Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

DOM ZA 120000

MACIEJ.R

Recommended Posts

WYDALIŚMY 120TYS. DOM PARTER 105 M. DZIAŁKA OD RODZICÓW.

KREDYT 80.000, MIESZKANIE30.000 ,OSZCZEDNOŚCI 10000.

WIĘKSZOŚĆ PIENIĘDZY POSZŁO NA MATERIAŁY. 90% ROBOCIZNY ZROBILIŚMY Z ŻONĄ I OJCEM. JESTEM NAUCZYCIELEM WIĘC Z CZASEM

WOLNYM OD CZERWCA NIE MA PROBLEMU .BUDOWA ROZPOCZEŁA SIĘ

10 2000 ZAMIESZKALIŚMY 06 2002 W WYKAŃCZANYM DOMU. TERAZ POZOSTAŁA DO ZROBIENIA DRUGA ŁAZIENKA I PŁACIĆ PRZEZ 5 LAT 1200 PLN MIESIĘCZNIE RATY.

WYDALIŚMY 120TYS. DOM PARTER 105 M. DZIAŁKA OD RODZICÓW.

KREDYT 80.000, MIESZKANIE30.000 ,OSZCZEDNOŚCI 10000.

WIĘKSZOŚĆ PIENIĘDZY POSZŁO NA MATERIAŁY. 90% ROBOCIZNY ZROBILIŚMY Z ŻONĄ I OJCEM. JESTEM NAUCZYCIELEM WIĘC Z CZASEM

WOLNYM OD CZERWCA NIE MA PROBLEMU .BUDOWA ROZPOCZEŁA SIĘ

10 2000 ZAMIESZKALIŚMY 06 2002 W WYKAŃCZANYM DOMU. TERAZ POZOSTAŁA DO ZROBIENIA DRUGA ŁAZIENKA I PŁACIĆ PRZEZ 5 LAT 1200 PLN MIESIĘCZNIE RATY.

przez 5-lat spłacicie 72000zł.Jak to się ma do kredytu 80 000zł.Cośik tu nie gra.Gratuluję pracowitości i swojego domu.Powodzenia

Rozumiem, że kredyt spłacasz od roku 2001 i zostało Tobie jeszcze 5 lat obciążenia kredytowego.

Czyli do 120 tysięcy złotych wydanych dolicz jeszcze koszty obsługi kredytu. Wówczas cena tego domu będzie już zdecydowanie inna. O pozostaych do wykonania pracach wykończeniowych nie wspomnę.

Pytanie? Przez 4 lata budowy wydaliście tylko 10 000 zł z zasobów własnych???

Maciej R.

I dalej nie rozumiem - o co chodzi? Z twojego postu nic nie wynika.

Jak to nie wynika?Wynika z niego mniej więcej tyle,że można postawić dom za dużo mniejszą kasę niż myślimy.Trzeba oczywiście sporo się nagimnastykować i budować z głową.

KonAn - by stwierdzić, że mozna postawić dom za 120 000 zł trzeba by przede wszystkim ten dom zobaczyć. Stwierdzić z jakich materiałów został wykonany, w jakim stanie zaawansowania prac jest ta inwestycja obecnie.