Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Grupa Sprawna


rafal9

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 753
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Ponoć najlepszy jest destrukt... Ale skoro wszyscy sa za płytami to ja też.. Wtedy szybciej dojdziemy do konsensusu.

Bardzo podoba mi się pomysł z tym skrótem przez działkę Wołoszów.. Skoro droga z płyt byłaby używana przez ok 2 lata (tak zakładam), a jak podpisywałęm akt notarialny to Pan Wołosz mówił, że chyba przez 4 lata nie będzie się budował, więc może na skuśkę i wtedy jakby było ej tej drogi ułożyć...

A może więcej osób zgodzi się zrzucić po te 2-3 tyś i wtedy starczy na utwardzenie większej ilości drogi.. W końcu koszty napraw samochodów mogą być większe.. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym włączyć się do dyskusji .Uważam że przebieg drogi na działce p.Wołosza po służebności ma za ostre zakręty i kierowcy samochodów ciężarowych bedą je ścinać .Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem było by utwardzenie drogi wzdłuż kanałku ,tylko pozostaje kwestia zgody p.Wołosza .

Pas szerokości 10 m wzdłuż kanałku nie podlega zabudowie wg planu zagospodarowania przestrzennego.

 

 

 

Paweł 52/28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej jesteśmy za tym, żeby już zrobić drogę. Najlepiej by było wzdłuż kanałku, omijając zakręty, tylko, że nie mamy na tym odcinku służebności. Musimy myśleć o tym, że lada moment kilka domów zacznie się budować i będzie do nich jeździł ciężki sprzęt z betonem, pompą, pustakami itp., a więc szybko może popsuć coś co zrobimy. Dlatego też lepiej wydać więcej pieniędzy i zrobić to porządnie, pod ciężkie samochody. Co będzie mocniejsze - wariant 2 czy 3? Gruz i destrukt na działce P.Wołosza raczej nie wchodzi w grę.

 

Agnieszka i Marcin

52/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moje zdanie w kwetii drogi to zgadzam się solidarnie partycypować w kosztach jej naprawy. Moim zdaniem powinniśmy brać pod uwagę tylko warianty z płytami MON ponieważ p.Wołosz pewnie nie zgodzi się na sypanie gruzu na swojej działce a poza tym płyty można będzie wykorzystać w przyszłości i ułożyć w sięgaczach do poszczególnych domów lub po prostu odsprzedać. Dobrze by było również zapytać o możliwość skrótu przez działkę p.Wołoszów. To by potaniło naszą inwestycję i złagodziło zakręty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że jest coraz więcej głosów popierających inwestycję,

ale zwróćcie uwagę na jedno:

powinno być 17 osób składających się na drogę,

a teraz maksymalnie zbierze się 9-10 osób.

 

Powiem szczerze, że jestem coraz bardziej wkurzony, że połowa ludzi ma "robić dobrze" drugiej połowie.

Leję na to i teraz jestem już całkowicie za tym, aby tę drogę odgrodzić szlabanem,

ale niestety może to być tylko możliwe, jeżeli przeprowadzi się na "skuśkę".

 

Jeżeli Wołosze zgodzą się na tę "skuśkę" to zrzucamy się po 1 tys. i robimy to porządnie, stawiając po obu stronach szlaban, tak, żeby ci co nie zapłacą jeździli służebnością.

 

Jeżeli Wołosze się nie zgodzą to zróbmy tylko zakręt +10m z każdej strony czyli 30m co powinno wyjść w miarę tanio. Natomiast aktualny przejazd wzdłuż samego kanałku będzie można używać tylko na potrzeby samochodów osobowych - wtedy nie powinno być z tym przejazdem źle.

 

 

Brak całkowitej odpowiedzialności u niektórych osób i zlewanie sprawy, że to mnie nie obchodzi, jest po prostu porażający i ja

całkowicie zniechęciłem się do inwestowania w cokolwiek - po prostu poziom naszego pola jest żenujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem w pełni uzasadnioną reakcję Rafała. Zapewne bardzo ostre słowa nie są skierowane do tych którzy niemieli możliwości wejść na forum. Ponadto chciałbym podziękować za udział na forum. Widać poświęcony czas naszej trójki (Maćka, Rafała, Czarek) do końca nie poszedł na marne. W najbliższych dniach będą się pojawiały kolejne ważne informacje więc proszę o regularne odwiedzanie forum. Z ogromną przyjemnością byśmy powitali osoby które by się czynnie włączyć w budowę Dzikiej Kaczki bo uwierzcie że jest naprawdę czym się dzielić. Poniżej przedstawię plan na najbliższe dni. Niniejszą listę zapewne uzupełni Maciej B i Rafał C

 

Plan na najbliższe dni:

1. w trójkę mamy się podzielić telefonami tych ludzi którzy nie wżęli udziału na forum a zapewne z ogromną przyjemnością dołączą do grupy składkowej.

2. Pojawi się na forum informacja osób tz. składkowych

3. P. Nowak – P. Wołosz; P. Wołosz – P. Nowak; P. Nowak – Maciej B. I tak w kółko. Są prowadzone rozmowy z P. Wołosz ale o tym zapewne napisze Maciej B.

4. .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek 24-26

Proszę, abyśmy wszyscy uświadomuili sobie, że drogę robimy na najbliższe CO NAJMNIEJ 3 lata. W tym czasie będziemy chcieli nią jeździć samochodami, ciężarówkami, wózkami, chodzić po niej itd. Taka droga MUSI być solidna.

I nie liczmy na gminę.

Proponuję (co jest zgodne z głosem większości) aby podzielić inwestycję na 2 etapy (i z powodu czasu realizacji inwestycji, i z powodów finansowych):

1. od Sprawnej aż za zakręty (po słuzebnosci)

2. całość Dzikiej Kaczki - aż do końca.

 

Koszt 1 - około 16.000 - wersja 3 (potrzebujemy pójść po służebności, a to jest ponad 150m, czyli 140 płyt powinno wystarczyć; zakręty układane gęściej płytami)

koszt 2 - 15.000-30.000 (zależy czy z sięgaczami, czy bez)

 

Realizacja 1 - płyty MON betonowe

Realizacja 2 - destrukt asfaltowy

 

Podsumowuję deklaracje osób, które zgodziły się partycypować w kosztach. Proszę o dopisywanie się kolejnych:

02 Kozakowie - Tak

03 Ryńscy - ?

05 Rynkiewicz - ?

06 Skowroński - Tak (proszę potwierdzić)

07 Baryłka - Tak (proszę potwierdzić)

08 Berner - Tak (proszę potwierdzić)

09 Pachnik - Tak (proszę potwierdzić)

10 Gawroński - Tak

18 Nocek - Tak

19 Cymerman - Tak

20 C.Stankiewicz - Tak

21 Zegarowski - Tak

23 Kowalscy - ?

24 Batkowscy - Tak

25 Szymańscy - ?

28 P. Stankiewicz - Tak (proszę potwierdzić)

29 Łabuz - Tak

 

Proszę, nie zmarnujmy tej okazji.

I myślmy już o drugim etapie - destrukt na Dzikiej Kaczki.

 

Maciek Batkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nasza lista wygląda tak:

02 Kozakowie - Tak

03 Ryńscy - ?

05 Rynkiewicz - ?

06 Skowroński - Tak (proszę potwierdzić)

07 Baryłka - Tak

08 Berner - Tak (proszę potwierdzić)

09 Pachnik - Tak (proszę potwierdzić)

10 Gawroński - ?

18 Nocek - Tak

19 Cymerman - Tak

20 C.Stankiewicz - Tak

21 Zegarowski - Tak

23 Kowalscy - ?

24 Batkowscy - Tak

25 Szymańscy - ?

28 P. Stankiewicz - Tak

29 Łabuz - Tak

 

To wychodzi, że 9 osób potwierdziło, 3 prawdopodobnie potwierdzi, co daje 12 osób! 5 osób nie potwierdziło. Może liczba 5 zmniejszy sie..

 

Ale 12 osób po 2tyś to daje kwotę 24 tys... Za tą kwotę wydaje mi sie, że dało by się zrealizować pomysł Macka, czyli

Płyty MON do feralnego zakrętu i destrukt (ile się da - najlepiej na całej długości dzikiej Kaczki). Jeśli 12 osób zrzuciłoby się po 2,5tyś to powinno starczyć na płyty MON i destrukt na całej Dzikiej Kaczki..

 

Myślę, ze bez sięgaczy. Czemu? Sięgacze powinny być sfinansowane z pieniędzy osób, które beda bezpośrednio korzystały z tych sięgaczy. Bo może ktoś chce np kostkę brukową mieć w sięgaczu? :o Oczywiście robiąc destrukt na Dzikiej Kaczki powinniśmy zrobić te sięgacze na które zrzucą się bezpośredni użytkownicy sięgacza i zgodzą się na destrukt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. P. Rynkiewicz zdaje się deklarował kiedyś na forum, że będzie się składał na wspólne inwestycje.

2. Niepokoi mnie dość nieprzyjemna dyskusja dotycząca właścicieli działki 52/3. Każdy chce byśmy drogę budowali solidarnie. I tak powinno być. P. Ryńscy zapłacili przecież za 15 wywrotek gruzu, za transport i rozrzucenie,wydali kilka tysięcy złotych (ja miałam kiedyś ofertę na tani gruz: 300 zł za 13 ton), zaangażowali się wtedy i czasowo i finansowo, szkoda, że nikt tego nie pamięta lub nie przyjmuje tego wkładu. Uważam, że sprawiedliwie byłoby zaliczyć koszt ich poprzedniego wkładu do kolejnych składek i zakończyć niepotrzebne spory, żyjmy w zgodzie.

3. Mamy już większość głosów, skoro tanie płyty nam uciekają, zaczynajmy je układać, myślę, że pozostali też wtedy się dołożą.

 

Agnieszka 52/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek 24-26

Lista 30-01-2007

 

02 Kozakowie - Tak

03 Ryńscy - Tak

05 Rynkiewicz - Tak

06 Skowroński - Tak

07 Baryłka - Tak

08 Berner - Tak

09 Pachnik - Tak (proszę potwierdzić)

10 Gawroński - Tak

18 Nocek - Tak

19 Cymerman - Tak

20 C.Stankiewicz - Tak

21 Zegarowski - Tak

23 Kowalscy - 1000zł. Na razie nie budują. Jak będą budowali - oddadzą o ile gmina nie zbuduje wcześniej - w wielkim skrócie)

24 Batkowscy - Tak

25 Szymańscy - Nie.

28 P. Stankiewicz - Tak

29 Łabuz - Tak

 

Bardzo cieszę się, że tak jak razem złożyliśmy się na media, tak dzisiaj składamy się na drogę.

Informuję Was, że inwestycja w drogę będzie się składać z 2 NIEROZŁĄCZNYCH etapów - teraz płyty betonowe przez służebność, na wiosnę utwardzenie drogi do samego końca Dzikiej Kaczki.

Etap I będzie kosztował po około 1700zł, etap II po około 2800zł [errata 30.1.2007].

Sięgacze do działek - we własnym zakresie korzystających.

 

W przyszłym tygodniu będziemy mieli do podpisania deklarację przystąpienia do współfinansowania budowy z harmonogramem wpłat. I w przyszłym tygodniu powinniśmy wpłacić po 1700zł i rozpoczynać budowę drogi tak szybko, jak to możliwe.

 

Pamiętajcie jakimi jesteśmy szczęściarzami, że kupiliśmy tak tanio działki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...