MN-Brzezina 04.01.2011 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Mozecie mie oswiecic - bo na pewno chce MCR-a II, ale wystepuje z roznymi zasobnikami: BS BW itp, który wybrac? i czy warto dopłącac - czy brac podstawowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 04.01.2011 18:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Szanowny 1950 czy to zasobnik warstowy, czy wężownicowy? zasobnik warstwowy ze stali nierdzewnej o wydajności 18 l/min przy różnicy temperatur 30C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 04.01.2011 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 Mozecie mie oswiecic - bo na pewno chce MCR-a II, ale wystepuje z roznymi zasobnikami: BS BW itp, który wybrac? i czy warto dopłącac - czy brac podstawowy? nie ma czegoś takiego jak zasobnik podstawowy, zasobnik dobierasz do przewidywanego zapotrzebowania na wodę, inny będzie dla domu 120 m2 z jedną łazienką, a inny dla domu 250 m2 z dwoma łazienkami i jakuzi, inny będzie dla domu w którym mieszka małżeństwo z dwójką dorastających pań, a inny dla małżeństwa emerytów, napisz ile masz łazienek, i jak wypasione, i co bardzo ważne, ile kobiet jest w domu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Artur_Ch 05.01.2011 08:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 i tutaj zabiłeś mi ćwieka, wróciłem do początku i już wiem znów, że nie masz MCRa, w Diematicu przy zamkniętej klapce, naciśnij przycisk z termometrem i kranem a następnie minusem z prawej strony pod spodem ustaw wodę na minimum t.z. na 10 C, tej temperatury kocioł będzie pilnował, innej opcji nie ma, jeżeli chcesz, żeby w ogóle nie grzał, to trzeba go oszukać, wyciągnij czujnik cwu z zasobnika i wsadź go do kotła, skutecznie go oszukasz i na pewno nie będzie grzał wody nadaremnie, No wlaśnie temperaturę wody mam ustawioną na minimum czyli na 10 stopni. Natomiast jak wchodzę w pomiary to mi zawsze pokazuje ponad 30 stopni, zawsze mniej więcej tyle ile stopni ma kocioł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 05.01.2011 11:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 to go oszukaj,producent wyszedł z założenia, że jeżeli jest zasobnik to musi mieć tę temperaturę minimalną, na wszelki wypadek, żeby nie zamarzł, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 07.01.2011 21:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) ktoś nie chce lodówki olejowej ,można taniej, do stojącego kotła olejowego bez zasobnika, takiego jak: GTU 123 RS B za 7050 zł z VAT już 23% i wystarczy dokupić sobie najtańszy zasobnik,i już mamy tanio, Edytowane 7 Stycznia 2011 przez 1950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 08.01.2011 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 dla tych co nie wiedzą w jaki sposób zamówić i jak wygląda tok postępowania przy zamówieniu, krok po kroku: - kontakt mailowy lub telefoniczny,(w sumie nie wiem skąd macie mój numer telefonu,) - uzgodnienie co i za ile chcecie kupić, - po tym uzgodnieniu, należy złożyć mailowo zamówienie z wyszczególniniem dokładnie, co i za ile, - po otrzymaniu zamówienia i potwierdzeniu prze ze mnie dostępności w hurtowni oraz dowiedzeniu się o ewentualnym okresie oczekiwania na towar, (mogą nie mieć na hurtowni i będą musieli zamówić towar u producenta), wystawiam fakturę VAT Pro Forma na zamówiony towar, - po wpływie pieniędzy na konto, towar będzie do odbioru w hurtowni lub będzie wysłany kurierem w zależności od miejsca dostawy,przypominam, że jest ponad 50 hurtowni w których można odebrać towar, - w przypadku przesyłki kurierskiej koszt przesyłki około 190 zł, dlaczego taki tok postępowania? wcale się nie dziwię, że ktoś kto zamawia towar może mieć obawy co do tego czy ma pewność bezpieczeństwa swoich pieniędzy,to normalne, próbowałem kiedyś sprzedać za pobraniem,ale wynikł pewien problem,klient zrezygnował i miałem problemy co zrobić z kotłem, dlatego staram się teraz zabezpieczyć siebie a zarazem zabezpieczyć maksymalnie klienta,temu właśnie ma służyć: - uzgodnienie telefoniczne lub mailowe, wolę mailowe, bo zostawia ślad, - mailowe złożenie zamówienia, bo też zostawia ślad, - faktura ProForma, bo też zostawia ślad, - przelew na konto, bo kolejny raz zostawia ślad, dlatego, wydaje mi się, że taka transakcja jest w pełni bezpieczna dla drugiej strony, poza tym, od 2005 roku, każdy kto kupował dostał zamówiony towar,w przeciwnym wypadku, nie miałbym racji bytu na tym forum, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 08.01.2011 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 do 28 stycznia 2011 r. MCR/II 24 T cena producenta 5951 zł z VAT 23 % ja sprzedaję po 3150 zł też z VAT 23%MCR/II 24 BS 100 cena producenta 8387 zł z VAT 23 % u mnie z tym samym VAT kocioł kosztuje 4400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MN-Brzezina 08.01.2011 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 Co do wyboru zasobnika do MCR-a II - dom +- 200 m2 powierzchni użytkowej (w tym garaż) 2 łazienki - bez wodotrysków - 1 łazienka z wanną, 2 łazienka z prysznicem, na razie rodzina 2+1 (małe dziecko - dziewczynka ) Żona lubi kąpiele - a zasilanie kotła to LPG. Wiec jaki zasobnik doradzacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 08.01.2011 20:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 150 lub 200 l.ale raczej 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MN-Brzezina 08.01.2011 22:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 A co przy 100?? za mała, i czy ma znaczenie ten przedrostek stosowany przez dietricha BW BS itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 09.01.2011 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 BS to zasobnik stojący pod kotłem,BW to zasobnik wiszący obok kotła,w Twoim wypadku niedogodnością posiadania zasobnika 100 l. będzie jedynie dłuższy czas oczekiwania drugiej osoby na ewentualną kąpiel,temu też można zaradzić, stosując wyższe temperatury wody utrzymywane w zasobniku,ale to też będą straty, nieduże ale jednak straty rzędu paru złotych na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi1964 09.01.2011 15:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 1950 proszę o pomoc w wątku http://forum.muratordom.pl/showthread.php?171427-Specjali%C5%9Bci-od-centralnego-ogrzewania-prosz%C4%99-o-pomoc W swoim jak przebrnę przez to co muszę mieć w tej kotłowni zapytam o kocioł do gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 09.01.2011 17:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 propozycja już tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gregory80 10.01.2011 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Witam ponownie 1950 Chciałbym się ponownie przypomnieć i prosić odpowiedz na mojego posta nr 1550 i zgłoszenie ewentualnych uwag do wykonanej przez instalatora instalacji C.W.U. oraz C.O. sfotografowanej na zdjęciach, które zostały załączone parę postów wcześniej. Chciałbym jak najszybciej i jeżeli to konieczne poprawić elementy tej instalacji aby piec odpowiednio chodził. Z gór y bardzo dziękuje. PozdrawiamGrzegorz Busłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 11.01.2011 13:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 sorry, dopiero teraz to sprawdziłemz tych fotografii, zwłaszcza tej ostatniej,wychodzi, że jest to połączone prawidłoworozumiem, że dwie pierwsze pierwsze rury z prawej strony kotła idące do góry, to zasilanie i powrót z grzejników a dwie następne, to zasilani i powrót z podłogówki,jeżeli tak jest, to ten fragment instalacji, jak napisałem, jest połączony prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gregory80 14.01.2011 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 sorry, dopiero teraz to sprawdziłem z tych fotografii, zwłaszcza tej ostatniej, wychodzi, że jest to połączone prawidłowo rozumiem, że dwie pierwsze pierwsze rury z prawej strony kotła idące do góry, to zasilanie i powrót z grzejników a dwie następne, to zasilani i powrót z podłogówki, jeżeli tak jest, to ten fragment instalacji, jak napisałem, jest połączony prawidłowo Witam 1950 Dziękuję za pomoc. Tak zgadza się dwie pierwsze rury od kotła idą do ogrzewania grzejników a dwie następne są od ogrzewania podłogowego. Tam też jest zamontowana pompa obiegowa. Pozdrawiam Grzegorz Busłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SSN774 15.01.2011 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 1950 mam szybkie pytanko do Ciebie, ile liczysz sobie za wymianę głowicy w grzejniku, ze zwykłej na termostatyczną i do tego zaworów odcinających. Biorąc pod uwagę mój przypadek rury stalowe 1". Interesuje mnie to bo nie wiem czy mam się coś targować z instalatorem czy nie ma o co Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 16.01.2011 11:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 trudno coś powiedzieć jak się tego nie widzi,ale sądzę, że robocizna nie powinna być większa niż 70-80 zł,nie wiem co rozumiesz pod pojęciem głowica zwykła,jeżeli jest to zwykły zawór grzejnikowy to musisz policzyć koszt zaworu termostatycznego i głowicy, koszt około 60-80 zł,ponad to koszt zaworu odcinającego około 20 zł,całość może się zamknąć kwotą do 200 zł,ale to są tylko moje spekulacje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SSN774 16.01.2011 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 trudno coś powiedzieć jak się tego nie widzi, ale sądzę, że robocizna nie powinna być większa niż 70-80 zł, nie wiem co rozumiesz pod pojęciem głowica zwykła, jeżeli jest to zwykły zawór grzejnikowy to musisz policzyć koszt zaworu termostatycznego i głowicy, koszt około 60-80 zł, ponad to koszt zaworu odcinającego około 20 zł, całość może się zamknąć kwotą do 200 zł, ale to są tylko moje spekulacje, zawór wygląda tak http://img291.imageshack.us/img291/928/zawor.jpg Cenę termostatycznych zaworów mniej więcej znam, za Herz`a miałbym zapłacić 80-90 zł/kompletny za Danfosa 10 zł więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.