wyborem. Podciągam temat. Podpowiedzcie coś Gdzie najlepszy współczynnik jakośc/cena; czym sie kierowaliscie przy wyborze; czy braliście antywłamaniowe, czy wzmacniane, czy normalne drewniane, a może jeszcze inne, serwis estetyka, kolory etc.???

Podpowiedzcie forumowicze, please. Temat pojawia sie już ale jakoś tak niesmiało i nawet jak jest jakiś wątek to obumiera szybko. ciekawe dlaczego?

A ja na temat drzwi wejściowych, ale troszkę inaczej.

Jestem laikiem i czegoś nie rozumie. Mianowicie łańcuch jest tak mocny jak najsłabsze ogniwo. Powiedzcie mi zatem, jaki jest sens zakładać super, hiper antywłamaniowe drzwi wejściowe od frontu za kolosalne pieniądze, skoro inteligentny włamywacz/bandyta/itp. Zamiast męczyć się z takimi drzwiami od frontu pójdzie i łatwo rozbije szybę w drzwiach od tarasu zasłoniętych w dodatku od ludzkich oczu.

Bardzo proszę „praktyków” o odpowiedź

A ja na temat drzwi wejściowych, ale troszkę inaczej.

Jestem laikiem i czegoś nie rozumie. Mianowicie łańcuch jest tak mocny jak najsłabsze ogniwo. Powiedzcie mi zatem, jaki jest sens zakładać super, hiper antywłamaniowe drzwi wejściowe od frontu za kolosalne pieniądze, skoro inteligentny włamywacz/bandyta/itp. Zamiast męczyć się z takimi drzwiami od frontu pójdzie i łatwo rozbije szybę w drzwiach od tarasu zasłoniętych w dodatku od ludzkich oczu.

Bardzo proszę „praktyków” o odpowiedź

Okna też mogą być antywłamaniowe.

Każdą szybę wybijesz,kwestia ilości i siły uderzeń.Ja mam np.drzwi tarasowe z ruchomym słupkiem i jest to chyba najsłabszy punkt programu.No ,może oprócz okien połaciowych ale tam trudno się niepostrzeżenie dostać.Dookoła drzwi mam naświetla po 0,5m.

Czyli zamiast zapłacić 8tys za Zbigmet,kupię drzwi od producenta okien.Będzie najładniej i za 3 tys.