boczek12 10.04.2005 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2005 Witam ! W nowo wykonanym dachu domu wraz z nadejściem wiosny, zauwazyłem w krokwiach dachu, otwory korników. Czy mają Państwo jakieś doświadczenie w tym zakresie , aby skutecznie i szybko je usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 10.04.2005 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2005 Witam ! W nowo wykonanym dachu domu wraz z nadejściem wiosny, zauwazyłem w krokwiach dachu, otwory korników. Czy mają Państwo jakieś doświadczenie w tym zakresie , aby skutecznie i szybko je usunąć? Nie mam takiego doświadczenia gdyż przed położeniem więźby zakonserwowałem ją metodą zanurzeniową. Zgodnie zresztą z zasadami sztuki budowlanej. Widzę, że u Ciebie na taką czynność jest już zbyt późno. Pozostaje więc mozolne wstrzykiwanie za pomocą strzykawki środków chemicznych lub też zastosowanie metody gazowania ewentualnie niszczenie szkodników przy zastosowaniu gorącego powietrza lub poprzez działanie promieniami gamma. Większości z tych prac nie będziesz mógł przeprowadzić samemu. Powinieneś zasięgnąć opinii specjalisty. Ponadto wymagana byłaby ocena wyrządzonych przez korniki szkód. Prawdopodobnie nie są one duże (nowy dom) niemniej..... Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boczek12 15.04.2005 12:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 Dzięki za informację. Dostałem informację że najlepiej usuwać je terpentyną lub środkiem na owady DECIS. Robota jest mozolna ale najpierw spróbuję tych metod. Jeśli nie pomogą to wezmę fachowców. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania