Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czy ktoś miał pecha i za towar (dokładnie to paliwo w baku - ciężko oddać :( ) nie był w stanie zapłacić kartą z powodów technicznych (np brak łączności terminala z centralą)? Jak się w takiej sytuacji zachowała obsługa i co na to nasze prawo?

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/32472-nieudana-zap%C5%82ata-kart%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wina leżała po stronie stacji, tzn. np. był niesprawny terminal, to ja bym zażądała faktury VAT,a dowód to najwyżej bym okazała do spisania danych.NIGDY NIE ZOSTAWIAJCIE DOKUMENTÓW NA STACJACH.

 

Rózni ludze tam pracują i nie wiadomo co zrobią

 

Ujmę to tak, z pracy znane m są przypadki, gdy te pozostawione pod zastaw dokuemnty, w różnych miejscach, nie tylko na stacjach paliw, były wykorzystywane z do różnych celów.

 

A potem się właściciel dziwił, że np. ma zawartą umowę z siecią telefoniczną itp., no i oczywiście gigantyczny rachunek tel. do zapłaty :(

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/32472-nieudana-zap%C5%82ata-kart%C4%85/#findComment-626277
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...