rafałek 19.04.2005 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 grzegorz i wojtej - czy my na pewno mówimy o spoinie pionowej? Poszedłem jeszcze raz na budowę. Są miejsca, gdzie im uciekło i wyszło max 0,5 cm, ale większość to te ok. 2 mm i niekiedy na styk. Jak można robić większe szpary w łączeniu pionowym PH? Przecież to się pięknie spasowuje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-613482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 19.04.2005 18:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 Ja bym sugerował, przy ścianie dwuwarstwowej, rezygnację z porothermu na rzecz czegoś tańszego (silikat, max, suporex). Funkcjonalnie będzie to samo, a taniej. Na etapie wykończenia te pieniądze przydadzą się na pewno. pozdrwaiam Grzegorz PS. mam porotherm 44 jednowarstwowo I jak tam z przenikalnością? Bo mi mówiono ,że tak mozna bez ocieplenia i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-613541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sp5es 19.04.2005 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 rafałek, to ja też o tym wiem ale jak czyatłem Sp5es to wychodzło mi że nie Im bardziej homogenna przegroda, tym cieplnie oczywiście lepiej. Jeśli policzy się przegrodę w skali mikro - dla układu - zaprawa zwykła i styropian oraz PTH styropian oraz zaprawa zaprawa ciepłochronna i styropian oraz PTH styropian to oczywiście będą różnice, ale na tyle nieistotne, aby dokładać kasę za zaprawę ciepłochronną. Zawsze cieplnie nałożenie 12 cm wyrównuje istotnie właściwości cieplne = kasuje mostki. Masz kasę i chcesz mieć lepsze samopoczucie - płać zaprawę ciepłochronną. Napewno przez to nie będzie gorzej, a taki system nie ma wad, oprócz finansowych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-613612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek62 20.04.2005 07:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2005 Sp5es,dlatego tez w 1 odp. napisałem, że jak autor wątku ma kasę to niech kładzie, ja mam ścianę 3W i dałem zwykłą zaprawe Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-614324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
trach 22.04.2005 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 Przy mojej 1W prawdopodobnie, jeśli fundusze pozwolą, docieplę całość tynkiem ciepłochronnym pod zwykłym mineralnym, żeby jednak "rozmyć" mostki termiczne na powierzchni ściany. Akurat nie chodzi mi o mostki termiczne w miejscu spoin pionowych; dyblowe złącze pionowe nawet na sucho (bez zaprawy) powinno być dostatecznie "ciepłe", ale głównie o nadproża, miejsca połączeń na strzępie (gniazda) ze ścianami prostopadłymi, naroża otworów okiennych i drzwiowych itp. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-618625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
grzegorz2 22.04.2005 11:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 uważajcie z tym tynkiem ciepłochronnym. Właśnie tynkarze robią tak u mnie - na szczęście tylko jedną ścianę (tak wyszło z pomiarów termowizyjnych). Tynk jest Baumita (więc powinien być dobry), ale roboty z tym... Kładzie się nie więcej, niż 2 cm, potem z dzień trzeba odczekać i dołożyć resztę - u mnie ma być 4 cm. Potem na to trzeba położyć siatkę - jak na styropianie - i dopiero można strukturę. Gdybym wiedział wcześniej, chyba bym się nie zdecydował...pozdrawiamGrzegorzPS. to, co piszą na worku, to prawda - jeno nie cała... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/31701-porotherm-zaprawa/page/2/#findComment-619206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.